שנת הלימודים תשפ"א נפתחה ללא תקלות

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 2/9/2020 19:52 ● ערב ערב 2982
11,139 ילדי אילת מתוכם 788 ילדי כיתות א׳ צעדו הבוקר (1.9) אל בתי הספר וגני הילדים, נרגשים ושמחים לפתוח את שנת הלימודים תשפ"א. גם 110 תלמידי בית ספר התיכון ע"ש "ברנקו וייס" התרגשו עם כניסתם השנה למשכן החדש במבנה בית ספר "אורים" הישן ששופץ במיוחד עבורם. עוד התרגשו ממשכן חדש, ילדי הגן שנפתח בבית ספר חב"ד וילדי הגנים החדשים "גשרון" ו"ארנון" שנבנו בשכונת הדקל, אחד מהם נפתח במיוחד עבור ילדי חינוך מיוחד. היעד שהציב מינהל שח"ק בעירייה, הושג גם השנה בהצלחה הודות למאמצים משותפים של אגף החינוך, מנהלות בתי הספר, הצוות הניהולי והצוות החינוכי - שנת הלימודים, נפתחה ללא תקלות והלימודים בכל בתי הספר והגנים התקיימו כסדרם. בצל הקורונה, עטו כל התלמידים מסכות פנים, וההורים נפרדו מילדיהם בשערי הגנים ובתי הספר. במאמצים לא פשוטים נערך אגף החינוך במינהל שח"ק ללמידה מלאה כל השבוע, בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים. תלמידי התיכונים למעט האולפנה, ברנקו וייס והחינוך המיוחד, ילמדו שלושה ימים בכיתות ובשאר הימים בלמידה מרחוק.
שנת הלימודים תשפ''א נפתחה ללא תקלות

ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, שביקר בבתי הספר וימשיך לבקר בהם גם בימים הקרובים, ברך על פתיחת שנת הלימודים שעברה גם השנה בצורה נעימה וללא תקלות. במהלך הבוקר והצהריים איישו עשרות מתנדבים את הצמתים הסמוכים לבתי הספר וסייעו לילדים לחצות את הכביש בבטחה. אליהם הצטרפו גם שוטרי משטרת המרחב שחילקו צמידים ומדבקות לתלמידים וגם חיילי פיקוד העורף שמלווים את העיר בימים אלה בצל הקורונה. ראש העירייה הודה לכל צוותי ההוראה וצוותי הניהול על היערכות יעילה ומקצועית לפתיחת שנת לימודים מוצלחת ואיחל לכל צוותי ההוראה ולכלל תלמידי אילת, שנת לימודים בריאה, טובה ומוצלחת.

 

גם המשנה למנכ"ל וראש מינהל שח"ק בעירייה – ד"ר דרורי גניאל ומנהלת אגף החינוך בעירייה – מירי קופיטו ביקרו בבתי הספר וברכו את הצוות החינוכי והתלמידים בברכת ברוכים הבאים לילדים העולים לגן, לכיתות א', לכיתות ז', לתלמידים ולמורים החדשים ובברכת הצלחה לכלל תלמידי אילת והצוותים החינוכיים.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש