כל מוצרי עולם המים של חמת בחנות הרשת החדשה באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 1/7/2020 22:39 ● ערב ערב 2973
משפצים או בונים וזקוקים לכלים סניטריים, ברזים או צנרת אינסטלציה? חמת אילת היא הכתובת בשבילכם. ביולי 2016 פתחה רשת 'חמת' את אולם התצוגה המרהיב של מוצרי 'חמת' ו'חרסה' באילת, בו יכולים גם תושבי העיר ולקוחות פרטיים לרכוש כל אחד מהמוצרים שבתצוגה. כאן תוכלו למצוא ברזים, אביזרים וכלים סניטריים באיכות הטובה ביותר ובעיצובים החדשניים ביותר לחדרי אמבטיה ומטבחים, והכל תוצרת הארץ- הכל כחול לבן
כל מוצרי עולם המים של חמת  בחנות הרשת החדשה באילת

את חמת מייצגת באילת מאז 2010 חברת ’ש.א.ל אילת 2002 בעמ' ’, שרכשה בשנת 2009 את ’מרכז הבניה’ המיתולוגי  ומייצגת  באילת את יצרני הצנרת ואביזרי האינסטלציה בישראל, מוצרי כיבוי אש, משאבות, ציוד בריכות וגם מייבאת מוצרי אינסטלציה מחו"ל. עד שנפתח אולם התצוגה המרהיב של חמת, פנתה ’ש.א.ל אילת 2002 בעמ' ’ לגופים המוסדיים ועל  לקוחותיה נמנים משרד הבטחון, צה"ל, הקיבוצים, העירייה, התאגיד וגופים וקבלנים העוסקים בהקמת תשתיות גדולות באילת ובערבה.
לאור הביקוש הגדול של מוצרי חמת, נפתח אולם התצוגה של חמת בשנת 2016, ומאז יכולים גם לקוחות פרטיים להזמין ולרכוש את כל מוצרי קבוצת חמת וליהנות ממבחר המוצרים הגדול.  
חמת היא היצרן היחיד לברזים בישראל, ועולם המוצרים שלה הוא עולם מגוון מאד של עיצוב ואיכות בתחום. כל מוצרי 'חמת' ו'חרסה' הם מתוצרת הארץ 'כחול לבן', ועל כך גאוות החברה. כל שלבי הייצור החל מהתכנון הראשוני על ידי טובי המעצבים בארץ, ועד לגמר ולליטוש, מבוצעים בישראל, וכל מוצר עובר בקרת איכות ברמה הגבוהה ביותר לפני שהוא עוזב את המפעל.  

 


מוצרי 'חמת' מיוצרים במפעל הגדול שבאשדוד, והכלים הסניטריים מיוצרים במפעל בבאר שבע. מזה למעלה מ- 60 שנה מובילה 'חמת' את השוק הישראלי בתחום הברזים והכלים הסניטריים. המוצרים מיוצרים בהתאם לתקנים מחמירים מקומיים ובינלאומיים, וכל ברזי 'חמת' נושאים את התו הכחול לחיסכון במים. במפעלים עובדים ללא הרף על פיתוח ועיצוב, והתוצאות מדהימות הן בצבעוניות, הן בטקסטורות וגם בעמידות המוצרים ונוחות הניקוי. את הברזים המעוצבים אפשר לקבל בטקסטורות שונות ובצבעים שונים - זהב, נחושת, ניקל ועוד. 

באולם התצוגה החדש של החברה תוכלו לשטוף את עיניכם בעולם שלם של אביזרים: ברזי אמבט, ברזים וכיורי מטבח, אביזרי רחצה ומוצרים משלימים לאמבט - צריך וכדאי לבוא ולראות את המגוון העצום שאולי תתקשו להאמין שכולו מיוצר בארץ. אפשר לרכוש כאן מתוך מבחר גדול של כלים סניטריים כמו מקלחונים בעיצובים שונים, וגם מקלחונים לפי מידה בהתאם לדרישת הלקוח, אסלות מכל הסוגים - אסלה תלויה, אסלות ילדים, אסלות נכים, מיכלי הדחה סמויים או גלויים, אסלות תלויות, אסלות 'מונובלוק', אסלות מוסדיות, כיורים אינטגרליים, כיורים מונחים, כיורים שולחניים, כיורים תלויים, כיורי שירות, כיורי אורחים וכיורים למטבח במבחר סגנונות, אמבטיות אקריליות, אגניות חרס ועוד. 

 

 

למוצרי 'חמת' ו'חרסה' כאמור מוניטין של למעלה מ- 60 שנה ואין להם מתחרים באיכות ובעיצוב וגם לא בשירות ובאחריות, לא בארץ ולא בארצות חוץ אליהן הם מיוצאים. על אביזרי אמבטיה מקבלים במקום אחריות לכל החיים, ועל הברזים של 'חמת' נותנת החברה עשר שנות אחריות. 'חמת' מעסיקה באילת איש שירות קבוע שמגיע לבית הלקוח ויתקן במקום כל תקלה שתתגלה, בין אם זו גומייה ובין אם חלק כלשהו כמו ראש ברז, אטמים ועוד. כל התיקונים הם ללא תשלום משך כל תקופת האחריות. 
ניתן לשלם בתשלומים נוחים בכרטיס אשראי. תשלומים בצ'קים לתושבי אילת בלבד.

כתובת: הבורסקאי 20, איזור התעשיה אילת, 
טלפון: 08-6334949, פתוח: א-ה  09:00-17:00, ימי שישי וערבי חג  09:00-13:00.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש