כיצד עיצוב פנים של בנייני משרדים מושפע מהקורונה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/10/2020 13:45 ● ערב ערב 2985
אחד השינויים המהירים והבולטים שאנו רואים בעקבות משבר הקורונה הוא כמובן העלייה האדירה בכמות האנשים שעוברים לעבוד מהבית. אנשים שמעולם לא עבדו מהבית נאלצו לשנות את סגנון החיים שלהם ולנטוש את בנייני המשרדים מחשש למחלות והידבקות, או מפני הגבלות והנחיות הממשלה. יצאנו למסע כדי לבדוק כיצד עיצוב הפנים של בנייני משרדים עובר טרנספורמציה ומושפע מהקורונה. אז המשיכו לקרוא וגלו כיצד יראה המשרד שלכם כשתצאו מהבית.
כיצד עיצוב פנים של בנייני משרדים מושפע מהקורונה?

 

שילוט פנים נרחב וסימונים בולטים

 

בעקבות התפרצות הקורונה התחלנו לשמוע ביטויים כמו ריחוק חברתי ואנשים שהולכים עם מסכות ברחוב הם כבר לא מראה מוזר. אבל אם תשימו לב יש עוד כמה שינויים בולטים מאוד שהחלו לצוץ סביבנו והם משפיעים גם על עיצוב פנים של בנייני משרדים וגם על חיי היום יום שלנו. אנחנו מדברים על השילוט והסימונים שקובעים לנו איפה להמתין על שפת הרחוב ומאיזו דלת להיכנס לבניין. אז תתכוננו לראות הרבה יותר שילוט פנים ביום שחזרו לבנייני המשרדים.

הסיבה שתראו כמויות נרחבות של שילוט פנים היא שמעכשיו ישנה חשיבות עליונה לכיוון ההליכה בתוך המשרד. כדי לשמור על הריחוק החברתי ולמנוע התקהלויות מיותרות ההנהלות של בנייני המשרדים החלו לפתח מסלולי הליכה בתוך הבניין שיעשו סדר בדיוק בזה.

יש אנשים שמאמינים כי עולם המשרדים עומד להיעלם מהעולם בגלל העבודה מהבית. אך מנגד יש את אלו שרואים את המצוקה של העובדים. את הכמיהה שלהם לקרבת חבריהם לעבודה ואת הצורך האמיתי שלהם במקום מפגש. האנשים הם לא מכונות והם צריכים להרגיש חלק ממשהו ולכן הגעה למשרדים, לטעמנו, תמשיך להתקיים אך שילוט פנים ברור ובולט בהחלט יסייע להגדלת תחושת הביטחון של העובדים במשרד.

 

התקנה ושינויים עדיפים על פני שיפוץ מסיבי

 

אל תמהרו לפנות לפתרון של שיפוץ כללי של המשרד כדי להתאימו לתקופת הקורונה. שיפוץ שכזה לא רק שייעלה כסף רב, אלא הוא גם ייקח זמן רב ובו המשרדים שלכם יהיו סגורים. מה שמומלץ לעשות זה לבדוק כיצד ניתן לשדרג את הקיים. למשל אחת הבעיות המרכזיות היא תחלופת האוויר והעובדה שהמשרדים מרושתים במיזוג מרכזי, הפתרון לזה הוא בהצבה של פילטרים מיוחדים שינקו את האוויר וישמידו את הווירוסים שבו.

השוק המשתנה של בנייני המשרדים מכריח גם הורדת מחירים שכן הביקוש יורד ואלו אשר זקוקים למשרד לא תמיד יכולים להרשות לעצמם את עלות השכירות בשל משבר הקורונה. עיצוב הפנים של המשרדים עדיין משתנה באופן קבוע ואין אפשרות בדיוק לנבות כיצד יראו בנייני המשרדים של העתיד אך מה שבטוח זה שעוד נמשיך לראות אנשים הולכים למשרד. מה יהיה בפנים ואיך תיראה תרבות העבודה בעולם פוסט קורונה עוד מוקדם להגיד, מה שאנחנו בטוח יודעים זה ששילוט פנים, כזה שיסמל לנו לאן ואיך ללכת יהיה שם בוודאות.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש