איך תדעו שהגיע הזמן למצוא בית אבות סיעודי בישראל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/7/2020 20:29 ● ערב ערב 2974
יש דברים שאף אחד לא רוצה לחשוב עליהם, אבל מכורח הנסיבות הדבר מחייב. קחו לדוגמא את ההורים שלנו, הזמן עובר כל כך מהר והם מזדקנים מול עיננו. איכשהו, הרגע לחפש אחר בית אבות סיעודי בישראל נראה מאיים ומלחיץ, משהו שלחלוטין היינו מעדיפים להמנע ממנו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לצלוח את התקופה, ולעזור לכם להבין בדיוק מתי מגיע הזמן להתחיל לחפש – בלי להלחץ לפני הזמן, ובלי לעשות זאת באיחור.
איך תדעו שהגיע הזמן למצוא בית אבות סיעודי בישראל

 

בית אבות סיעודי בישראל – טיפים לילדים המודאגים

 

  • איך תדעו לזהות כאשר בן המשפחה הופך סיעודי?בית אבות סיעודי בישראל מקיים אנשים רבים שנפגעה יכלתם לבצע פעולות פשוטות. בעולם הבריאות ישנו מושג בשם ADL הכולל שש פעולות יום יומיות פשוטות; מעברים שונים מעמידה לישיבה, מישיבה לשכיבה וכו'. ניידות, לבוש בצורה עצמאית, שליטה על הסוגרים, אכילה, ורחצה. אדם מוגדר סיעודי כאשר היכולת לבצע שלוש מתוך ששת הפעולות האלו, נפגעת.
  • איך מזהים הידרדרות מוחית? – מלבד הפעולות הפשוטות היום יומיות, ייתכן שייפגעו גם היכולות הקוגנטיביות; התמצאות במרחב, שיפוט, מודעות, חישוב וזיכרון. כשאלו נפגעות, האדם מוגדר כתשוש נפש שאמנם ייתכן שגופם מתפקד עדיין בצורה תקינה, אך מצבם הקוגנטיבי מחייב השגחה צמודה. בין המחלות השכיחות ביותר המגדירות אדם כתשוש נפש היא האלצהיימר.
  • איך יודעים מהי רמת הסיוע שהקשיש יהיה זקוק לה? – כל תהליכי ההידרדרות הללו משתנים עד מאוד ותלויים במקרה; ישנן פגיעות מוחיות שמתרחשות ברגע אחד, ואחרות מתפתחות בתהליך ארוך של שבועות ואפילו חודשים. יש להתייעץ עם רופא המשפחה ולערוך סדרה של בדיקות בכדי לאבחן את המצב, ולהחליט מהו הפתרון הכדאי והיעיל ביותר עבור הקשיש. במידה והוא עונה על הקריטריונים הסיעודיים של משרד הבריאות, רופא המשפחה יסייע בתהליך העברת המסמכים הרלוונטיים לקידום התהליך.

 

ומה קורה לאחר מכן?

 

לאחר שמצאתם בית אבות סיעודי בישראל שעשה עליכם את הרושם הטוב ביותר, כעת הגיע השלב הקשה באמת; לדבר עם בן המשפחה על הנושא. במידה והפגיעה היא פיזית בלבד, תוכלו בהחלט לנהל דיון על כך ולקוות שהוא יגיע למסקנה הנכונה, שהיא להיות במקום בו יש מי שיטפל בו, ידאג לכל מחסוריו וישמור עליו 24 שעות ביממה. אם מדובר בפגיעה מוחית, הרי שהדבר נתון לדיון בין בני המשפחה הקרובים.

 

לא משנה במה מדובר, אתם יודעים כי בית אבות סיעודי בישראל הוא הבחירה הנכונה ביותר; כך תמיד יהיה מי שזמין לסייע לבן המשפחה שלכם, ואתם תוכלו להמשיך בשגרת חייכם בראש שקט. כעת, גם אתם מחפשים בית אבות לתשושי נפש? יותר פרטים תוכלו למצוא כאן  - כעת, כל שנותר לנו לאחל לכם זה רק בריאות טובה, לכם ולבני המשפחה.

 


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש