להיט גרניט: הכל על שיש גרניט למטבח

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/10/2020 08:37 ● ערב ערב 2988
התקנתם מטבח חדש? מזל טוב, זה הזמן לפנק אותו בשיש שיעניק לו את הטאץ' העיצובי שיהפוך אותו למטבח מושלם. ואם אנחנו מדברים על שלמות, קבלו את שיש הגרניט.
להיט גרניט: הכל על שיש גרניט למטבח
תגיות:

במאמר הבא נסביר מה זה שיש גרניט, מה היתרונות שלו, מה החסרונות וגם, למה חשוב לשים לב לפני שרוכשים? כל התשובות לפניכם.

 

מה זה שיש גרניט?

 

שיש גרניט הוא שיש טבעי העשוי מסלעי גרניט צבעוניים ומרהיבים ביופיים שנמצאים במעמקי האדמה. מדובר באחד מסוגי השיש הנפוצים ביותר בארץ, 

 

מה היתרונות של הגרניט?

 

אחד היתרונות המשמעותיים של הגרניט בא לידי ביטוח בכך שהוא עמיד בפני חום. בניגוד לקיסר למשל, על הגרניט תוכלו להניח את הסירים החמים שלכם ללא כל חשש ולהיפטר מהתחתית שנועדה להגן על השיש מחום.

בנוסף, בשל העובדה שמדובר באבן טבעית, לכל לוח יש את האמירה העיצובית משלו ואת הייחודיות שלו, כך שהוא שונה לגמרי מהלוח הסמוך לו בכל הקשור לעיצוב. אכן, מבחר הצבעים, הצורות והטקסטורות בגרניט הוא כמעט אין סופי ועבורכם הלקוחות מדובר בתענוג עיצובי של ממש.

כמו כן, מדובר בשיש עמיד במיוחד בפני תנאי מזג האוויר. לכן, אם אתם מחפשים שיש מטבח חוץ, זה בדיוק השיש עבורכם. הוא יצלח כמעט את כל תנאי מזג האוויר, השמש החמה, הקור ואפילו הברד.

 

מה החסרונות של הגרניט?

 

נתחיל בשורה התחתונה – המחיר. אנו יודעים כי הפרמטר הכי חשוב עבורכם הוא בסופו של דבר המחיר. אז אמנם טווח המחירים של הגרניט הוא רחב מאד, אך אם תשוו אותו לאבן הקיסר למשל, הוא יהיה יקר יותר.

זכרו, מדובר בשיש מאבן טבעי שמצריך התאמות, חיתוכים ועבודה הרבה יותר מורכבת עד שהוא מגיע אליכם הביתה, וזה בא לידי ביטוי במחיר ובצדק.

בנוסף, ביחס למתחרים שלו מדובר בשיש פחות חזק שעלול להיסדק במידה והוא חוטף מכות חזקות, או נאלץ לשאת משקל רב מידי. חשוב לציין שאם תתנהלו איתו נכון ותשמרו עליו, החיסרון הזה עשוי להפוך דווקא ליתרון.

כושר הספיגה של שיש הגרניט הוא גבוה, מה שאומר שבפועל הוא פחות עמיד לכתמים ונוטה להתלכלך בקלות. אז אם אתם אוהבים לבשל עם תבלינים בעלי צבע גס כמו קארי למשל, אתם עלולים להיות בבעיה. בכל אופן, תוכלו למרוח על גבי המשטח סילר, שתפקידו להוות שכבת הגנה.

 

למה חשוב לשים לב לפני שרוכשים?

 

לפני שאתם ממהרים להזמין שיש גרניט, עליכם לבחון את אופי השימוש שלכם בו. אז לפנ הכל חשוב שתדעו שיש שני סוגי של גרניט, כהה ובהיר. אז במידה ואתם משפה מרובת ילדים שנוהגת להשתמש במטבח באופן תכוף, ההמלצה שלנו עבורכם היא לבחור בגרניט הכהה, שעליו רואים פחות את הכתמים.

אם אתם מחפשים שיש בעל מראה אלגנטי והמבטח עבורכם הוא לא מרכז הבית, תוכלו ללכת על גרניט בהיר.

בכל מקרה, לפני שאתם מזמינים שיש, מומלץ להתייעץ עם חברות מנוסות כמו תותח השיש למשל, על מנת שהן יוכלו לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש