איך בוחרים חברת הובלות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/10/2020 13:38 ● ערב ערב 2985
כאן תמצאו ותדעו מהן הטיפים למציאת חברת הובלות
איך בוחרים חברת הובלות

לבחירת חברת ההובלה עבור דירתכם יש תפקיד מרכזי ומוחלט ,זה נכון לכל הובלה ובפרט עבור הובלות דירה 

שאלה?

אז איך קורה שעדיין נתקלים צרכנים רבים במחלוקות ובעיות מסוגים שונים בזמן ביצוע הובלות?.

תשובה!!

ללא צל של ספק ביצוע חסר בבחירת חברת ההובלה ואו את המובילים באופן רעוע.

בדרך כלל הבחירה המהירה היא השגייה ביותר כי שכנוע של מוביל בטלפון למחיר הובלה זולה יעלה אח"כ יקר מאד וזאת לצערנו מניסיון.

כאן ניתן לכם מספר רעיונות ועצות שיעזרו לכם לבחור במודע וללא תמימות מזיקה חברת הובלה מקצועית שתעשה את העבודה על הצד טוב ובמחיר הובלה זול ככל שניתן .

דעו!! כאשר בוחרים בעלי מקצוע אין פתרונות קסם לכל עבודה ישנה מחיר ראוי במידה ומצאתם מישהו זול שמצאתם לכם בהינף יד אח"כ יעלה בעוגמת נפש ובמחיר יקר יותר .

 

אז איך מוצאים את המוביל המיוחל במחיר הנכון?

 

1. חפשו חברת הובלות ואו מוביל מאזור מגורכם צריכים הובלה קטנה תל אביב הזמינו מוביל מגבעתיים רמת גן ולא מנתניה, מהסיבה הפשוטה שחברת הובלה ממיקומכם תוכל להציע לכם את ההצעות הכי נמוכות מאחר ומרחקי הנסיעה קצרים ביותר ואכן זמן נסיעה זה זמן עבודה חסכו שם וחסכתם בהובלה.

2. התאימו את סוג ההובלה למוביל ,זאת אומרת שאם אתם זקוקים להובלה של דירת 3 חדרים, תתמקדו בחברת הובלה שמתמחות בכך ולא מוביל עצמאי פשוט עם רכב קטן , לחברה יש את האמצעים ואת כח האדם הדרוש למשימה זו .

3. אך אם אתם זקוקים לרק הובלה קטנה, אז אולי כדאי להיעזר בחברים להובלה זו ייצא הרבה יותר זול, מקסימום ארוחה לחברה אח"כ עליכם, או מובילים שמתמחים בהובלות קטנות.(ברשותם רכב מותאם ) .

4. בבואכם לבחור חברת להובלה קחו בחשבון את מכלול השירותים שהיא מציעה כך תדעו האם היא רצינית או יש לה מוביל אחד בלבד ללא מנוף ,משאיות וכו.

5. דרך מומלצת להיוועץ עם חברים מכרים שכנים ולקבל עצות מחברים ואנשים שאתם מכירים וסומכים ,אך קחו בחשבון שזו גם הדרך הלא זולה במיוחד כי את רוב העבודה עשה כבר המכר והמוביל יודע זאת כך שלא "יתאמץ יתר על המידה " לתת לכם מחיר יותר טוב.

6. ישנן הרבה חברות הובלה מקצועיות וזה יאמר לזכותם אך איך תשימו לב להבדלים ביניהן הרי אתם לא מקצועני הובלות  וידיעת הבדלים ששווים הרבה מאוד כסף לכן בצעו השוואת מחירים חובה.

7. בהמשך להמלצה הקודמת, נסו להבין את ההצעה שקבלתם מחברות שונות עברו עליה וראו אם אתם באמת שלמים עם מחיר הובלה שקבלתם.

8. מסרו לכל חברה ומוביל שהנכם מבררים בעוד כמה מקומות כדל שיתחיל לגמגם וייתן הצעה טובה יותר ואו לתת לכם כמה הטבות נוספות אך אנו בכל אופן ממליצים לבקש מחברת ההובלה טלפונים של 3 לקוחות ממליצים שעשו הובלה לאחרונה.

9. בסופו של דבר, בחרתם בחברת הובלות המועדפת עליכם אל תשכחו שתמיד אך תמיד, יש לחתום על הסכם הובלות . הסכם צריך לכלול פירוט מלא של כל מה שהובטח לכם ושיכל את הפריטים שצריך להוביל, כתובת הדירה, התאריך, כמות מובילים וכו'.

 

מה עוד חשוב לדעת על כל הובלה?

 

לא משנה לכם אם מובילים לכם מקרר או ספה ואו דירת 4 חדרים, חברת הובלה אמינה ומקצועית חייבת להיות עם פוליסת ביטוח הובלה ביד .

הובלת פסנתר ? מי יבטח אותו בהובלה חישבו על כך מראש, במיוחד אם הובלתם אותו מאילת המרחק רב והסיכון לנזק עתידי עולה .

ללא צל של ספק שהדבר יעיד על המקצועיות ושקט נפשי במקרה שתתרחש תקלה לא צפויה בהמשך הדרך.

 

לסיכום 

 

אם לא תעשו זאת, אתם לוקחים הימור מלא בתקווה שיהיה בסדר, מקווים שיהיה לכם מזל והכל יסתדר על הצד הטוב ביותר .

הכתבה נכתבה בשיתוף סטארט מובינג.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש