חברת שילוח מגרמניה לישראל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/10/2020 12:27 ● ערב ערב 2988
חברת שילוח מגרמניה עוסקת בשני תחומים מרכזיים, הראשון הוא טיפול לוגיסטי בכל הסחורות שאמורות להגיע לישראל, הן בהובלה ימית והן בהובלה אווירית והשני הוא טיפול בכל נושא הרילוקיישן של ישראלים ששהו בגרמניה במשך תקופה ארוכה וכעת הם מתארגנים כדי לחזור לישראל.
חברת שילוח מגרמניה לישראל
תגיות:

 

שיתוף הפעולה בין חברת שילוח ישראלית לחברת שילוח גרמנית

 

חברת שילוח ישראלית מטפלת בארץ בכל ההכנות לקראת הגעת סחורה מאחת מערי גרמניה ארצה בהתאם להנחיות של היבואן. כשהסחורה בגרמניה מוכנה, אם מדובר בציוד הממלא כמה מכולות כמו כמויות גדולות של מוצרי חשמל או לחלופין כמה ארגזים קטנים, חברת השילוח הישראלי פונה לחברת השילוח מגרמניה שאיתה היא עובדת בשיתוף פעולה, כדי שזו תבצע את כל המהלכים הנדרשים.

ברוב המקרים מדובר בשיתוף פעולה שקורה לאורך שנים וכל אחת מהחברות מכירה את דפוסי העבודה והצורך של הלקוחות הישראליים. נציגי חברת השילוח בגרמניה דואגים לאסוף את הסחורה מהמפעל, הם יודעים מראש בכמה סחורה מדובר ולכן הם נערכים לכך מראש. אם מדובר בכמויות גדולות של ארגזים, המכולה מגיעה למפעל וכל הציוד מועבר למכולה באופן מסודר ואחראי.

בהתאם לתיאום עם חברת השילוח הישראלי, המכולות מועברות לנמל הימי בגרמניה כדי להתחיל את המסע ארצה. חברת השילוח מגרמניה דואגת לטפל בכל הניירת כולל ביצוע התשלומים השונים כל פי דרישת הנהלת הנמל, כך שהמכולה תצא בזמן ארצה.

 

רילוקיישן מגרמניה לישראל

 

משפחות שמסיימות את השליחות שלהן בגרמניה, מקבלות סיוע מחברת השילוח הישראלית באמצעות חברת שילוח מגרמניה, כדי לטפל בכל הליך ההובלה הימית לישראל.

ההתנהלות כוללת עזרה בכל נושא אריזת הציוד באופן מוקפד, ארגזים עם ציוד אישי, ריהוט, מוצרי חשמל וכל פריט אחר שהלקוחות מעוניינים לשלוח ארצה. העובדים ממלאים את המכולה שגודלה תואם את הנפח של הציוד האישי.

חברת השילוח מפעילה את הביטוח הימי ודואגת לשינוע של המכולה בדרך היבשתית עד הנמל הימי. הנציגים מוודאים שכל הנושא הלוגיסטי מתבצע כראוי, הם מעבירים את מלוא הניירת הנדרשת ומשלמים את כל התשלומים הכוללים עלויות שינוע, מיסי נמל וכל צורך אחר התואם את עלויות ההובלה הימית.

חלק מהמשפחות הללו מבקשות לשלוח כמה ארגזים גם בשילוח אווירי, כך שהפריטים יגיעו ארצה תוך זמן קצר וזאת לאור חשיבותם הרבה.

הטיסות הבין לאומיות בין גרמניה לישראל הן בתדירות די גבוהה ולכן הנציגים הגרמניים מטפלים בהכנת הניירת והתשלומים השונים עבור השינוע האווירי ורוב הסיכויים שהציוד יגיע ארצה תוך כמה ימים.

 

ייבוא סחורות מגרמניה לישראל בהובלה אווירית

 

המרחק הקצר בין גרמניה לישראל, מדרבן יבואנים ישראלים רבים להעדיף לקבל את הסחורה בהובלה אווירית לאור הזמן הקצר של הגעתם. לכל אחד מהם קיימים שיקולים כלכליים שונים המצדיקים את התשלום הגבוה יותר.

חברת השילוח מגרמניה מטפלת בכל הסידורים הבירוקרטיים והלוגיסטיים ומעבירה את הסחורות לשדה התעופה, לאחר ביצוע כל התיאומים והתשלומים. כך הסחורה יוצאת לישראל ומרגע שהסחורה יצאה את שערי המפעל בגרמניה ועד שחרור הסחורה מהמכס בישראל אם הכול תקין, עוברים בדרך כלל ימים בודדים בלבד.

לסיכום, בחרו חברת שילוח מגרמניה לישראל עם ניסיון מוכח בתחום, שתחסוך לכם זמן יקר ותאפשר שילוח בטוח של התכולה לארץ.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש