למה הנמלים מופיעות בקיץ בבית שלנו?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/9/2020 12:47 ● ערב ערב 2981
אם אתם קמים בבוקר ורואים שיירה של נמלים צועדת בטור לכיוון הכיור שלכם, או שבכל רגע ששארית אוכל נשארת בטעות על הרצפה – מגיע אחריה חמולה של נמלים זריזות
למה הנמלים מופיעות בקיץ בבית שלנו?

אם אתם קמים בבוקר ורואים שיירה של נמלים צועדת בטור לכיוון הכיור שלכם, או שבכל רגע ששארית אוכל נשארת בטעות על הרצפה – מגיע אחריה חמולה של נמלים זריזות. או שהשקע החשמלי שלכם הפך להיות מנהרת מעבר לנמלים מטרידות לכיוון השיש במטבח? בכל המקרים הללו והדומים להם, אנחנו סובלים ממכת נמלים בבית. אז כמובן שאפשר לנסות להתעצבן, לדרוך עליהם, לרסס אותם בK 300 או בדאודורנט, אך על פי רוב זה פשוט לא עוזר, ולפעמים אפילו מחמיר את הבעיה (אם המלכה בקן הנמלים מזהה שיש איון על הפועלות שלה, היא פשוט מייצרת עוד כאלו...). כך שייתכן מאד שעליכם להזמין מדביר מקצועי. כיום ניתן להזמין בשיחת טלפון פשוטה, ולמצוא בכל אזורי הארץ: מדביר בדרום, בצפון במרכז ובאזור ירושלים.

הנמלים חיות במושבות, כשיש מלכה בתוך הקן, וסביב המלכה יש פועלות שאחריות להאכילו אותה, לשמור אוכל לחורף ולטפל בוולדות של המלכה. בחורף הנמלים מקננות באדמה ומתחת לאבנים, וכך הם שומרות על טמפרטורה מספיק חמימה כדי להתרבות ולחיות. בקיץ, הנמלים יוצאות לחפש מקומות נוחים יותר, כאלו שיש בהם חי וצומח שהן ניזונות מהם, בדיוק כזה כמו שיש בשפע במטבח שלכם...

 

איך אפשר להרחיק את הנמלים מהמטבח שלנו?

 

לנמלים יש חוש ריח מאד מפותח, אך זו גם עקב אכילס שלהם, ישנם חומרים שהריח שלהם פשוט מרחיק את הנמלים ומגעיל אותם. אם מפזרים חומרים כגון אלו בכל המקומות שבהם נצפו הנמלים, ייתכן מאד שכעבור כמה שעות כבר לא תראו שום נמלה במקומות אלו (אך יכול להיות שתראו במקום אחר, כי סוף כל סוף, הקן של הנמלים בבית שלכם עדיין קיים). החומרים הללו הם: קני קינמון, עלי דפנה, פולי קפה, פלפל שחור, קליפות הדרים וחוצץ. ניתן גם להוסיף חומץ לדלי המים של שטיפת הבית, ובכך לגרום לנמלים להתרחק מכל האיזור שנשטף, לתקופה לא קצרה.

 

איך אפשר להרוג את הנמלים?

 

בשיטה הקודמת הנמלים אולי לא יגיעו לאותם מקומות שפיזרתם בהם את החומרים בעלי הריח הדוחה נמלים, אך בסופו של דבר קן הנמלים עדיין נמצא בתוך הבית שלכם, ועדיין יש חשש שהנמלים יחזרו. לכן הפתרון הבא שניתן לעשות הוא לפזר דבק נמלים בכל מיני מקומות נסתר של נמלים. הג'ל הזה, הוא בעצם רעל, שנראה לנמלים כמו אוכל. הנמלים החרוצות ממהרות לקחת את הג'ל הזה כמעדן מלכים לנמלה המלכה, וכשזו אוכלת את הרעל היא מתה, וממילא המושבה מתפרקת ומתפוגגת.

הדרך הזו היא איטית ולא תמיד יעילה לחלוטין. ולכן מומלץ להזמין מדביר מקצועי, כזה שאתם מכירים או שהזמנתם מאתר מקצועי ואמין כמו אתר מדבירים נט. המדביר המקצועי יידע לבחור את חומר ההדברה היעיל ביותר בהתאם לעונה בשנה, וכשעה לאחר ההדברה כבר תוכלו לחזור לשגרת חייכם, והפעם ללא נמלים מיותרות.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש