תחזית אסטרולוגית לשבוע שמתיל ביום כיפור

מאת: צילה שיר-אל ● 28/9/2020 12:26 ● ערב ערב 2985
תחזית אסטרולוגית לשבוע שמתיל ביום כיפור
תחזית אסטרולוגית לשבוע שמתיל ביום כיפור

טלה

אתם נמצאים  בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת והעצבנות שאתם חווים הינה גבוהה במיוחד לאור נסיבות החיים שלכם. סף הסבלנות שלכם קצר מאוד ואתם מגיבים באגרסיביות לכל דבר שלא עומד בציפיות שלכם. זה הזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש הנכונים כדי לדעת מה טוב לכם ולנסות להשקיט את האש שבתוככם .

שור  - 

השמש בשמיים נמצאת במקום שבו היא מאירה עבורכם את נושאי העבודה והבריאות בחייכם. נושאי הקריירה שוב עולים על הפרק ואתם צריכים לחשב מסלול מחדש כדי לדעת מה נכון לכם לעשות. הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא במקום שפחות מאפשר לכם להיות זורמים בדרך חשיבתכם ועבודתכם ולכן עד לסוף השנה עדיין הדברים יתעכבו.

תאומים

נושאי המשפחה מאוד משמעותיים עבורכם בשלב זה,  ונראה שאכן אתם נמצאים במקום בו יש לכם יכולת ליצור לעצמכם את יחסי הקרבה שתמיד שאפתם אליהם. צפויים לכם בשורות טובות בתחום המשפחתי אם כי לא תמיד תחושו שזה תורם לכם ברמה האישית לתחושות הרגשיות שלכם ובכל זאת יהיה נכון להשקיע בתחום המשפחה.

 סרטן

הכוכב מארס עדיין נמצא אצלכם בנסיגה בבית הקריירה וגורם לכך שאתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים לשנס את כל הכוחות הנמצאים אצלכם על מנת לבדוק ולטפל בהתקדמות שלכם בתחום המקצועי. עליכם לוודא שאינכם עושים החלטות שגויות ושאתם מממשים את ההזדמנויות להם אתם מחכים. במידה ועדיין אינכם בטוחים - היעזרו בייעוץ מקצועי. 

אריה

הכוכב וונוס שאחראי על כספים נמצא במקום הטבעי שלו ולכן הוא גם נותן לכם בחודש זה את מלוא המרץ והאנרגיה להתחיל דרכים חדשות . אתם פעילים מאוד בכל תחומי הבית והמשפחה ונראה שיש כאלה שמאוד זקוקים לכם ולעיתים אתם מרגישים כובד רגשי בגלל האחריות הרבה הנמצאת עליכם. נסו לקבל כל דבר בפרופורציה.

בתולה

הכוכב מארס המביא איתו עשייה אך נמצא בנסיגה בשלב זה נמצא אצלכם במקום המקושר עם היכולת שלכם לקבל כספים מאחרים והנה מסתבר שלמרות הציפיות שלכם החיים אינם מחייכים אליכם מבחינה כספית ואתם עסוקים מרבית הזמן בברורים מדוע התאכזבתם מאנשים שמאוד בניתם עליהם והנה בזמן אמת, לא היו בשבילכם.

 מאזניים

ילידי מזל החודש יכולים להמשיך וליהנות ממעבר הכוכב יופיטר בבית המשפחה שלכם ולקבל בברכה את הבשורות הטובות שמביאים איתם שלושת הכוכבים הנמצאים בבית המשפחה שלכם. תקופה מאוד משמעותית למיסוד היחסים במשפחה שבה אתם נדרשים לתת את המיטב שבכם ולעיתים אף להתמודד עם מערכות יחסים הדורשות שינוי.

עקרב

בחודש הבא אתם חוגגים את יום ההולדת שלכם ובהחלט ייתכן שאתם מתחילים לחוש בתסמונת טרום יום ההולדת ואפילו בנפילה אנרגטית כלשהי ואולם, למזלכם הכוכב וונוס נמצא עכשיו בבית החברה שלכם וייתן לכם חודש שלם של פינוקים וצורך ליהנות כפי שכבר מזמן לא הרגשתם וכל זאת, לאחר תקופה ארוכה ומתישה.

קשת

נראה שמסיבות השמורות עימכם לא תרצו לשתף את האחרים במחשבותיכם ובכל הקשור ליחסים הבין אישיים שלכם. ואולי מוטב כך – אינכם זקוקים לאישורים של האחרים בכל הנוגע לחייכם האישיים ובוודאי לא המקצועיים, זה הזמן שלכם ללמוד לסמוך רק על עצמכם ופחות לשתף אחרים בתוכניותיכם. מבחינה חברתית אתם מקובלים יותר מהרגיל.  

גדי

בתקופה הזו יש לכם יכולת לשווק את עצמכם בצורה מקצועית יוצאת מהרגיל. זה הזמן שלכם לפרוץ קדימה ולארגן לעצמכם דפוסי התנהגות חדשים בכל הקשור לקריירה שלכם ולפיתוחה. גם מבחינה חברתית מתחילים להיפתח לכם ערוצי תקשורת חדשים שיכולים מאוד להקל עליכם ולכן מומלץ לכם לשלב את כל הגורמים לטובתכם.   

דלי

אתם נמצאים עכשיו בפתחה של התחלה חדשה שבה חשוב מאוד שתייצגו את עצמכם מבחינה מילולית באמונה מלאה ושלמה כיוון שזהו כרטיס הביקור שלכם. ייתכן ואנשים מרגיזים אתכם ואתם לא בטוחים שאתם רוצים להיכנס איתם למריבה, אך עדיין אתם יודעים ששווה לכם לשתוק כדי לנהל את הדברים בצורה חכמה על מנת לחשב כמה מהלכים קדימה.   

דגים

מבחינה כלכלית אתם עוברים עכשיו שינויים מאוד משמעותיים כיוון שכוכב נפטון נמצא במזל שלכם ומביא לחוסר בהירות ובתוספת לכוכב האנרגיה מארס שנמצא בנסיגה בבית הכספים וגורם לעצבנות בתחום זה. עובדות אלה ייתכנו כתוצאה מכך שאולי נכנסתם לסגנון חיים שהוא במידה מסוימת מעבר ליכולות שלכם ורק עכשיו הבנתם את המשמעות.  

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.


   צילה שיר-אל

אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית

  טל, 2248626- 052

Shirel.zila@gmail.com

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת לבית הכספים שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את היתנהלותכם הכספית.


רוצים להישאר מעודכנים 24/7 בכל מה שמעניין באילת? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ שלנו לחצו כאן

  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש