פריקים של מותגים? אל תחמיצו ביקור בחנות הדגל החדשה של סופר - פארם אופטיק באילת

מאת: ● 21/8/2020 04:00 ● ערב ערב 2981
אילת, עיר השמש הנצחית, היא ככל הנראה המקום המושלם לערוך בו את קניית משקפי השמש החדשים והאופנתיים שלכם ´ זה לא רק המחיר האטרקטיבי נטול המע''מ, שכן מהיום יש לכם סיבה נוספת לחפש באילת את חנות הדגל החדשה של סופר-פארם אופטיק בסמוך למלון קלאב הוטל (מול קניון מול הים) ´ שמבטיחה להביא לכם את מותגי הפרימיום והסופר פרימיום העדכניים ביותר בתחום, ביניהם מותגי רודי, פרוג'קט, אוקלי ועוד ´ וכשמדובר במשקפיים, כולנו מעדיפים תמיד את הטוב ביותר, שכן ידוע הרי שמשקפיים הם המסגרת ליצירת האמנות שהם פניך
פריקים של מותגים? אל תחמיצו ביקור בחנות הדגל החדשה של סופר - פארם אופטיק באילת
צילום מיכאל נזרוב

צילומים מיכאל נזרוב

לראשונה, השיקה סופר-פארם חנות עצמאית יחידה מסוגה בארץ, סופר-פארם אופטיק בעיר אילת. מדובר בחנות דגל המשתרעת על שטח של 350 מ"ר, ובה מותגי האופטיקה המובילים בעולם המשווקים בבלעדיות וכמובן שללא מע"מ. עוד תמצאו בחנות היפהפייה והמגוונת - חדרי בדיקה מתקדמים ומעבדות המייצרות עדשות מותאמות אישית בתוך כשעה, וכן עדשות מולטיפוקל אותן תוכלו לקבל לידיכם עד 24 שעות מרגע ההזמנה.

 

 

חנות  ראשונה  מסוגה


רשת סופר-פארם ממשיכה להפתיע ולהרחיב את תחום האופטיקה, ופתחה לאחרונה את חנות סופר-פארם אופטיק העצמאית הראשונה מסוגה באילת, הממוקמת מול קניון "מול הים" (בסמוך למלון קלאב הוטל), ומשתרעת על שטח של 350 מטרים רבועים. בחנות החדשה הוקמה מעבדה לייצור עדשות, בשיתוף מפעל העדשות הישראלי  ,“SHAMIR”אשר מייצרת עדשות מותאמות אישית בתוך כשעה ועדשות מולטיפוקל עד 24 שעות מרגע ההזמנה. בנוסף פועלים במקום מספר חדרי בדיקה עם המכשור המתקדם ביותר, ובניהול אופטומטריסטים בכירים מהרשת.

 

בואו  להכיר  את מותגי  הסופר  פרימיום  שלנו


החנות החדשה של סופר-פארם אופטיק באילת מציעה לראשונה מותגי פרימיום וסופר פרימיום בתחום האופטיקה, כמו: מייקיטה, דיטה, טום בראון, גרת לייט ועוד. כמו כן מותגי ספורט יוקרתיים כמו רודי פרוג'קט, אוקלי ועוד.

 

מרחיבים  את  הרשת  בהשקעה  של  כ-20  מיליון  שקל


סופר-פארם אופטיק סיימה את שנת 2019 בצמיחה של 8%, עם חיזוק מותגי הבית והמותגים המיובאים והיא הרשת השלישית בגודלה בהיקף המכר מבין רשתות האופטיקה בישראל. פתיחת החנות החדשה באילת היא לא פחות מצעד נוסף וחשוב בהרחבה המשמעותית של פעילות האופטיקה בסופר-פארם, שעד סוף שנת 2020 צפויה לפתוח עוד כ-25 חנויות חדשות – שיהוו צמיחה של כ-50% . ההשקעה המתוכננת לפרויקט הצמיחה האדיר הזה תעמוד על כ-20 מיליון שקל. 

 

 

לא  שוכחים  את  הילדים


במקביל, תשדרג הרשת את מחלקות האופטיקה הקיימות בסניפים לנראות חדשה ועדכנית, תרחיב את מגוון המותגים ותקים מעבדות בסניפים ויחידות ייעודיות לבדיקות ולמוצרי ילדים. קפיצת המדרגה בתחום האופטיקה מתוכננת בכל התחומים ברשת- בין אם בהשקת המותגים החדשים, בשפה העיצובית, בנראות החנויות, בהיקף כח האדם בסניפים ובקמפיין פרסומי שילווה את המהלך, כך שהשנה לראשונה כל אחד מהמותגים החדשים יקבל בולטות בקמפיין לצד קמפיין לרשת. 

 

מגדילים  את  מגוון  המותגים 


במהלך השנה האחרונה שודרגו 40  סניפי סופר-פארם אופטיק לנראות החדשה, ועד סוף שנת 2020 יפתחו כ-25 סניפים חדשים - סך של 80 חנויות אופטיק ברשת, כאשר כ-60 מתוכם בנראות החדשה, המעוצבים עם פתרונות פונקציונליים. כחלק מהתרחבות הרשת, סופר-פארם אופטיק משנה את פניה ומביאה בשורות אופנתיות חדשות לסניפים, בין המותגים החדשים שיכנסו לרשת: SPO-,UNICמותג פרייבט לייבל של סופר-פארם אופטיק, קרולינה הררה, אתניה ברצלונה, טום פורד, אוליבר פיפל, סילואט ודייברסו. המותגים החדשים יצטרפו למגוון המותגים הבינלאומיים הקיימים בסופר-פארם אופטיק, כמו:RAY BAN, ארמאני, לקוסט, טואוס,  פראדה, דולצ'ה גבאנה, ורסאצ'ה ועוד.דני לוזון' משנה למנכ”ל  סופר-פארם: "סופר-פארם אופטיק ממשיכה בתנופה - מחלקת האופטיק צמחה בכ- 50% ב-4 השנים האחרונות. אנו מאמינים שעם שדרוג הסניפים ופתיחת סניפי האופטיק החדשים תהפוך הרשת תוך מספר שנים לרשת האופטיקה הגדולה, המקצועית והמובילה בישראל. לצד שדרוג הנראות הרשת פועלת להרחבת ההיצע בתחום האופטיקה  והענקת התמורה הטובה ביותר ללקוחותיה."


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש