טלרפואה במבט קדימה

מאת: ● 23/11/2020 09:11 ● ערב ערב 2992
טלרפואה, הוא שם כולל לשירותי אבחון וטיפול מרחוק, כאשר המפגש מטפל – מטופל מתקיים באמצעים טכנולוגיים ללא תלות במרחק ● בעיר כמו אילת זהו שירות קריטי במיוחד ● במרכז הרפואי יוספטל מקיימים כבר שנים ייעוצי אונליין, אולם ימי הקורונה האיצו זאת מאוד גם המרפאות הקהילה ● הטלרפואה יכולה להתבצע טלפונית, בשיחת וידאו מהסלולרי או מהטאבלט של הרופא לסלולרי של המטופל, או בשיחת וידאו ממחשב הרופא למחשב בחדר ייעודי במרפאה
טלרפואה  במבט קדימה
תגיות:

דוגמא ליישום כזב בכללית הוא השימוש ב- Tyto – מכשיר מתקדם המצויד בחיישנים ובמצלמות זעירות, המבצע מרחוק בדיקות של מערכות שונות בגוף ומאפשר לרופא לקבל בזמן שיחת הוידאו את מדדי המטופל ובכך לתת לו טיפול מדוייק וטוב. הרפואה מרחוק משפרת זמינות רופאים ובכל מקצרת המתנה. בימי קורונה – עם הבידוד, הריחוק החברתי והחשש להידבקות במרפאה – אלו יתרונות שרק מתעצמים. הרופאים היועצים לא צריכים לבזבז זמן יקר בהגעה פיזית לאילת, אלא מבצעים ממרפאתם את הייעוץ.
כך ניתן "להביא לאילת" יועצים ממקצועות שונים ולחסוך מהמטופל את הנסיעה למרכז הארץ. 

 

Tyto – מכשיר מתקדם המצויד בחיישנים ובמצלמות זעירות

 

כך למשל, במרחב אילת מקבוצת כללית, הטלרפואה מתקיימים כיום
במרפאת צור הרים טלה סכרת מול ד"ר הרמן שיושבת בסורוקה.
במרפאת הוכמן שירות אנדוקרינולוגיה מול ד"ר מצגר שיושבת במרפאה במחוז ירושלים.
במרפאת הדקל שירות בריאות הנפש ילדים מול בי"ח גהה.
לכל רופאי המשפחה והילדים יש תור של וידאו שהמטופל יכול לזמן, כאשר הרופא עם טאבלט במרפאה והמטופל באפליקציה בסלולרי .
בנוסף, הוכנסו לאחרונה יעוצי וידאו של רופא גריאטר מבית רבקה מול המטופל בבית, יעוץ וידאו של רופא ראומטולוג ד"ר זיו פז ממרפאתו בצפון כשאיננו באילת, ורופא אונקולוג מקפלן מול מטופל במרפאה האונקולוגית ביוספטל. 
שירותי ייעוץ של רופא מול רופא ניתנים במספר מרפאות ועתידים להתרחב, היעוץ יתבצע בעזרת הפניה ממערכת הקליקס ישירות לתוך תיק המטופל.
אז, הישארו אונליין


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש