איך פועלות חברות השמה בהייטק בתקופת הקורונה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/8/2020 03:36 ● ערב ערב 2979
וירוס הקורונה הפך את שנת 2020 לשנה אשר ללא ספק תזכר בהיסטוריה של העולם. בפעם הראשונה מגיפה הצליחה להגיע לכל רחבי העולם, גם לאזורים הנידחים ביותר, ויצרה בתוך זמן קצר השבתה של המשק והאטה בתהליכים רבים. כמובן, מגיפת הקורונה השפיעה גם על שוק העבודה, ויחד עם ההגבלות והצורך בשמירה על מרחק חברתי, הליכי חיפוש העבודה הפכו למורכבים יותר, ונפח הצעות העבודה ירד בצורה משמעותית מאוד. לכן, בתקופה הזו מי שמבקש למצוא עבודה צריך לעשות זאת בצורה נכונה וחכמה אשר תאפשר לו באמת למצוא את המשרה הנכונה עבורו, וחברות מגייסות צריכות לפעול באופן שיאפשר להן לגייס עובדים שהם באמת מתאימים ומוכשרים עבור התפקידים בחברה. איך מבצעים את זה? הדרך הנכונה עוברת בחברת השמה בהייטק מקצועית, מנוסה ואמינה.
איך פועלות חברות השמה בהייטק בתקופת הקורונה?

 

בחינה מרחוק

 

בימי שגרה, חברות השמה בהייטק בוחנות לעומק כל מועמד ומועמד, פעמים רבות גם בפגישה פנים מול פנים, אך בתקופה בה ריחוק חברתי הוא נדרש וחשוב, חברות ההשמה יצרו פתרונות יצירתיים אשר מאפשרים להם לבצע בחינות מרחוק ולתהות על קנקנו של כל מועמד בצורה נכונה ואחראית.

הבחינה הזו היא חשובה מאוד. כאשר חברות ההייטק מבצעות גיוס של עובדים דרך חברות השמה, הבחינה הזו מאפשרת להם לדעת כבר מההתחלה כי המועמדים אותם הם מראיינים מתאימים בצורה מיטבית עבור התפקיד ועבור החברה, כך שמה שנותר הוא לבצע את ההחלטה בתוך החברה.

עבודה עם חברת השמה מקצועית מבטיחה לחברת ההייטק בחירה טובה ואיכותית יותר ומקלה מאוד על תהליכי גיוס העובדים בשל הבחינה והסינון הראשוני של חברות ההשמה.

 

הכנה לראיונות מרחוק

 

אם בתקופות שגרה חברות השמה בהייטק מציעות שירותים אשר יכינו את המועמדים לקראת ראיונות העבודה או הליכי ההשמה, בתקופת הקורונה ההכנה מתמקדת בעיקר בראיונות מרחוק. בתקופה הזו הרבה מאוד שלבים בתהליכי הקבלה לעבודה מבוצעים על ידי החברות מרחוק, ולעיתים רבות אנו רואים מועמדים איכותיים ומתאימים אשר מפספסים את המשרה רק בגלל שלא ידעו להתנהל נכון בהליכים מרחוק.

חברות ההשמה מכירות את החברות המגייסות השונות ואת הליכי הגיוס המבוצעים על ידי החברות הללו כך שהן יכולות לבצע את ההכנה לראיונות העבודה ולשלבי הסינון המבוצעים בחברות בצורה מיטבית ולאפשר למועמד להיות ערוך ומוכן בצורה הטובה ביותר לכך.

 

יצירת קורות חיים נכונים יותר

 

בתקופת הקורונה מעסיקים רבים מתמקדים בגיוס של עובדים שיש להם כמה שיותר ידע וניסיון, בכמה שיותר תחומים. גם כאשר המשק חוזר בצורה מסוימת לשגרה, החברות מכינות את עצמן לגל הבא או לתקופות של סגר שאולי יגיעו ולכן רוצות לוודא כי הן מעסיקות עובדים אשר בעת הצורך יוכלו לשמש בכמה תחומים ולענות על כמה שיותר דרישות, מה שיאפשר לחברה להמשיך לפעול בצורה תקינה יחסית גם עם כח אדם מצומצם.

 

לסיכום, חברות השמה בהייטק מקצועית למדו כיצד להתאים את עצמן לשגרה החדשה של הקורונה ולפעול בצורה שתאפשר להן להתאים את עצמן לצרכים של החברה ולאפשר לחברה לגייס את המועמדים הטובים, המתאימים והמוכשרים ביותר שיתרמו להצלחה של החברה באופן כללי, ובמיוחד בתקופה המאתגרת הזו.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש