סיבות כייפיות לצאת כיום לחופשה באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/8/2020 11:27 ● ערב ערב 2978
רבים מהנופשים באילת נוסעים אליה לא כאל ברירת מחדל אלא כבחירה טבעית ומועדפת. יש המעדיפים אותה גם כשהשמים פתוחים וניתן לטוס לחוץ לארץ. הם חווים באילת תחושה של מקום אחר, רחוק מכאן ועם זאת- לא רחוק מדי.
סיבות כייפיות לצאת כיום לחופשה באילת

ניתן להגדיר את ייחודה של אילת כעיר תיירות אטרקטיבית אשר בתקופת הקורונה הופכת עבור רבים לעיר תיירותית אולטימטיבית. הם מופתעים לגלות בה עולם אחר ומרגישים מרחפים בה בתוך בועה.

 

היתרונות של אילת ברורים ומובהקים:

 

  1. בהעדר מע"מ על מוצרים ושירותים הכל זול יותר. 17% הם סכום משמעותי מכל בחינה שהיא.
  2. עיר נקייה, אשר התחזוקה בה  נועדה גם להגן על המרחב הציבורי ככל שניתן מפני זיהומים שונים. נאמני הניקיון הרבים מנקים אותה, מחטאים אותה, דואגים לשמר ולטפח אותה כעיר ירוקה וידידותית לסביבה ולסובב.
  3. קסם העולם התת-ימי המרהיב. אילת היא מקום אידיאלי לצלילה בכלל ושונית האלמוגים הרדודה בפרט. גם המצפה התת ימי הוא חוויה מיוחדת, במיוחד לילדים.
  4. נגיעה וטעם של חו"ל. אנשים מכל העולם גודשים את אילת, בחוף,, בקניון, במסעדות ובבתי הקפה, במועדונים ובעוד מקומות.
  5. לא רק בעיר- גם בסביבה הקרובה יש הרבה מה לעשות;טיולים ברכב או ברגל מאפשרים ליהנות מהנוף המדברי היפה, לרבות ההרים האדומים המרהיבים ביופיים.
  6. לאוהבי אתגרים- ספורט מוטורי אקסטרימי בכלל וימי בפרט מציע שפע של אפשרויות בילוי, לרבות מצנחי רחיפה המאפשרים לתצפת על שכיית החמדה שמתחת.
  7. חינם אין כסף- מוצע מבחר עשיר של מופעי רחוב, סדנאות שונות. פשוט לצאת, לשהות, ללכת, לנשום וליהנות.
  8. חוויה אור-קולית מדהימה  היא המזרקה המוזיקלית, אשר סביבה נקהלים רבים המשתאים מהיופי ומהעצמה.

חשוב לציין כי מתוך מודעות להכרח לשמור על כללי הריחוק וההיגיינה המתחייבים מהקורונה, מפעילה העירייה תכנית ייעודית וייחודית המכונה "אילת עיר ירוקה", המשקיעה כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש כדי להותיר את העיר נקייה מקורונה תוך חזרה לשגרה. נאמני בריאות דואגים ומוודאים כי לכל אדם תהי ערכת קורונה, לרבות מגבת בגודל שני מטר על שני מטר לשמירה על הריחוק הנדרש. כמו כן הנופשים יכולים להיעזר באפליקציה חינמית לזימון תורים ולבדיקת מספר האנשים המצויים במרחבים ציבוריים שונים.

 

מרכז העולם ו... סופו

 

רבים מהנופשים מעדיפים את המלונות באילת על פני חלופות במקומות אחרים לא בהכרח בשל הידורם (אף שיש בהם יוקרתיים ומהודרים) אלא מאחר שהם חשים בעת השהייה בהם כאילו הם  בחוץ לארץ. כך גם בעת הביקורים באתרים ובאטרקציות, במפגש עם הנופשים הרבים האחרים. מה שמושך אותם הוא האווירה המיוחדת של מקום שהוא בה בעת ובו במקום גם בסוף העולם מזה וגם מרכזו מזה.

אילת מנגישה ומזמנת כל מה שנדרש ומצופה לחוויית נופש מרגיעה ותוססת גם יחד, בעיר שהיא מבחינות רבות "גם וגם".


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש