רפואת שיניים בהתאמה אישית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/11/2020 13:37 ● ערב ערב 2990
רפואת השיניים המודרנית מציעה שלל יתרונות וזאת נוכח ההתפתחויות הטכנולוגיות וההתקדמות הן מבחינת שיטות וטכניקות הטיפול והן מבחינת היחס האישי והאפשרות להתאמת דרכי הטיפול ספציפית לכל לקוח
רפואת שיניים בהתאמה אישית
תגיות:

טיפול המותאם אישית מהווה חלק אינטגרלי במגוון רחב של תחומים בעולם הרפואה וכך גם בעולם רפואת השיניים. רופא שיניים באר שבע הינו בעל התמחות, הכשרה ומיומנות לבניית תוכנית טיפולים אישית בהתאם לפרמטרים ביולוגיים, גנטיים ואסתטיים וזאת באופן אינדיבידואלי לכל מטופל. 

 

התאמת הטיפול באופן ספציפי וביחס אישי

 

הטיפולים המודרניים בתחום רפואת השיניים מבוססים על צרכי המטופל וזאת על מנת להפיק מהטיפול את המקסימום. ישנן שלוש שיטות טיפול מרכזיות בתחום רפואת שיניים בהתאמה אישית והרי הן לפניכם. 

 

שתלים דנטליים מותאמים אישית

 

שתל דנטלי מהווה חלופה איכותית לשורש שן שנפגע. במקרים בהם יש צורך בעקירה של שיניים, הרי ששתלים דנטליים מתקדמים יחליפו את שורשי השן המקוריים. הליך הטיפול המסורתי של  החדרת שתל לעצם הלסת מחייב פעולה כירורגית נרחבת הכרוכה בפתיחה של החניכיים. ברפואת השיניים המודרנית והמותאמת אישית, השתלים מותקנים באמצעות סד מיוחד המותאם באופן ספציפי למטופל, מה שחוסך את הצורך בניתוח משמעותי. תהליך הטיפול כולל קביעת פגישה עם רופא שיניים באר שבע, במהלך הבדיקה הראשונית מתבצע צילום סי.טי ולאחריו מיוצר סד כירורגי בהתאם לתכנון תלת ממדי. הסד מודפס בטכנולוגיה חדשנית בהתאם למידות האישיות של המטופל. רופאי שיניים באר שבע הינם בעלי הכשרה ומיומנות בהחדרת השתלים אל עצם הלסת תוך שימוש בסד הייחודי וכך נחסך הצורך בביצוע פרוצדורה כירורגית מורכבת של פתיחת חניכיים והרמת הסינוס. הטיפול המתקדם והמותאם אישית מונע פגיעה במבנים אנטומיים כגון עצבים בלסת או בחללי הסינוס. 

 

סתימות בסריקה דיגיטלית

 

רפואת השיניים המותאמת אישית מבוססת על שימוש במכשור חדשני. אחד הכלים החשובים והמתקדמים ביותר בתחום הינו סורק דיגיטלי המאפשר לקחת מידות מדויקות מפה המטופל וזאת לצורך הכנה של סתימות וכתרים בדיוק מרבי ובזמן קצר. על פי הדגם הדיגיטלי המתקבל לאחר ביצוע הבדיקה באמצעות הסורק, מייצר טכנאי השיניים במעבדה סתימות מחומרים סינתטיים ואסתטיים בעלי עמידות גבוהה ומראה טבעי לחלוטין. הסתימות המסורתיות עשויות מחומרים הנשחקים לאורך הזמן וגם התאמת הגוון שלהן לגוון של השיניים הטבעיות אינה מלאה. הסתימות המסורתיות עלולות לגרום לדלקת בעצב השן ומכאן שהשימוש בטכנולוגיה תלת ממדית המותאמת אישית לכל מטופל מהווה פריצת דרך של ממש בעולם רפואת השיניים המודרנית והמותאמת אישית. 

 

התאמות כלליות

 

רופאי שיניים בסביבת המגורים שלכם, למשל רופא שיניים בקרית גת, המתמחים ברפואת שיניים בהתאמה אישית מספקים מענה לבעיות כלליות נוספות דוגמת חרדות או רפלקס הקאה בלתי נשלטים בקרב המטופלים. הטיפול האישי כולל אבחון של מקור החרדה של המטופל ושל הביטוי שלו ושימוש בהרדמה מיוחדת הקרויה סדציה. מדובר בהרדמה המביאה את המטופל למצב ביניים בין הרדמה כללית לערות והיא מתבצעת ע"י רופא מרדים שנוכח לאורך כל ההליך הטיפולי. הסדציה מביאה את המטופל למצב של רגיעה מוחלטת מה שמאפשר ביצוע עקירות, השתלות שיניים, התקנת סתימות ועוד בצורה קלה, מהירה וללא סבל כלל למטופל. רפואת השיניים המותאמת אישית חוסכת מהמטופל סבל ומונעת חרדה. השימוש בטכנולוגיות חדשניות בהתאמה אישית מאפשר להגיע לתוצאות מעולות הנשמרות לאורך זמן וכן מקל על ההליך ההחלמה.

לסיכום, רפואת השיניים המודרנית מתאפיינת בהתאמת הטיפולים באופן אישי למאפייני וצרכי המטופל. ההתאמה האישית מאפשרת להגיע לתוצאות מדויקות ואיכותיות וחוסכת ברוב המקרים את הצורך בביצוע הליכים ניתוחיים מורכבים וכואבים. 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש