דרך חדשה להזמין לימוזינה עם סהר לימוזין

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/8/2020 11:25 ● ערב ערב 2978
בשנה-שנתיים האחרונות, יותר ויותר אנשים מעוניינים בהשכרת לימוזינה, בעיקר לאירועים ולמסיבות. לראשונה, ראינו זאת רבות בפרסי אוסקר, ובעיקר בכנסים של מפורסמים, וכן גם בהוליווד. כיום, גם בישראל התחזית הכתה בנו במו רעם ביום בהיר. בשנת 2010, עד היום, אנו נחשפים ליותר ויותר מפורסמים ואני יח"צ, שמגיעים לאירועים עם לימוזינות מפוצצות ביוקרה ורשמיות.
דרך חדשה להזמין לימוזינה עם סהר לימוזין

אז זה בהחלט כאן, וקיים! כעת, הגלגל בידיים שלנו ונצטרך לנקוט עמדה, וזאת במטרה לא להישאר מאחור. במאמר שלפניכם, נדבר על יתרונותיו של הזמנת לימוזינה, וכמובן על בית העסק סהר לימוזין.

 

יתרונותיו של לימוזינה – למה בכלל להזמין אחת כזאת

 

לימוזינה הפכה לדבר של פעם בחיים, כזה שלא נרצה לפספס, וכן נרצה לטעום מעט ממנה. אומנם, מדובר בשירות לקהל היותר רחב, ויעלה לכם לא פחות מ- 3,000 ₪ ואולי גם יותר, תלוי את מי אתם שואלים. אז למה כדאי להזמין אותה? או יותר נכון: מהם היתרונות של לימוזינה?

  1. מקוריות – ישנם כאלה שמגיעים לחתונה או לאירוע ברכב פרטי וממש רגיל, אין כאן דבר מיוחד. לעומת זאת, אנחנו מגיעים לאירוע או לחתונה עם כל הסטייל ותפארתו. לימוזינה בהחלט מעניקה לנו את המקוריות והקסם הבלתי מוגבל.
     
  2. לא רק אנחנו – כן! בדיוק! לא רק אנחנו יכולים להיכנס לתוכה, אלה כמות גדולה יותר של אנשים. למעשה, הלימוזינה תוכננה במיוחד לכמות של יותר מ- 6 אנשים. ואומנם? יש כאלה שיעזו להגיד שניתן להיכנס גם 10 איש.
     
  3. האיכות שמוקדשת לפרטי פרטים – כל בעל רכב שמחזיק ברישיון וציוד לימוזינה, השקיע כמה מאות אלפים בשביל להפוך את כל החוויה לאיכות ברמה הגבוהה. אחרי הכל, נוסעים בה קהל אנשים קצת יותר רשמי ועסקי. בקיצור, בעת תכנון הלימוזינה הנהג יארגן את הציוד האיכותי והנדרש לשם הנסיעה, כמו – כמות מושבים גדולה, בר משקאות אישי, מקרר אוכל ושתיה קרה, תאורת לד מקצועית ויפה, וכמובן מערכות סאונד שעוצרות נשימה. אה כן, וגם ציוד נדרש להקרנת סרטים.

בקיצור, אלה הם שלושת היתרונות העיקריים שיכסו לכם את הפינה, ואת ההתלבטות בבחירה. כמו כן, תוכלו קצת לחפור באינטרנט ולגלות שלמכסה אין סיר! כלומר, שישנם עוד המון יתרונות נוספים.

 

האיכות שלנו – דרך חדשה להזמין לימוזינה עם סהר

 

אנו, כחברה ישראלית, תמיד מנסים לצאת מגדרנו, לנסות דברים חדשים, ובעיקר בעיקר – להמציא את הקופסה מחדש. חלק מן החוויה היא למצוא דברים חדשים שישנו לנו את החיים, ובעיקר שינוי האווירה.
אחד האלמנטים החדשים והטרנדיים שקיימים בשנה האחרונה היא – לימוזינה. כעת, אנו יודעים בדיוק למה כדאי להשכיר לימוזינה (או לימוזין). אבל למה לבחור דווקא בסהר לימוזין? הינה כמה מהם:

  • מחירים מצוינים ללא ספק – בסהר לימוזין אנחנו משרתים קהלים רבים של לקוחות, לפיכך בנינו את הצעת המחיר לפי מתודולוגיה נכונה, מרכיביה, ובסופה תכננו את המחיר הטוב ביותר שיתאים ללקוח, בהתאם לשירות שיקבל.
     
  • איכות, איכות, ו.. עוד פעם איכות – כחברה, סהר, אנחנו תמיד מנסים להתפתח, להביא דברים חדשים אל תוך הלימוזינה שלנו. ותוך כדאי הפעולה, אנחנו לא מותירים את האיכות מאחור! אלה, רק מיישמים אותה בשטח ונהנים תוך כדאי הפעולה. בקיצור, בכל הקשור לאיכות גבוהה אתם יכולים להיות רגועים. אצלנו, בסהר לימוזין, תקבלו לא רק שירות חם ומהלב, אלה גם איכות חסרת פשרות.
     
  • שירותיות ללא גבולות – כפי שאתם יודעים, ובמיוחד בתחום שלנו, שתוך כדאי העבודה והספקת הלימוזינה, השירות הוא חלק בלתי נפרד, מהתחלתו ועד סופו. בחנו, סקרנו, והשגנו תוצאות מדהימות! אנו מספקים את השירות הטוב ביותר, שלעיתים נראה גם כמו חלום. אנו תמיד מעוניינים לכוון לתודעת שירות מקצועית ואדיבה.

אז למה אתם מחכים? אנחנו סיכמנו עבורכם את כל יסודות העסק ויתרונותיו. כעת, הכדור בידיים שלכם.
צלצלו אלינו למספר 050-9991-888 והזמינו עוד היום חוויה של פעם בחיים.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש