הלברדור שלנו גדול ולבן!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/11/2020 14:36 ● ערב ערב 2989
הילד רוצה כלב, אבל מה הכלב שהכי מתאים לו? כמובן שנרצה להתמודד עם כמה שפחות אתגרים בגידול הכלב והילד ביחד, לא לדאוג מסכסוך שעלול להתפתח בניהם, או שהכלב פתאום ישתגע והילד יקלע לסיטואציה מפחידה או לא נעימה שתגרום לו לפחד מכלבים לנצח. לכן, מה שנכון עבורכם ועבור ילדיכם, כולם אוהבים אותו והוא הכלב הנפוץ ביותר במדינות המערביות בעולם. הוא תמיד ישמח לרצות אתכם והוא בן משפחה אמיתי, הכירו את הלברדור.
הלברדור שלנו גדול ולבן!
תגיות:

עבור ילדים, הלברדור תמיד יהיה הכלב החברותי והטוב ביותר, ותמיד יעדיף לבלות את זמנו יחד עם חבר המשפחה הקטן ביותר, הוא נעים הליכות, אנרגטי, ויודע להיות עדין עם ילדים וגם מאוד סבלני וחכם, ניתן ללמד אותו לעשות הרבה דברים. הגזע הזה משמש גם ככלב נכיה, כלב גישוש וחילוץ נעדרים מהריסות, ואחראי על מאות חילוצי אנשים ברחבי העולם, שהיו מוצאים את מותם אם לא בזכות הלברדור החמוד והלבנבן שרץ עם הלשון בחוץ ומריח את האנשים מתחת להריסות המבנים לאחר רעידות אדמה או התרסקויות למיניהם.

הלברדורים מאוד הרפתקנים ותמיד ישמחו להתלוות לילד רווי הדמיון שלכם למסע בנבחי החצר או הגינה, יתכרבלו איתם בלילה וישמרו עליהם מפני בני אדם, הם מאוד ממושמעים ואין צורך לגרור אותם בחוזקה ברחוב, כך שילדים יכולים לצאת לטייל איתם לבד, וכדאי מאוד להביא הביתה לברדור לילדים.

בגלל היותם חברותיים, רתומים לעזרה, אנרגטיים ושטותיים לפעמים, הם הכלב הפופולרי ביותר, הכלבים הללו יכולים לחיות לאורך שנים אם נעזור להם בעזרת טיפוח, טיולים ותזונה.
תזונה היא מרכיב חשוב בחייו של הכלב וכדי לשמור עליו אנרגטי, שמח ובריא נצטרך לעזור לו לשמור על תזונה מסודרת ומאוזנת שתאריך את חייו, אנו ממליצים על בריט פרימיום.

בריט פרימיום הוא מזון יבש לכלבים שמתאים במיוחד בתזונתו ללברדורים, הצורכים כמות חלבון גבוהה, רוב מרכיביו מגיעים מהחי (עוף). המרכיבים של בריט נבחרו ע"י מומחים לתזונה וטרינרית וישמרו על הלברדור שלכם בריא ובכושר, בעוד רמת הספורטיביות של הכלב יכולה להשפיע רבות על עודף משקל, החלבון במזון הנ"ל יעניק לכלב שלכם עצמות חזקות, שיניים בריאות ושרירים חזקים.

חומצות השומן, אומגה 3 ו6 הם גם מרכיביו של בריט פרימיום, והם יבטיחו לכלב שלכם פרווה בוהקת ויפה שמשפיעה גם על נשירת השיער, הוויטמינים והמינרלים הנמצאים בו יעזרו למערכת החיסונית שלו להתמודד בצורה טובה יותר עם העולם החיצוני, ולהפוך את חיי החבר הטוב ביותר של הילדים שלכם לארוכים ושמחים.

האוכל מאוזן בקפידה עבור כלבי לברדור, והוא מכיל בתוכו סיבים הנחוצים מאוד לתזונתם של כלבים ולשיפור מערכת העיכול שלהם ולרוב לא נמצא סיבים בסוגי מזון יבש אחרים. מיוצר כולו מחומרים טבעיים ומכיל בתוכו גם וויטמינים המונעים דלקות ובעיות מפרקים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש