מי מטפל בשיניים שלכם?

מאת: או-מד מדיקל ● 19/10/2020 10:59 ● ערב ערב 2987
הבחירה ברופא שיניים היא מהמורכבות שיש. כדי להקל עליכם, חיפשנו, בדקנו ומצאנו עבורכם את רשת מרפאות השיניים שיש בה כל מה שצריך כדי שתשנו טוב בלילה, לפני ואחרי הטיפול. הכירו: רשת ''שיניים - ד''ר בוחניק'', הגיעה לאילת
מי מטפל בשיניים שלכם?

קשה לבחור רופא שיניים. אף אחד לא הולך לרופא שיניים מתוך הנאה והעובדה כי אתה שוכב, חסר אונים, על הכסא והרופא בו בחרת אמון על הטיפול באופן מוחלט, הופכת את ההחלטה אף לקשה יותר. מעבר לכך, טיפולי שיניים הינם טיפולים כואבים בדרך כלל וכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת. אז איך בוחרים? איך יודעים שהרופא בו בחרנו יטפל בנו כמו שצריך, ימנע מאיתנו כאב וזמן מיותר ויגבה תשלום רק על מה שצריך באמת? לא פשוט...

כדי לשפוך קצת אור על הנושא ולעזור לכם לעשות את ההחלטה הנכונה, חיפשנו, בדקנו ומצאנו את רשת מרפאות השיניים הפרטיות הוותיקה בישראל- "רשת שיניים – ד"ר בוחניק", אשר פתחה לאחרונה סניף בסמטת ארנון (פינת רודד) באילת.

הרשת הוקמה בשנת 1988 על ידי ד"ר עמוס בוחניק ואחיו אורי בוחניק, במטרה ולהביא את בשורת כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. וכך אכן קרה.  בזה אחר זה נפתחו מרפאות והצטרפו סניפים נוספים לרשת וכיום היא מונה 18 סניפים בפריסה ארצית – תל אביב, אילת, יבנה , אשדוד, ראשון לציון, שוהם,    ב"ש, ב"ב, חדרה,  נתניה, חיפה, פתח תקווה, צפת, נהריה,  מודיעין, אשקלון, דימונה, ו-2 סניפים בירושלים.

במרפאות נמצאים רופאים מכל תחומי רפואת השיניים לצד רופאים מומחים בכירורגיה והשתלות, יישור שיניים, טיפולי שורש, פריו (טיפולי חניכיים) ועוד. כל הרופאים הינם בעלי ביטוח ואחריות מקצועית, המתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות האחרונות בענף רפואת השיניים ועוברים כנסים והשתלמויות מקצועיות.

בכל אחת ממרפאות הרשת מוענקים כל סוגי טיפולי השיניים- טיפולים משמרים (כגון סתימות, עקירות וטיפולי שורש), שיקום הפה (כגון מבנים, כתרים ותותבות), כירורגיה והשתלות דנטאליות, טיפולי שיננית והדרכה אוראלית, יישור שיניים,  וטיפולי אסתטיקה דנטאלית.

"היתרון הבולט ואחת מאבני הדרך של הרשת, הוא מתן כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת", אומר אורי בוחניק, מנכ"ל הרשת. "לפני שהוקמה הרשת, מטופל שהיה מגיע לרופא השיניים הופנה על ידו לא פעם, לרופאי שיניים אחרים בהתאם לטיפול לו הוא נזקק. מאחר וזה היה המצב באותן שנים, יצרנו פתרון המקל על המטופל, חוסך ממנו את ההתרוצצות ומעניק לו שירות ברמה אחרת. וכך, הוקמו והתבססו המרפאות שלנו כמרפאות 'All in one', אליהן הצטרפו מרפאות נוספות המאפשרות למטופל לקבל את כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת".

המרפאות מטפלות בכל סוגי הלקוחות - לקוחות פרטיים המגיעים בעקבות המלצה מפה לאוזן,

ולקוחות המבוטחים בחברות הביטוח השונות. מרפאות הרשת נבחרו כמרפאות ייחודיות לקבוצות מבוטחים רבות כגון בנק הפועלים, משטרת ישראל, הסוכנות היהודית, שב"ס, ECI, קק"ל,  עיריית אשדוד וראשל"צ, אגן כימיקלים, פלאפון, אגד ועוד. במרפאות זוכים עובדי החברות הללו ובני משפחותיהם בשירות VIP הכולל: מחירים מיוחדים, הרחבת כיסויים ולעיתים אף בטיפולים ללא צורך באישור מראש מחברת הביטוח ועוד.

אחד השירותים הייחודיים שלה  הוא פאנל רופאים מומחים בתחומי רפואת השיניים השונים. לקוחות רשאים לשלוח את תוכנית הטיפול שלהם ואת הצילומים לפאנל הרופאים דרך המייל: info@shinaim.net ולקבל חוות דעת נוספת לגבי תוכנית טיפול ללא תמורה. בנוסף, מעמידה הרשת לזכות לקוחותיה מוקד טלפוני 24/7 המעניק אינפורמציה כללית לגבי הסניפים ואתר מתקדם הכולל מידע אינפורמטיבי כולל מידע רפואי נרחב בתחום רפואת השיניים. בנוסף לרשת דף פייסבוק הזוכה לפופולאריות רבה, בו מפורסם מידי יום מידע מקצועי רב, ומידע נוסף מהארץ ומהעולם.

אחד היתרונות הבולטים של הרשת היא היכולת של לקוחותיה לקבל מענה בכל אחת ממרפאות הרשת, גם אם היא איננה נמצאת באזור מגוריו, למשל כאשר הוא בחופשה, במילואים או מתארח אצל קרוביו באזור אחר.

אין ספק שרשת "שיניים" הינה רשת מקצועית ביותר המרושתת היטב, יציבה, חדשנית, מקצועית ובעלת תודעת שירות גבוהה ביותר. אנחנו השתכנענו.


רוצים להישאר מעודכנים 24/7 בכל מה שמעניין באילת? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ שלנו לחצו כאן

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש