שקט...אני יולדת מול הרי אדום

מאת: או-מד מדיקל ● 7/8/2020 12:29 ● ערב ערב 2978
מתחם חדיש עם שלושה חדרי לידה ● אחד עם בריכה המותאם ללידות טבעיות ● וצוות שעושה את כל ההבדל ● בית החולים יוספטל יעניק לך חוויית לידה אישית, ממש ליד הבית
שקט...אני יולדת מול הרי אדום
צוות של ארבעה רופאי נשים מומחים ו- 14 מיילדות מוסמכות. מנהלת הסיעוד של חדרי הלידה - רינה ויסנוביץ

מאת: יהודית קרנר

ליטל (שם בדוי) התלבטה היכן ללדת. היא בשבוע 36 להריונה. מתגוררת עם בעלה באילת, ההורים שלה מתגוררים בבאר שבע וההורים שלו בראשון לציון. כל האפשרויות פתוחות בפניה  והיא לא היתה בטוחה היכן ללדת. לפני מספר ימים, חברתה הטובה שמתגוררת גם היא באילת ילדה ביוספטל וחזרה לביתה לאחר חווית לידה "נפלאה", כך לדבריה, בשיחת טלפון ביניהן לאחר הלידה. החברה סיפרה לה על החדר הנעים בו ילדה כשבעלה לצידה ובעיקר הרחיבה בשבחים על המיילדת שהיתה צמודה אליה מרגע שנכנסה לחדר הלידה. היא הרגישה שהמיילדת נמצאת בשבילה, מיילדת פרטית. היחס החם והמרגיע הפחיתו את הפחד והפכו את הכאב לנסבל. לאחר השיחה עם חברתה ולאחר ששמעה שחדרי הלידה ביוספטל, עברו למתחם חדש ומתקדם, החליטה ליטל להישאר ללדת באילת. 
רינה ויסנוביץ מנהלת הסיעוד של חדרי הלידה ביוספטל, נרגשת בכל פעם מחדש מפלא הבריאה ומכך שיולדת חוזרת לביתה עם חווית לידה עוצמתית וחיובית.
לשאלה למה ללדת באילת וביוספטל מסבירה רינה: בדומה לחדרי לידה אחרים בארץ, מושתת החזון הטיפולי שלנו על ראיית היולדת במרכז, על מקצועיות ועל חוויית לידה חיובית וטובה. רק שבאילת, ביוספטל, אנחנו גם יכולים להפוך את החזון הזה למציאות ולמעשה מיישמים אותו באופן יום יומי. בית החולים שלנו שונה וייחודי בשל מיקומו הגיאוגרפי ובשל גודלו הקטן ויש בכך בעיקר יתרונות.


מה היתרונות?


עם צוות של ארבעה רופאי נשים מומחים ו- 14 מיילדות מוסמכות, במתחם ששופץ תוכנן והותאם על פי דרישות וצרכים מדויקים, יש לנו היכולת לספק חוויית לידה כמעט פרטית  ולהקדיש ליולדות שלנו את מירב תשומת הלב. המיילדת נמצאת עם היולדת מההתחלה ועד הלידה, ולא עוזבת אותה (בחדרי הלידה האחרים, לכל מיילדת יש מספר לידות באותה נקודת זמן ולכן היא עוברת מחדר לחדר, מיולדת ליולדת).
במתחם חדרי הלידה החדשים ביוספטל, שלושה חדרי לידה, מהם אחד המיועד ללידות טבעיות ובו בריכה ואביזרים שונים המיועדים להקל על היולדת ולסייע לה. החדרים כולם הותאמו כך שהם מאפשרים שהייה אינטימית ונעימה וצוידו בהתאם -מקלחת מרווחת, מערכת שמע ותאורה משתנה.

כל אלה, בנוסף לחום האנושי האופייני כל כך לאילת, ליחס אישי ולפתיחות רבה לרצון היולדת והעדפותיה ולמי שמתלווה אליה. אלה, הופכים את חדר הלידה המחודש שלנו ליחיד ומיוחד. 
עם הלידה, ובשיתוף היולדת, אנו גם מייעצים ומדריכים להנקה ולטיפול ברך הנולד.
את בהיריון? בואי ללדת ביוספטל ותהני מחוויה אינטימית בשיתוף היקרים לך ובליווי צוות הרופאים והמיילדות המקצועיים שלנו.
 


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש