קלפה למטבח: כל מה שחשוב לדעת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/10/2020 08:35 ● ערב ערב 2988
מתכננים את מטבח החלומות שלכם? זה הזמן לשים לב לקלפה, שהפכה בשנים האחרונות לדבר החם בכל הקשור לעיצוב מטבחים.במאמר הבא נסביר מה היתרונות של הקלפה, מה החסרונות וגם, אילו סיגי קלפות קיימים היום בשוק? כל התשובות.
קלפה למטבח: כל מה שחשוב לדעת
תגיות:

 

מה היתרונות של הקלפה?

 

אחד היתרונות המשמעותיים של הקלפה הוא שהכל גלוי. אתם יכולים פשוט לפתוח את הקלפה, לבדוק ברוגע מה אתם צריכים לקחת מהארון כשהדלת שלו פתוחה כלפי מעלה ולא מפריעה להתנהלות השוטפת במטבח.

בנוסף, כיום בעידן של מטבחים מודרנים, הקלפות מגיעות עם טריקה שקטה ולא משנה באיזה מצב רוח אנחנו תופסים אתכם, גם אם תטרקו אותה בעצבים היא תשמור על השקט בבית.

אם תתייעצו עם כל חברת מטבחים ייחודית בתחום, היא תגיד לכם שהיתרון המשמעותי ביותר של הקלפה הוא העיצוב. בניגוד לארונות המטבח הסטנדרטיים והמיושנים, מדובר בארון חדשני שמעניק למטבח שלכם את הטאץ' העיצובי שלו, ובימינו זה פרמטר מאד חשוב, לא פחות מהנוחות.

 

מה החסרונות של הקלפה?

 

אמנם הקלפה מהווה אובייקט עיצובי מדהים, אך חשוב לציין שעם זאת היא מציעה פחות מקום לאחסון. הגובה המקסימלי של הקלפה יכול להגיע ל- 60 ס"מ, מה שאומר שלפעמים החלוקה הפנימית של המדפים יכולה לגרום לכם למגבלה ולא תוכלו להניח את כל הכוסות לגובה לדוגמה.

בנוסף, ביחס לארונות מטבח רגילים, הקלפה נחשבת ליקרה יותר. אנחנו אמנם מציינים את זה תחת החסרונות, אך אם אתם כבר רוכשים מטבח בעשרות אלפי שקלים, אל תתנו לקלפה לעצור אתכם.

דלת הקלפה נפתחת באמצעות צירים מיוחדים שגם מאפשרים את הפתיחה, וגם מאפשרים לכם להחליט עד איזה גובה לפתוח את הדלת. לעיתים, כתוצאה מבלאי טבעי או שימוש לא נכון שלנו, הצירים הללו עלולים להתקלקל.

אגב, אם אתם מחשיבים את עצמכם לאנשים נמוכים, קחו בחשבון שבמידה ותפתחו את דלת הקלפה עד הסוף, יתכן שתצטרכו עזרת חבר על מנת לסגור אותה.

 

איזו סוגי קלפות קיימים?

 

קלפה מזכוכיתמדובר למעשה ברולס רויס של הקלפות. תוכלו לעצב את הקלפה שלכם מזכוכית אטומה, שקופה, לשלב עליה טפט עם מרקם ולמעשה כל מה שתרצו.

קלפה מפורניר – מדובר למעשה מקלפה שעשויה משכבת עץ דקה, כאשר אתם יכולים לבחור את סוג העץ ובכך לקבוע את העיצוב שלה. מדובר על חומר חזק ויציב, תמורה מלאה לכסף.

קלפה מפורמייקה – הפורמייקה הוא למעשה חומר סינטטי המורכב מקרטון ודבק שעובדו יחדיו. מצד אחד, זה נחשב לחומר איכותי במחיר יחסית זול, אך מהצד השני מבחינה עיצובית הקלפה לא מגיעה בגימור מושלם.

קלפה צבע בתנור – מדובר למעשה על קלפה שהחזית שלה עברה צביעה בתנור בטכניקה של התזה. מדובר בקלפה עמידה במיוחד שגם מבחינה עיצובית מציעה מגוון אופציות של צבעים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש