איך לבחור ברז מטבח

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/7/2020 23:22 ● ערב ערב 2972
כאשר מחפשים ברז חדש למטבח, חושבים על איכות ועל נוחות. המוטו הוא לחפש ברז בטיב מעולה אשר מיוצר בארץ או בחו"ל, על ידי חברה בעלת מוניטין המייצרת ברזים שמשרתים את הלקוחות לאורך זמן.
איך לבחור ברז מטבח

 

בחירת ברז למטבח

 

באולמות התצוגה אפשר לראות היצע גדול מאד של ברזים למטבח עם פונקציות שונות. קיימים ברזים רגילים בעלי פייה קצרה ואפשרות לנתב את המים לקרים או למים חמים. כמו כן ברז מטבח עם פייה ארוכה לנוחות מרבית.

אופציה נוספת היא מערך הכולל גם ברז נשלף, זוהי אופציה מאד פונקציונלית שבה שולפים את הברז העליון, מושכים מעט את הצינור השרשורי וכך מנקים את כל היקפו ואת כל שטחו של הכיור.

בחלק מהברזים יש גם מזלף בחלקו העליון ללא אופציה של ברז נשלף בתוכו. יש קשתות צרות או רחבות, שמאפשרות מזיגה של זרם מים איכותי לכיוון הכיור.

ברזי פרח הם ברזים שמותקנים על הכיור, חלקם נייחים ומקצתם מסתובבים, כך שאפשר להניע אותם לכיוון הרצוי כשרוצים לנקות מיקום מסוים בכיור.

 

נראותם של ברזי המטבח

 

לקוחות אשר עוברים לדירה חדשה או רוכשים דירה יד שנייה, שוכרים בדרך כלל את שירותיהם של מעצבי פנים אשר מציעים קווים עיצוביים לכל חלקי הבית. המטבח הוא המרחב היקר ביותר לאור העלויות הגבוהות של ארונות המטבח החדשים הן בחלק התחתון והן בחלק העליון, משטחי השיש הארוכים, האי, מכשירי החשמל כמו מקרר, תנור, כיריים ועוד.

הקו העיצובי שנבחר לכל המטבח כולל גם ברז מטבח ולכן בוחנים כמה אפשרויות של ברזים שיהיו במידה ובצורה המתאימה ביותר למטבח. בנוסף לכך בוחרים את הצבע כך שישתלב בנראות הכללית של המטבח.

האופציות המוצעות הן בגווני כרום, ניקל, ברונזה או מושחר.

 

החלפת ברז מטבח קיים

 

לאחר שנים רבות שהברז פעיל קורה שנוצרת נזילה, שהברז כבר לא מסתובב או שהוא שירת את המשפחה שנים רבות והגיע הזמן לקנות חדש.

המגמה היא לרכוש ברז במידה זהה כך שיתאים למקם אותו במקום הברז הישן. אינסטלטור או אדם בעל חוש טכני יכול לשלוף את הברז הישן, לנקות את השאריות של החלודה והקורוזיה ולהתקין במקומו ברז מטבח חדש.

גם באופציה זו בוחרים את הצורה המתאימה ביותר ואת הגוון שישתלב עם הקו העיצובי של המטבח הקיים.

 

יצרני הברזים בארץ ובעולם

 

בהיצע הברזים למטבח, אפשר לראות ברזים שמיוצרים בישראל באיכות מצוינת וגם ברזי מטבח שמיוצרים בחו"ל על ידי יצרנים מובילים. היצרנים מעניקים תקופת אחריות בת כמה שנים על הברזים וזאת לאור האמון שלהם בטיב המוצר ולכן הלקוחות ייהנו ממנו לפחות כמה שנים.

הן היצרנים הישראלים והן החברות הזרות, מעניקות שירות גם לבית הלקוח במקרה של תקלה שהלקוח אינו מסוגל להתמודד איתה בעת ההתקנה.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש