רילוקיישן לניו זילנד: המומחים הופכים את התהליך לקל ופשוט

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/12/2020 09:50 ● ערב ערב 2993
חברה שמתמחה בתהליכי שילוח ורילוקיישן, מסייעת, בין היתר, גם בתהליכי רילוקיישן לניו זילנד, וכדאי לבחור את החברה שיש לה עשרות שנים של ניסיון בתחום, ושמספקת שירות חלק מההתחלה ועד הסוף.
רילוקיישן לניו זילנד: המומחים הופכים את התהליך לקל ופשוט
תגיות:

בין אם אתם צריכים להעביר רק כמה קופסאות או את כל תכולת הבית שלכם, נציגי החברה מתאימים שירות רילוקיישן לניו זילנד שיתאים לדרישותיכם.

נציגי החברה מקלים את התהליך על ידי מתן שירות מדלת לדלת מישראל לכל מקום בניו זילנד, ויש להם את הניסיון, המומחיות והתשתיות שיסייעו להפוך את התהליך לאירוע מהנה. אז כדאי להניח לאנשי המקצוע לטפל בעבודה הקשה כשאתם מתרכזים בכל השאר.

 

שילוח רכבי או אופנועים

 

ייבוא כלי רכב ואופנועים לניו זילנד מוסדר ביותר וקיימות כמה דרישות שכדאי להיות מודעים אליהן, מעבר לשירותי רילוקיישן לניו זילנד. ממשלת ניו זילנד מאפשרת ייבוא כלי רכב ואופנועים בתנאי שהם עומדים בדרישות הבטיחות והפליטה. חוץ מזה, יש להוכיח זכאות על הרכב והתקני התאמה, ולוודא שהרכב שלכם עומד בדרישות לפני שתשקלו להעביר אותו לניו זילנד.

עם ההגנה לניו זילנד, כלי רכב ואופנועים צריכים לעבור במכס. בהתאם למצב המגורים שבחרתם ומשך הבעלות על הרכב שלכם, יתכן שתוכלו לייבא אותו ללא עלויות מכס.

כלי רכב ואופנועים צריכים לעבור בדיקת אבטחה ביולוגית פנימית וחיצונית עם ההגנה לניו זילנד, על ידי המשרד לתעשיות ראשוניות, על מנת לוודא שהם נקיים מחומרים מסוכנים. זהו שירות שמאורגן עבורכם כחלק מתהליך רילוקיישן לניו זילנד, אבל אם נמצא חומר סיכון כלשהו ברכב או באופנוע שלכם, יתכן שיידרשו שירותי ניקיון נוספים שיהיו כרוכים בהוצאות נוספות.

 

איך שולחים תכולה וחפצים לניו זילנד

 

יש צורך להצהיר על תכולה עם התיעוד הדרוש למשרד התעשייה הראשי, ואם אתם מתכננים לשלוח את החפצים שלכם בדרך האוויר או הים, עליכם לעבור בדיקה בגבול על מנת שניתן יהיה לזהות סחורות שאתם מביאים איתכם. הנה סקירה כללית של מה שאתם צריכים לדעת על משלוח תכולה, כחלק מתהליך רילוקיישן לניו זילנד.

  • יש למלא כרטיס הגעה לנוסע, מסמך שכולל את המידע האישי ומצהיר על הסחורות שאתם מביאים איתכם.
  • יש להכריז על הפריטים שנחשבים כ"פריטי סיכון", הם ייבדקו עם ההגעה.
  • פריטים רבים אסורים או דורשים אישור ייבוא לניו זילנד, וצוות רילוקיישן לניו זילנד שולט בקפדנות על תהליך הטיפול בפריטים שנחשבים למסוכנים.

 

מסמכים שיש להביא בתהליך רילוקיישן לניו זילנד

 

יש מדינות שמבקשות מאנשים שאינם אזרחים, הצגת כרטיס הגעה עם הכניסה הראשונה לשטח המדינה, וניו זילנד היא אחת מהן. כרטיס הגעת הנוסע הוא טופס אישי שאנשים שאינם אזרחים, כולל ילדים, צריכים להגיש בנפרד. בטופס תתבקשו לענות על שאלות כמו מי אתם, מה מטרת הנסעה שלכם, כמה זמן אתם מתכוונים להישאר בארץ, ומה אתם מביאים איתכם.

אין צורך להכריז על פרטיים אישיים, כגון בגדים, תכשיטים, הנעלה או מוצרי טואלטיקה, אבל יש לזהות את כל הסחורות האחרות במסמך זה. כישלון בזיהוי טובין כלשהו עלול לגרור קנסות או הליכים משפטיים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש