אסטרולוגיה - תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

מאת: צילה שיר-אל ● 31/7/2020 15:59 ● ערב ערב 2977
טיפ לילידי השבוע - יום ההולדת יעבור עליכם בנעימים, אם כי מחשבות שונות יטרידו אתכם ונראה שבשלב הזה, תעדיפו להשאיר אותן עבור עצמכם ולא לחלוק אותן עם האחרים.
אסטרולוגיה -  תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

טלה

אתם עסוקים עם תפיסת העולם הפנימית שלכם ובצורך במימוש מבחינה מקצועית, תוך כדי שאתם מנסים לשלב בתוכו אנשים נוספים ובתנאי שיתאימו לתפיסת העולם שלכם. זהו זמן שבו אתם פועלים רק עבור עצמכם, אך נראה שאתם עושים זאת לעיתים קרובות למורת רוחם של הקרובים לכם. בשלב זה נראה שתצליחו לרתום את המעגל המשפחתי הראשון לסייע לכם בכל בקשותיכם.   

 

שור

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים בכמה נושאים חשובים. התחום הכלכלי, המשפחתי וכיצד להשפיע על הסביבה האישית שלכם שיבואו לקראתכם ויפעלו ביחד איתכם. ייתכן ותמצאו עצמכם מתלבטים מה נכון לעשות עבורכם ומה נכון לעשות עבור האחרים ולכן התשובה הנכונה ביותר תהיה היא שתקשיבו לצרכים האמיתיים שלכם ובהתאם לכך תפעלו. נראה שאתם פועלים בכיוון הנכון ובזהירות.  

 

תאומים

אתם נמצאים בתקופה טובה שבה כוכב האהבה וונוס נמצא במזל שלכם ולכן אתם יכולים לבנות את התדמית האישית שלכם בסביבה בה אתם חיים בדיוק כפי שאתם רוצים.  מערכות היחסים שלכם משתפרות ונראה שאתם בשלב של התחלות חדשות. מבחינה כספית זוהי תקופה טובה לבדיקת ההתנהלות האישית שלכם מחדש, ובמידת הצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים.  

 

סרטן

השבוע נמצא הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה בבית הקריירה שלכם כך שנראה שאתם שואבים כוחות לפעול בדרך שתהיה טובה ויעילה. גם הכוכב מרקורי המביא איתו יכולת ורבלית טובה נמצא במזל שלכם כך שישי לכם יכולת מילולית טובה שתעזור לכם לבטא את עצמכם ולכן זה הזמן לשתף  בתוכניותיכם. במידה ויתאפשר לכם כלכלית פתחו חסכונות והשקיעו מחדש.  

 

אריה

ילידי יום ההולדת עוברים תקופה נעימה אך נראה שאתם עדיין מסתירים את תחושותיכם האמיתיות ביחס לסובב אתכם ואתם מצויים בחשבונות נפש נוקבים עם עצמכם ביחס לסביבה שלכם. לעומת זאת, חיי החברה שלכם פורחים ואתם נמצאים במקום שבו המעמד החברתי שלכם מגיע למקום הנכון מבחינתכם. חשוב מאוד שתבינו מניעים של אחרים בכל פעם שאתם מנסים לקבוע עמדה ודרכי התנהגות.

 

בתולה

הכוכב מרקורי שהוא הכוכב המקושר איתכם מבקר עכשיו במקום המזוהה עם המעמד החברתי שלכם וגורם לכם להרגיש נוח יותר מתמיד, כיוון שבנסיבות שנוצרו יש לכם יכולת להוציא מעצמכם את החלקים היותר טובים של אישיותכם. זה הזמן שלכם לא לנסות לשלוט בחיים או בנסיבות, אלא ללמוד ולהניח לדברים וליהנות מזרימה טבעית. נצלו תקופה זו לפתרון בעיות אישיות שנוצרו בעבודה.

 

מאזניים

הכוכב יופיטר שמביא הזדמנויות נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם, כך שעד לסוף השנה יהיה הכי נכון עבורכם להשקיע בשיפור וקידום היחסים האישיים ופתירת משקעים שנוצרו בעבר שהגיע הזמן לשחרר אותם. יחסי הצבור שלכם טובים מאוד בשלב זה של בניית תשתית לקריירה העתידית שלכם. זה הזמן לא לוותר על נושאים ותחומים שאתם בוודאות יודעים שאתם צודקים לגביהם.

 

עקרב

השמש בשמיים נכנסה אל בית הקריירה שלכם כך שזה בדיוק הזמן הנכון לחזק ולשפר את הצרכים שלכם בתחומים אלה. אל תהססו לדחוף קדימה, למרות שלעיתים אתם במלחמה פנימית וצריכים חיזוקים רבים כיצד לפעול. הקשיבו לעצות שהקרובים לכם מנסים לתת לכם ואל תינעלו בפניהם .ייתכן שנסיון העבר שלהם יעזור לכם לעבור את התקופה הקרובה בדרך שתהייה לכם קלה יותר.

 

קשת

בשבוע הקרוב תצטרכו להוכיח מחדש לעצמכם את יעילותכם בתחומי חיים שלמעשה אינם אהובים עליכם במיוחד, כמו כספים ובירוקרטיה. מסתבר שכל פעם שקורה לכם אירוע שאתם צריכים להיות בו אסרטיביים, אתם מרגישים שלא בנוח ומנסים לדחות את הרגע שבו תאלצו לעמוד מול אנשים ולהתמודד על הערכים שלכם. אין ברירה, עליכם לעמוד איתן בהחלטותיכם ולבצעם בהתאם.

 

גדי

זוהי תקופה שבה תאלצו לבדוק את התנאים שנוצרו בבית למול אלה שנוצרו בעבודה. נראה שאתם צריכים ללמוד לשלב בין השניים ולא תמיד זה הולך לכם. כמו כן, מומלץ לכם להחליט מיהם האנשים המתאימים לכם ביותר להמשיך בקשרים אישיים איתם ומיהם האנשים שמוטב לכם להתרחק מהם ומחברתם. נסו להימנע ממריבות וחיכוכים עם אנשים קרובים שרוצים בטובתכם.

 

דלי

אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת , כך שזה הזמן המתאים לחשבונות נפש ולחשוב כיצד אתם רוצים להמשיך ולחיות ומהם הנושאים שאתם רוצים לפתח אותם בחייכם, על מנת שתוכלו להתקדם. כספים ממשיכים לדרוש מכם התייחסות זהירה בגלל הבזבזנות שלכם. בנוסף, נושאי העבודה והקידום יעלו על הפרק ואתם תתחילו להפנים את העובדה ששינויים שיגיעו רק ייטיבו עמכם.

 

דגים

הכוכב וונוס נמצא בבית המשפחה שלכם ,כך שבשבוע הקרוב תהיו בקרבת אנשים שיגרמו לכם להבין שאתם נמצאים במקום טוב ועם עשייה משמעותית עבור אלה שכל כך איכפת לכם מהם. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק יחסים בין אישיים ולזכור שאתם אנשים מאוד רגשיים ועם נתינה מאוד גדולה לזולת. זה הזמן להתרחק מאלה שמנסים לגזול מכם את טוב לבכם, מבלי לתת לכם דבר בתמורה.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש