עשר טבעות אירוסין בעיצוב לא שגרתי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/7/2020 20:37 ● ערב ערב 2974
חנויות התכשיטים מוסיפות מידי שנה קולקציות חדשות של טבעות אירוסין בעיצובים מרשימים. גם אצלנו בדיאמור הדבר דומה ובכל קולקציה אנו משתדלים גם לעצב טבעות אירוסין בעיצוב מיוחד, כזה שלא רואים כל יום
עשר טבעות אירוסין בעיצוב לא שגרתי

אז מעבר לטבעות שנציג בכתבה זו, תוכלו לראות את הקולקציות המגוונות באתר בכתובת: https://www.diamor.co.il/

 

1.טבעת אירוסין זולמה מבית דיאמור

 

מדובר בטבעת אירוסין בסגנון וינטאג' מלכותי שהמיוחדות שלה נמצאת בחיתוך היהלומים המרובעים אשר עוטפים את היהלום המרכזי ויוצרים לו מעין עליי כותרת מרשימות ונוצצות. בטבעת אירוסין זו, גם צידי הטבעת מעוצבים בצורת עמודים רומיים וגם בהם משובץ יהלום קטן. טבעת זו משתייכת לסגנון טבעות אירוסין מעוצבות וסביר להניח שלא תראו אותה בכל מקום.

 

2.טבעת אירוסין קים מבית דיאמור

 

מדובר על טבעת אירוסין אשר משתייכת לסגנון טבעות אירוסין מיוחדות, הסיבה שהיא מאוד מיוחדת נובעת מהעובדה כי היא הותאמה למראה של וירוס הקורונה שפקד את מדינות העולם לאחרונה וגם אותנו. עיצוב הטבעת נוצר בהשראה של צורת הוירוס, כאשר עיצובו גם מזכיר עיצובים מלכותיים של טבעות בסגנון וינטאג'. ללא ספק טבעת מיוחדת במינה.

 

3.טבעת אירוסין ניקי מבית דיאמור

 

טבעת אירוסין ניקי היא טבעת במראה קלאסי ובעיצוב וינטאג'. בטבעת זו משובץ יהלום אמצעי אחד נוצץ ביופיו והמיוחדות של הטבעת היא בעיצוב המיוחד של מתכת הזהב. על גבי המתכת ניתן לראות חריטות ועיטורים מעוצבים המזכירים נזר של מלכה. בין העיטורים ניתן לראות על המתכת מעין נצנצים אשר נעשים באמצעות אפקט שנקרא חול. זו טבעת אירוסין מאוד מיוחדת בנוף הישראלי.

 

4.טבעת אירוסין ניקיטה מבית דיאמור

 

טבעת אירוסין ניקיטה היא טבעת בסגנון מודרני שמעבר להיותה טבעת אירוסין, היא גם נראית כמו תכשיט בפני עצמה. הטבעת משלבת שלושה יהלומים גדולים צמודים זה לזה ומסביבם משובצים יהלומים קטנים צפופים. זוהי אינה טבעת אירוסין סטנדרטית והיא מתאימה לכל מי שאוהבת טבעות אירוסין מרשימות ובולטות.

 

5.טבעת אירוסין אהבה מבית דיאמור

 

מדובר על טבעת אירוסין בסגנון מודרני עכשווי שהמיוחדות שלה היא בעיצוב היהלומים הקטנים וחישוק הטבעת. בטבעת זו היהלום המרכזי עטוף על ידי שני חישוקים שאינם צמודים וכך גם עטופים היהלומים הקטנים יותר, כאשר הטוויסט הגדול הוא בכך שהיהלומים הקטנים לא צמודים אחד לשני כמו בכל הטבעות. בהחלט טבעת מיוחדת מאוד.

 

6.טבעת אירוסין קרן אן מבית דיאמור

 

אחת מטבעות האירוסין היפות ביותר. זוהי טבעת בסגנון היילו. מסביב ליהלום האמצעי השקוע בתוך הגבהה מעוצבת, משובצים יהלומים עגולים קטנים וצפופים. גם בצידי החישוק משובצים בחלק החיצוני משני הצדדים יהלומים עגולים קטנים ובחלק הפנימי יהלומים מלבניים שקועים וצפופים. טבעת יפיפיה, יוקרתית ובעיצוב מאוד מיוחד. טבעת זו מתאימה למי שמחפשת טבעת שהיא גם בולטת וגם בעלת יופי מלכותי.

 

7.טבעת אירוסין לואנצה מבית דיאמור

 

עוד טבעת אירוסין מיוחדת היא טבעת לואנצה מקולקציית טבעות אירוסין אבני צד של דיאמור. הטבעת משלבת יהלום מרכזי מוגבהה, סביבו מעגל יהלומים קטנים צמודים אחד לשני. החלק הכי מיוחד בטבעת הוא למעשה החישוק הכפול במראה של חרוזים עגולים צמודים זה לזה. טבעת אירוסין בסגנון לא שגרתי, לכל מי שאוהבת להיות מיוחדת.

 

8.טבעת אירוסין בלאנו מבית דיאמור

 

מדובר בטבעת אירוסין אבני צד מיוחדת במינה בשל החיתוך המיוחד של יהלום הטבעת. היהלום המרכזי בחיתוך טיפה אשר נקרא גם חיתוך אגס, הוא יהלום שלא רואים בהמון טבעות ולרוב נראה אותו אצל מפורסמות. מסביב ליהלום הטיפה יהלומים קטנים צפופים שממשיכים גם על החישוק משני צידיו.

 

9.טבעת אירוסין טריני מבית דיאמור

 

טבעת אירוסין עדינה מאוד בעלת יהלום מרכזי ויהלומים קטנים צפופים, כאשר הטוויסט של הטבעת הוא בעיצוב המיוחד של החישוק. בטבעת זו החישוק לא סגור אלא פתוח ויוצר לטבעת מראה של תכשיט עדין. טבעת מקסימה ויפה ומתאימה למי שאוהבת מאוד טבעות עדינות במראה מיוחד ולא נפוץ.

 

10.טבעת אירוסין מנאוס מבית דיאמור

 

זוהי טבעת אירוסין בסגנון שקוע שבה היהלום מוגבע באמצעות הזהב שתוחם את החלק התחתון של היהלום. הטבעת קלאסית בסגנונה והיופי שבה הוא חיתוך היהלום בצורת לב משגע. זהו עיצוב מינימליסטי, עדין במיוחד שמתאים לכל מי שמחפשת קלאסיקה בטבעות אירוסין.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש