מסיימי תיכון "בגין" חותמים בנתינה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 1/7/2020 23:46 ● ערב ערב 2973
רגע אחרי סיום הלימודים ולפני שהם הופכים לחיילים, בחרו תלמידי י"ב בבית ספר התיכון ע"ש "בגין" לחתום בנתינה. לאחר שבוטל הנשף בעקבות הקורונה והוחלף בטקס נוצץ אבל צנוע החליטו התלמידים ביתרת התקציב, לרכוש 10 טאבלטים חדשים ולתרום אותם לילדים מקרב תלמידי בית הספר, שיד הוריהם אינה משגת. "אלה הפירות שאנו קוטפים כבית ספר המחנך לערכים" אמר בהתרגשות מנהל התיכון – אלדד חיימוביץ.
מסיימי תיכון ''בגין'' חותמים בנתינה

בזמן שבצל הקורונה, בוטלו הנשפים שמאפיינים את סוף השנה, בחרו בתיכון "בגין" לאפשר לתלמידים לחתום את השנה כמו כוכבים. צוות בית הספר ביחד עם ועד ההורים והתלמידים, מצאו את הדרך לתת לתלמידים הבוגרים להרגיש חלק מסרט כאשר אל טקס הסיום, הם צעדו על שטיח אדום בין שדרה של כוכבים הנושאים ברכות להמשך הצלחה בדרכם החדשה. הטקס הצנוע השאיר תקציב לא מבוטל ממסיבת סיום השנה וכך בעצה אחת של תלמידי השכבה והצוות החינוכי הוחלט ברוח התקופה, להשתמש ביתרות הכסף לעשייה למען האחר. ״חיפשנו דרך לעזור לקהילה, להשפיע על תלמידי העתיד ולתת מעצמנו משהו שיעשה שינוי ממשי״ סיפרה חנה רביבו תלמידת י״ב 1. וכך ביחד עם צוות המורים וההורים, בחרו תלמידי השכבה לקנות עשרה טאבלטים איכותיים ולהעניק אותם למי שבאמת זקוק להם. 

 

רעיון הטאבלטים גם הוא עלה ברוח התקופה, בה במסגרת הלמידה מרחוק, הציף השימוש בפלטפורמות הדיגיטליות את הפערים הסוציואקונומיים בקרב התלמידים. צוות בית הספר נוכח לדעת שישנם תלמידים רבים, שעל אף הסיוע שניתן מהעירייה ומצד גורמים נוספים, עדיין אינם מצוידים טכנולוגית והדבר הקשה עבורם את הלמידה מרחוק. ״נוכחנו לדעת עד כמה חשוב שלכלל התלמידים יהיה מענה ללמידה מהבית על מנת להמשיך ולשמור על שוויון הזדמנויות וכבודם של התלמידים כך שגם בעתות חירום לא יפגעו הישגיהם״ אמרה שרון רוט - רכזת השכבה. על הפעולה המבורכת של התלמידים ועל ההחלטה להשתמש כאמור ביתרת הכספים לתרומה, ציינו בסיפוק בתיכון "בגין", כי מתוך 182 תלמידי השכבה, 117 תלמידים קיבלו תעודת הצטיינות חברתית המעידה על מעורבותם ועשייתם מתוך אכפתיות אמיתית. "אלה הפירות שאנו קוטפים כבית ספר המחנך לערכים" אמר בהתרגשות מנהל התיכון – אלדד חיימוביץ.

 

השבוע כאמור זכו עשרה תלמידי תיכון "בגין" בטאבלטים חדשים, ותלמידי י"ב הנרגשים הרגישו מסופקים מעצם הנתינה.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש