ממליצים בחום ענק על מרטין בוקסדורף יועץ משכנתאות של מסורבים האלוף!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/9/2020 08:40 ● ערב ערב 2983
ערב טוב , אני רוצה להקליט המלצה חמה למרטין בוקסדורף. אני אתאר בקצרה את העלילה כדי להסביר את מה שהיה במקרה שלי ואיך בדיוק מרטין נכנס לתמונה והציל את המצב כולו. מבחינתי זה היה סוג של נס כי באמת עברתי הרבה מאוד בנקים והרבה מאוד יועצים בדרך.
ממליצים בחום ענק על מרטין בוקסדורף יועץ משכנתאות של מסורבים האלוף!

תיאור המקרה שלנו:

אני במקצוע מהנדס ועובד בעבודה מכובדת, לימדו אותי מבית הוריי להתנהל בצורה תקינה ומעולם לא היו לי שום בעיות בבנקים או כל דבר משתמע מכך. זה פשוט עניין של חינוך, אימי הייתה מנהלת סניף באחד הבנקים הגדולים במשך הרבה שנים ואותנו לימדו בבית שאסור לעולם להסתבך עם הבנקים כדי זה נזק ארוך טווח.

אבל אשתי היקרה הגיעה מחינוך אחר, ההורים שלה היו גרושים ואימא שלה התמודדה לבד עם גידול הילדים, היא הלכה עבוד בגיל צעיר ועזרה לגדל 3 אחים קטנים. היא מעולם לא למדה איך להתנהל נכון עם כסף וגם כאשר סיימה את לימודיה והתחילה לעבוד כעורכת דין עדיין היו הרבה מאוד נזקים לתקן.

היות ואני כותב בעילום שם, אני מרגיש בנוח לשפוך את כל המידע כולו. מה שקרה למעשה זה שאשתי סחבה איתה הרבה הלוואות, של לימודים, של עזרה לאמא והיא פשוט לא גילתה לי שיש את כל ההלוואות האלו.

אם היא הייתה אומרת לי את כל הדברים, כנראה שהיינו מטפלים בכל זה יחד עוד הרבה לפני שאנחנו מגישים בקשות משכנתא, אבל היא לא עשתה את זה, אלא בדיוק ההיפך, היא הפכה אותנו להיות מסורבי משכנתא בבנק, היות ורק הסתבכה עם ההלוואות שלה ונהייתה מוגבלת והגיעה לעיקול של אחד הבנקים.

לקח זמן והצלחנו ביחד לפתור את כל הבעיות האלו, זה לקח שנה בערך אבל הכול נסגר ושולם והסתיים. ובום, פתאום זכינו במחיר למשתכן. אני האמת צפיתי את הבעיות שהולכות להגיע מראש. אני עשיתי מראש בירורים בנוגע למי יכול להיות לתת לנו פתרונות למה שצפוי להגיע והגעתי למרטין כבר בתחילת התהליך, אבל אשתי הייתה נלהבת ולא רציתי לבאס אותה. היא הכניסה בי התלהבות שזה הולך להצליח.

היא השיגה יועץ משכנתאות שעזר לאחותה עם המשכנתא והתעקשה עליו כאילו החיים שלה תלויים בזה. אני הצעתי כמה פעמים להביא את מרטין ואשתי לא הייתה מוכנה בשום פנים ואופן. אני זרמתי כי פשוט לא הייתה לי ברירה.

היועץ התחיל לעבוד, העביר חודש ימים ונעלם. הבאנו יועצת משכנתאות נוספת שלא הרגישה כל כך בנוח עם המשימה אבל התחילה לעבוד על זה וסחבה את הדברים עוד 3 שבועות. אני גם לא ממש הבנתי מה האנשים עושים, זה לקח חודש וזה שלושה שבועות וכלום. אפס תוצאות.

אשתי כבר הבינה שאנחנו צריכים פתרון אחר, כאן ניצלתי את ההזדמנות והכנסתי את מרטין לתמונה. מיותר להגיד שהוא השיג לנו את המשכנתא, כי אחרת לא הייתי כותב את זה. אבל מה שהיה יותר חשוב- הרגשתי שמרטין אשכרה יודע מה הוא עושה. הוא עדכן בתהליך, הסביר בדיוק איפה הדברים עומדים וזה קרה מהר.

עם מרטין הרגשתי בפעם הראשונה בכל התהליך הזה שאני אשכרה נמצא בחברת מישהו שמבין מה הוא עושה, הוא פשוט שולט במלאכה שלו. ראיתי כבר כמה יועצי משכנתאות, אבל מרטין מבין את העבודה שלו, פשוט מומחה.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש