אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 20/11/2020 09:14 ● ערב ערב 2992
טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע עבר כוכב התקשורת למזל שלכם לאחר תקופה של נסיגה ונראה שדלתות מתחילות להיפתח בפניכם עם חשיבה חדשה ונכונה יותר מצידכם לתקופה זו.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

הצורך שלכם בעצמאות אישית וכלכלית לוקח אתכם אל מעבר למקומות שהתכוונתם אליהם מראש ולכן ייתכנו מצבים של עליות וירידות . הכוכב שלכם המוכר בשמו מארס עדיין בנסיגה כך שאתם לגמרי נוחים לכעוס והקרובים לכם לא תמיד מפרגנים או מבינים את המניעים להתנהגות שלכם. נסו בשלב זה להתמקד בקריירה ופחות בכספים, עד אשר תהיו בטוחים בדרככם.

 

שור

אתם נמצאים בתקופה משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום הולדתכם והפעם היא רוויה במתחים וקונפליקטים משמעותיים ביניכם לבין הקרובים לכם. בנוסף, אתם מרגישים שאתם חסרי סבלנות באופן מיוחד ומרבים להתפרץ. סף הסבלנות שלכם נמוך במיוחד בגלל העובדה שאינכם יכולים לממש את עצמכם בדרך שאתם מעוניינים ועובדה זו מוציאה אתכם מהכלים.  

 

תאומים

הכוכב וונוס שאחראי על יחסים, יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית המקושר עם קשרים לגבי אנשים הקרובים אליכם במובנים מקצועיים הגובלים גם בתחביבים משותפים. צפו לכך שאנשים שאכזבו אתכם מאוד בתקופה האחרונה יבואו לבקש את סליחתכם ותוכלו לפתוח איתם דף חדש. זמן איכות משותף יעזור לכם לגבש את עתידכם המשותף.

 

סרטן

הכוכב מארס המביא איתו כוחות פיסיים לעשייה נמצא אצלכם תקופה ארוכה בבית הקריירה , אך בנסיגה. משמעות עובדה זו היא כי אתם עובדים קשה מאוד ולעיתים עובדים כפול זמן על אותם הנושאים, כיוון שכל פעם אתם משנים את דעתכם לגבי אופן הצגת הנושאים. כיוון שכך, אתם נוטים להיות חסרי סבלנות אך זוהי בדיוק התקופה שבה אתם חייבים ללמד את עצמכם סבלנות ואיפוק.

 

אריה

הכוכב אוראנוס המביא שינויים נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לכם לחוסר יציבות, אך גם בצורך להתחלות חדשות . בתקופה זו מעורב גם כוכב סטורן בבית העבודה שלכם וגורם לכם לעמוד באחריות שאתם מתבקשים לה כדי הצליח. מן הסתם, ההתחלות יהיו מלוות בקשיים משמעותיים שבהם ידרשו מכם כוחות פיזיים ונפשיים על מנת להתמודד עם אירועים חדשים.

 

בתולה

הכוכב שלכם מרקורי התיישר סוף סוף במקום המזוהה עם הסביבה הקרובה שלכם וגם עם לימודים שמזמן תכננתם. הגיע הזמן לבצע ולסגור את כל הפרטים הקטנים על מנת שתוכלו לממש את מטרותיכם. לקראת סוף החודש, כאשר גם כוכב העשייה ייצא מהנסיגה שלו תוכלו להמשיך בתוכניות שלכם, להתקדם ולהתפתח ונראה שגם הסביבה הקרובה שלכם תפרגן לכם בכך.

 

מאזניים

הכוכב שלכם וונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם לרצות להרגיש טוב יותר לפנק ולהתפנק עם הקרובים לכם במקומות שגורמים לכם לתחושה טובה ומשפחתית. עובדה זו חשובה מאוד לאור העובדה שגם הכוכב סטורן המביא איתו לקיחת אחריות ממשיך לבקר אתכם בבית המשפחה,   עובדה שמלמדת על כך שכנראה אתם הם אלה שממשיכים לקחת אחריות על כולם.

 

עקרב

השבוע נמצא הכוכב וונוס בבית המקושר עם מערכות יחסים במקום המעורר מחשבות והתלבטויות פנימיות עמוקות. מאחר וכוכב זה אחראי גם על כספים הרי שזה לא הזמן לתכנן מהלך כלכלי כלשהו אלא לדבוק בקיים. את רגשותיכם השאירו לעצמכם ואל תמהרו לשפוט אנשים על סמך תחושות רגעיות. עליכם לחכות עד אשר תגמרו להתלבט בנוגע לתהליכים הפנימיים שאתם עוברים.

 

קשת

השבוע עומד להיות מאוד משמעותי עבורכם כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה. זהו זמן בו תרגישו צורך להתבודד ולא להיות בקשר עם אנשים ובמיוחד עם כאלה שגוזלים מכם אנרגיות. הקדישו את הזמן שנותר עד לתקופת יום ההולדת לעריכת חשבונות נפש ותכנונים על נושאים שתרצו לטפל בהם רק לאחר יום ההולדת שלכם.

 

גדי

זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית להחצין את החלק התקשורתי שלכם ולגייס לעצמכם אוהדים חדשים שמאוד מעריכים את יכולותיכם. כוכב התקשורת גורם לכם להיות פתוחים יותר מבחינה חברתית, כך שאתם בדיוק בנקודת זמן שתקל עליכם לבנות את עצמכם בדרך שאתם שואפים לה. ייתכן ובחלק מהדברים עדיין אינכם סומכים על האחרים, אך תתנו לזמן לעשות את שלו.

 

דלי

אתם נמצאים בפני דילמות משמעותיות על רקע החיים המקצועיים שלכם ומתלבטים מאוד מה לעשות. מאחר ואינכם אובייקטיבים בדרך החשיבה שלכם כרגע, נראה שמומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע או אנשים שאתם סומכים על דעתם. אתם נוחים לכעוס ולהתפרץ ובכך אתם עלולים לאבד גם נקודות זכות שצברתם לטובתכם במהלך התקופה האחרונה.

 

דגים

יש לכם עוד כחודש ימים עד אשר כוכב מארס ייצא מבית הכספים שלכם. כוכב זה עדיין נמצא בנסיגה כך שאתם עוסקים בענייני כספים אך יכולים גם לטעות בגלל חוסר ניהול נכון. אם עדיין נשארו לכם תוכניות שעוד לא ביצעתם, עכשיו זה הזמן לממש תוכניות, אך מאוד בזהירות. במידה ועדיין אינכם שלמים עם הדרך שלכם, פנו לקבלת ייעוץ מאנשי מקצוע מתאימים.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • לתחזית אישית, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש