עיצוב ממשק משתמש – כוכב עולה בתחום ההייטק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/10/2020 12:24 ● ערב ערב 2988
החיים בחברה כל כך מתקדמת מבחינה טכנולוגית, הם כר פורה להתפתחותם של מקצועות מיוחדים וייחודיים. ככל ואנשי המקצוע מתקדמים רחוק יותר בתחום ההייטק, כך צפים לשטח ביקושים למומחים מקצועיים בתחומים ייחודיים, שיכולים להעניק תמיכה וליווי לרעיונות גדולים, על בסיס שיפורים טכנולוגיים שונים
עיצוב ממשק משתמש – כוכב עולה בתחום ההייטק
תגיות:

זה הוא בדיוק הסיפור של אנשי עיצוב ממשק משתמש בתחום ההייטק הישראלי. אם לא יצא לכם להכיר מעצב ממשק בחייכם, חשוב שתדעו שאלו הם האנשים שמאפשרים לנו לחוות את אתרי האינטרנט, את האפליקציות ואת העבודה עם תוכנות מחשב בכל תחומי החיים, בצורה הרבה יותר נוחה ממה שחשבנו. כך שיותר ויותר צעירים בוחרים להשקיע את שנות הלימודים שלהם ולבחור במסלול עיצוב ממשק משתמש, על מנת להשתלב בשוק המקצועי, על בסיס תוכנית לימודים מקצועית ונרחבת, אותה ניתן ללמוד רק במוסדות הלימוד הכי מתקדמים בישראל.

 

לימודי עיצוב ממשק משתמש – מנגישים את חוויית השימוש

 

במידה בלתי מבוטלת, היתרונות של לימודי עיצוב ממשק משתמש יכולים לבוא לידי ביטוי בכמה וכמה אלמנטים. הביקוש הגבוה ללימודים אלו כיום, נובע בעיקר מפני ש:

  1. יש לתלמידים מקום להשפיע על השוק ולשנות את האופן שבו הלקוחות מגיבים למוצרים שונים – אם יש לכם מספיק ידע בתחום, האפשרויות שלכם ליצור חווית UX מושלמת, היא כמעט בלתי מוגבלת.
  2. ניתן להתפתח ברמה המקצועית – אפילו בצעדים הראשונים שלכם בתחום זה, יהיו לכם כל כך הרבה הזדמנויות למצוא מסלול שבו אתם יכולים להתפתח. ובעתיד, תוכלו אפילו להמציא את הגלגל ולהשפיע על האופן שבו עיצוב ממשק משתמש מתפתח ועונה על צרכי לקוחות בתחומים שונים. זה הוא עולם תוכן הנמצא בחיתוליו ועל כן האפשרויות לתרומה לחברה הן עצומות.
  3. אתם עובדים עם המוחות הכי חריפים ומקצועיים של החברה הישראלית – בחברות ההזנק, בשירות הציבורי ואפילו בחברות פרטיות שונות, יש לכם הזדמנות להיות חלק בלתי נפרד מהצוותים שמשנים הלכה למעשה את החיים של כולנו. כל הפיתוחים הכי מעניינים ומיוחדים של תחום ההייטק בישראל, צריכים איש UX מומחה, ואתם יכולים לתפוס את השורה הראשונה בדרך להשקתם של מוצרים מדהימים ואולי אפילו לקבל קרדיט על חלק מהעבודה.

 

מסלול לימוד שתואם את המציאות

 

על מנת לאפשר לבוגרי תוכנית עיצוב ממשק משתמש להביא לכדי ביצוע כל פרויקט, יש צורך ליצור סביבת לימודים שנוגעת בצרכים האמיתיים בשטח. ועל כן חוויית הלמידה היא חוויה של עשייה. אתם לא תמצאו את עצמכם דנים על תיאוריות, אלא עובדים הלכה למעשה עם המרצים הכי טובים בתחום, כדי לקבל את הכלים שאיתם תצאו אל השטח. כך שעם סיום הלימודים, היכולות שלכם ישמשו אתכם בעבודה היום יומית ויאפשרו לכם להגיע להישגים אישיים ומקצועיים, בצורה הייחודית והאישית שלכם, לטובת כלל המשק.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש