עינת - מורת הנהיגה שלך

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 5/11/2020 05:38 ● ערב ערב 2990
עם עינת – מורה לנהיגה לרכבים אוטומטיים (לאחר תאוריה), הדרך אל הרישיון בטוחה ביותר ● כי עם ותק, מקצועיות, לימוד יסודי וסבלנות לתלמיד/ה – לא מתווכחים
עינת - מורת הנהיגה שלך
תגיות:

הכירו את עינת שררה, אילתית חדשה שהגיעה לעיר מנתיבות לפני חודשיים בעקבות תפקיד חדש של בעלה במשטרה. מכיוון שימי קורונה, אז ניהלנו את הריאיון באופן טלפוני ומיד התאהבתי בה, והשיחה כבר הלכה להמון כיוונים למשך זמן ממושך, וזה אומר המון על אדם שעובד מול אנשים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בלימוד נהיגה – אין חשוב מהאינטראקציה של המורה עם התלמיד/ה.
אז בואו נדבר קצת על עינת. לעינת ותק של 12 שנה בתחום הוראת הנהיגה אותן עשתה בנתיבות, וכעת היא עובדת עצמאית מטעם ביה"ס לנהיגה 'אילת' בהנהלת אייל מליוב כאן אצלנו בעיר, אליו התקבלה בזרועות פתוחות. עינת מלמדת נהיגה תלמידים לאחר תאוריה על רכב קיה נירו אוטומטי.

 


 
איך הגעת לתחום?
"מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי נהיגה, אני מושבניקית, ומגיל 17 ויום כבר היה לי רישיון. בצבא שירתתי בצאלים והייתי – נהגת כמובן. קיבלתי אות נהגת מצטיינת של היחידה מבין הנהגים בה. מאוד אהבתי את התחום. התעסקתי גם במכונאות ובכל הקשור בתחזוקה של הרכב. כל זה ליווה אותי גם בעבודתי לאחר הצבא – ברשות לפיקוח חקלאי – ארגון העוסק בנושא האכיפה בכל נושא החקלאות, דבר שדרש ממני ובכיף נסיעות לכל אורך הארץ. לצערי הארגון נסגר, זה היה עצוב מחד, אך מאידך – פתח לי הזדמנות – לשלב את האהבה שלי לנהיגה עם מקצוע – ועל כן הלכתי ללמוד הוראת נהיגה בתל אביב. ומאז הכל היסטוריה".

איזה מן מורה את?
"אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי, נהנית מהעבודה שלי, אני מאוד סבלנית ואוהבת לעבוד עם אנשים. זו זכות בשבילי ללמד את הנוער (ולא רק אותם) נהיגה בטוחה. אני לא רק מלמדת כדי להעביר את הטסט ולסמן וי, אלא מלמדת את הנהגים המתהווים שיעור לחיים איך לנהוג בבטחה ולהגיע הביתה לשלום. הרעיון המרכזי הוא בעצם שהנהג אינו לבד בכביש אלא הוא מוקף 360 מעלות במכוניות, הולכי רגל ושאר דברים. על כן חשוב לי להדגיש בפניהם את עניין המראות והאתגרים בכל שניה בנהיגה – לחשוב כל רגע מה הצד השני מתכנן, כי לנהוג זה לא רק את/ה – זו אחריות לגבי כל מי שמסביב וכמובן אלה שאיתך ברכב. אני מאוד אוהבת גם להרצות בתחום לכל מי שרוצה לשמוע. מעבר לכך, אני חושבת שללימוד נהיגה יש עוד פקטור משפיע, והוא חינוך נהיגה ומשמעת נהיגה בכל שלבי החיים של הנער/ה שבאים ללמוד נהיגה, אני חושבת שחייבים לשים על זה דגש, כך אנו מקבלים נהגים זהירים וטובים יותר".

 


הרגישות והנחישות של עינת, יחד עם האהבה למקצוע, מביאה כמובן הדים חיוביים. מבט באחת הרשתות החברתיות מראה המון מכתבי תודה. בחרתי לשתף אתכם באחד מהם: "עינת, אני מודה לך מקרב לב על תקופה מדהימה בה לימדת את הבנות נהיגה. נתת להן כלים וביטחון להתמודד עם אתגרים בכביש. הבנות נהנו מאוד וחיכו לכל שיעור. הגישה, היחס, הסבלנות, ההכלה והביטחון שנתת במהלך השיעורים גרמו להן לרצות להגיע לכל שיעור בהתלהבות ולא רק כדי ללמוד נהיגה, אלא גם כדי לשהות במחיצתך. אין ספק שלעבור טסט ראשון זה בעיקר בזכותך ובזכות ההכשרה שנתת להן. בטוחה שהטמעת חותם ועצותייך ומשפטייך ילוו אותן עוד שנים רבות. את פשוט מדהימה, שמחים שבחרנו בך!".
ב- 1.11.2020 נפתחו בתי הספר לנהיגה ואפשר לחזור וללמוד נהיגה. עינת יותר משמחה לחזור לעבודתה כמובן לפי הנחיות משרד התחבורה והבריאות באשר להתמגנות: הצהרת בריאות, פתיחת חלונות, עטיית מסיכה וכפפות ומצפה לכם לבוא ללמוד נהיגה.

עינת שררה, בית ספר לנהיגה 'אילת'. לפרטים: 052-6908205. ניתן למצוא את עינת גם ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, Easy - הפלטפורמה לחיבור בין אנשים לעסקים מקומיים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש