לראות בטלוויזיה או לנסוע למגרש

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/8/2020 03:40 ● ערב ערב 2979
מהחופשה לחופשה, ישנם התלבטויות. ההתלבטות הראשונה, האם לראות משחק בליגת האלופות מהטלוויזיה, או ממש לנסוע למגרש? בהחלט מדובר בבחירה לא פשוטה. ההחלטה היותר קשה – אנו כבר נוסעים לחופשה, האם כבר ללכת גם למשחק? מדובר בהחלטות קשות, ובסופו של דבר הכל תלוי בתקציב וברוח שלנו. כמה באמת אנחנו מוכנים להשקיע? האם מדובר בזמן מתאים?
לראות בטלוויזיה או לנסוע למגרש

 

לראות בטלוויזיה

 

משחקי הכדורגל שנערכים במסגרת ליגת האלופות, או ליגה אחרת בעולם, הם בהחלט מחזה נהדר לעיניים. אחת ההתלבטויות היותר מסובכות האם לראות את המשחק בטלוויזיה, או ממש לנסוע לאצטדיון. ובכן, כמו בכל דבר יש יתרונות וחסרונות. הינה היתרונות בצפייה בטלוויזיה:

  • חיסכון רב בכסף – במקום לנסוע לחופשה, ולהוציא לא מעט כספים על המלון, הכרטיס, והמסעדות, הצפייה של המשחק בטלוויזיה יכולה להיות בחירה מעניינת וזולה הרבה יותר.
     
  • ללא טרטורים – כאשר אנו הולכים לחופשה ובוחרים להגיע למשחק עצמו, זה יכול להיות חתיכת הרפתקה מעייפת – הנסיעה, המשפחה, בחירת המלון, ולא מעט טרטורים נוספים. צפייה של המשחק בטלוויזיה לפעמים יכולה להיות יותר פשוטה וקלה הרבה יותר.
     

לעומתם, יש גם חסרונות בצפייה בטלוויזיה, אחד מהם יגרור אותנו למסע שלא נוכל לשכוח ממנו. במילים אחרות – מאוד קשה לראות את המשחק בבית, במיוחד עם אנחנו עם האישה או הילדים. למעשה, אחד מהחסרונות הוא הרעש וההפרעות שמתלוות בצפיית המשחק עם המשפחה. לדוגמא – האישה יכולה לשגע אותנו לא מעט, קבלת טלפונים באמצע המתח, ועוד.

 

לנסוע לאצטדיון / למגרש

 

הרבה מאוד אנשים נהנים לצפות במשחק הטלוויזיה, ומהצד השני חלק מהם גם נהנים מצפייה במגרש. כמו כן, ישנם אנשים שפשוט אוהדים שרופים ולא יהיו מוכנים לצפות בקבוצתם בטלוויזיה. בהחלט מדובר בהתלבטות קשה, שמעסיקה לא מעט מוחות ישראליים. אז מהם היתרונות לצפיית המשחק באצטדיון \ במגרש? הינה כמה מהם:

  • זה פשוט נראה אחרת – צפיה בטלוויזיה החכמה שלנו יכולה לספק לנו איכות גבוהה, ועדיין, מדובר בעדשה. לעומתה, צפיה במציאות, ממש מתוך האצטדיון היא חוויה בלתי נשכחת, ולפעמים אנו יכולים גם לקבל תצלום סלפי עם השחקנים. בקיצור, זו בהחלט חוויה של פעם בחיים, והיא ממש שונה מצפייה ב- TV שלנו. למעשה, כאשר אנו באצטדיון אנו יכולים לראות דברים שאחרים לא, להיפגש עם ישראלים, ולהעביר חוויות שונות.
     
  • על הדרך הולכים לחופשה – כאשר יש משחק שאמור להתרחש בתאריך מסוים, זו סיבה מספיק טובה לצאת על הדרך לחופשה בעלת כמה ימים. אין כמו חופשה שכוללת תענוגות עם הקבוצה שאנו כל כך אוהבים.

לא משנה איך היתרונות נשמעים - טובים ומפתים, עדיין ישנם כמה חסרונות כמו בכל דבר. החיסרון המשמעותי – מדובר בהשקעה כספית לא קטנה, נצטרך להוציא את עלות החופשה, וגם את עלות המשחק והעלויות הצדדיות אחריה. ועדיין, אם אנחנו מאוד מעוניינים ללכת – אז למה לא בעצם?

 

איפה קונים כרטיסים למשחקי ספורט פופולריים

 

הכירו את השם והאגדה – ספורטיבי! החברה הוקמה במטרה לספק מענה לכל רצונותיכם, האתר מוקדש לאוהדים, וחובבי הכדורגל בישראל. אתר ספורטיבי מספק תמורה ראויה לכסף שלכם, ויעניק לכם את הזכות לטוס לשלל משחקים אטרקטיביים, ובמחירים מנצחים. חבילות הספורט שאנו מציעים כוללים:

  1. חבילות ספורט למספר אנשים במקביל – לחבר'ה, ולמשפחה.
  2. שירות ותמיכה – בקיצור, יש כאן "אמא ואבא".

באתר תוכלו למצוא את המשחקים החמים ביותר בהתאם לעונה, ובהתאם לזמנים. מעוניינים לצאת למשחק מצוין ומשובח? יש לנו מה להציע! התקשרו עוד היום וקבלו הצעה משתלמת – 055-722-7267, או שלחו הודעה בווצאפ ;)


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש