מזון לחתולים – התאמה נכונה של האוכל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/7/2020 20:35 ● ערב ערב 2974
אם אתם מגדלים חיית מחמד, חלק בלתי נפרד מסל הקניות השגרתי שלכם הוא מזון לחתולים. כי חתול המחמד שלכם זקוק לאוכל מתאים ואיכותי, רק כך אתם יכולים להיות בטוחים שהוא מקבל את המיטב, ויכול לגדול, להתפתח וליהנות מאיכות חיים נהדרת תחת קורת גגכם. אך לא תמיד מצליחים בעלי חיות המחמד לספק לחתול שלהם את האוכל הנכון. אמנם יש בחנויות מגוון עצום של מוצרים. מספר רב של חברות ומותגים מייצרות את המוצרים הללו ומציעות את האיכות המקסימלית בטעמים מתאימים לחתולים. אבל התאמת האוכל עשויה לא פעם להיות מאתגרת.
מזון לחתולים – התאמה נכונה של האוכל

 

התאמה נכונה של האוכל

 

מזון לחתולים חייב להתאים לחתול שלכם. כי רק כך האוכל אכן יספק את הצרכים הפיזיולוגיים של החתול, רק כך האוכל יערב לחיכו והוא ייהנה לאכול, לשבוע ולהתפתח כנדרש. בבואנו לבחור מזון לחתולים יהיה עלינו לנקוט במספר צעדים נחוצים אשר יאפשרו לנו להיות בטוחים כי האוכל אכן מתאים, עונה על הצורך ומשביע את החתול.

 

צעד ראשון: טעם

 

חשוב לנו מאוד שהחתול יאהב את האוכל. אוכל איכותי ככל שיהיה לא יועיל לנו אם הוא יישאר כולו או רובו בתוך הקערה המוגשת. אם החתול לא אוהב את האוכל הוא עלול להרעיב את עצמו. ואנחנו לא נדע מה עושים ואיך גורמים לו לאכול... וזה באמת עסק ביש. לכן עלינו לזכור כי החתול אמור לאהוב את האוכל שלו. רק כך הוא יאכל וישבע. במידה והחתול בררן הדבר בהחלט עשוי להיות מאתגר.

 

צעד שני: מענה תזונתי

 

אוכל טעים שאינו מספק את הצורך התזונתי הוא בוודאי לא פתרון טוב. כי אפשר לשבוע מג'אנק פוד וחטיפים והגוף לא מקבל את הנדרש. מסיבה זו יש לבדוק את הרכב המזון בהתאם לגיל החתול ולפי מצבו הבריאותי. חשוב שהמזון יכלול חלבונים איכותיים ומרכיבים טריים שיספקו לחתול את כל צרכיו. כמו כן יש לוודא כי מזון לחתולים אינו מכיל פחמימות מיותרות או מרכיבים מהונדסים גנטית ושאר רעלים בלתי רצויים.

 

צעד שלישי: ייעוץ והתאמה

 

יש אוכל שיתאים וישביע חתול אחד, אך לחתול אחר זה לגמרי לא יתאים. היות שכך עלינו להבטיח התאמה מיטבית של מזון לחתולים לפי צרכיו האינדיבידואליים של החתול המדובר. לשם כך מומלץ להיוועץ עם מומחה בתחום. זה יכול להיות ווטרינר שמכיר את החתול או איש מכירות מנוסה בחנות חיות. כך נוכל להיות בטוחים כי אנו מתאימים את האוכל הטוב ביותר!

מחפשים חנות חיות באזור רמת גן והסביבה? הגעתם למקום הנכון! במידה ויש לכם שאלה לפני הקניה, אל תהססו וצרו איתנו קשר.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש