ליווי מקצועי של עורך דין פלילי בבאר שבע – גם למשפחות הנפגעים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/7/2020 23:15 ● ערב ערב 2972
עוולות משפטיות, על אחת כמה וכמה בתחומי הדין הפלילי, הן עוולות שפוגעות בצורה ניכרת בחייהם של אזרחים חפים מפשע
ליווי מקצועי של עורך דין פלילי בבאר שבע – גם למשפחות הנפגעים

בתיקים בעלי פרופיל גבוהה, משפחות הקורבנות או הקורבנות עצמם רוצים להשמיע את קולן ולקבל ייצוג משפטי הולם, לאורך תהליך בירור התיק הפלילי. מסיבה זו, כבר בשלבים הראשוניים של התיקים הפליליים (לעיתים כבר עם תחילת חקירת המשטרה), מבקשים הנפגעים בתיק להתקשר עם עורך דין פלילי בבאר שבע אשר ילמד את התיק על בוריו וייצג אתכם בצורה הטובה והמיטיבה ביותר במהלך ההליך כולו.

 

למה חשוב לבקש עזרה של עורך דין פלילי בבאר שבע למשפחת הנפגע?

 

עורך דין פלילי בבאר שבע מהווה גורם מקשר בין המשפחה הנפגעת לבין ההלין הפלילי בכמה מישורים. בין היתר, אתם רוצים לפנות לעזרת עורך הדין:

  1. משום שאתם רוצים להשמיע את הקול שלכם. כדי להעלות את המודעות הציבורית לתיק, חשוב ליצור עניין תקשורתי ולהציג בצורה מקצועית – משפטית את העובדות בתיק. וזו היא המשימה המקצועית של עורך הדין המייצג את המשפחה.
  2. משום שכך תוכלו להיאבק בבית המשפט על העונש שאתם מאמינים שהנאשם צריך לקבל. במשפטים רבים, השופט מעוניין לתת למשפחה או לקורבנות מקום לתאר את המעשים ולהשמיע את קולם. במידה וגזר הדין והעונש אינם עונים על הציפיות שלכם, אתם יכולים לפנות בעזרת עורך הדין כדי לשוחח עם הפרקליטות ולנסות לטפל בבעיה בצינורות המקובלים.
  3. מפני שההליך הפלילי יכול להיות בסיס להליך משפטי אזרחי. על בסיס כל אותן המסקנות מהתיק הפלילי, עורך דין יכול לאפשר לכם למצות את הזכויות המשפטיות גם במישור האזרחי, ולקבל פיצוי כספי מהנאשם בתיק. זו כמובן משימה לצוות עורכי דין, אבל חשוב שיהיה בצוות גם עו"ד פלילי לפענוח מושלם של גזר הדין.

 

ייצוג הולם למשפחה – היא סגירת המעגל המתבקשת

 

בעבודה על תיקים פליליים יש צורך להתייחס בצורה רגישה ועדינה יותר לפגעי העבירה, קורבנות או משפחותיהם. הייצוג למשפחה הוא המקום של הקורבנות להתמודד עם האירוע הקשה שהן עברו. זו היא הזכות הבסיסית של הנפגעים ולכן חשוב לספק שירותים משפטיים מקצועיים, איכותיים ורגישים. אל תחששו לפנות ולשאול, עד שתמצאו עורך דין פלילי מומלץ, מנוסה ורגיש שיכול להיות לכם לעזר בתקופת המשפט הקשה. כך שהעו"ד יהיה לכם לכתף תומכת ובה בעת למייצג יהיו כלים כדי לטפל בתיק שלכם.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש