אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 10/12/2020 09:08 ● ערב ערב 2995
טיפ לילידי השבוע - השבוע תרגישו שאתם וורבליים יותר מתמיד בגלל קירבתו של כוכב התקשורת למזל שלכם. זה הזמן לבטא את אשר על ליבכם ולשתף אחרים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

כוכבים משמעותיים עדיין נמצאים בבית הקריירה שלכם וגורמים לכך שאתם יכולים לפרוץ קדימה דרך קשרים עם גורמים שיכולים לעזור לכם בתחום המקצועי ובמידת הצורך אם יהיה הכרח לעבור שינוי מקצועי משמעותי . זה הזמן לעשות חושבים במידה ואתם חפצים בכך, כיוון שהכוכב שלכם מארס, נמצא עכשיו במזל שלכם ונותן לכם את הכוחות לעשות את השינויים המשמעותיים.   


 

שור

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום השותפויות בחייכם, בגלל ביקור כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס במקום זה. ייתכן שתהיו נוחים לכעוס ולהיות מתוסכלים  כאשר תבינו שהדברים לא הולכים כפי שאתם חושבים שנכון לעשות. כספים שאתם מצפים להם עדיין לא יגיעו בקצב הרצוי , ולמרות שלאחרונה נתנו לכם כמה עצות טובות כיצד להתנהג, אתם עדיין רוצים לעשות הכל בדרך שלכם.   


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו גורמת לכם לחשבונות נפש, האם אתם פועלים בכיוון הנכון. אתם נוחים להתרגז ולהגיב באימפולסיביות, כאשר פונים אליכם ולכן עליכם ללמד את עצמכם סבלנות. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אך באותה ההזדמנות, עליכם להסביר להם כמה טעיתם שלא ביקשתם בעבר את עזרתם.


 

סרטן

 

אלה ימים מאוד עמוסים עבורכם בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ומנערים אתכם מכל כיוון. גם השמש בשמיים  מאירה את הצרכים שלכם, בנושאי עבודה ונראה שיש לכם רצון וצורך להביע את דעתכם בעבודה בגלל הקרבה לכוכב מרקורי הוא הכוכב שיכול לגרום לכך שדעתכם תישמע ותתקבל על ידי האנשים החשובים לכם בתחום המקצועי.  


 

אריה

 

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא במקום רגיש הוא בית המשפחה שלכם ומביא איתו צורך להוכיח לקרובים לכם שאתם צודקים ויכולים להסתדר במה שאתם עושים וגם לשלב את הקרובים לכם בתוכניותיכם האישיות להתקדמות. גם בית העבודה שלכם עדיין עמוס בכוכבים, כך שמומלץ לכם לנצל את ההזדמנויות שיופיטר כוכב השפע שעדיין מצוי שם מביא לכם דרך קידום מקצועי.


 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושעד היום החשבתם אותם כקרובים מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תאלצו  להתעמת כמה וכמה פעמים עם האנשים הקרובים לכם , עד אשר תחושו שאתם מגיעים איתם לאיזון. חשוב שתנסו לאזן עצמכם דרך ניסיון לטייל בסביבה מרגיעה.   


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה החיים האישיים שלכם עומדים להיות יותר אינטנסיביים בגלל העובדה שכוכב מארס הפעיל והאנרגטי שמשפיע על המזל המשלים שלכם טלה, נמצא בבית  המשפחה הקרובה ומפעיל את כולכם. גם שותפויות אישיות ומקצועיות יהיו יותר משמעותיות ואנשים יזדקקו לכם יותר ויותר ברמות שקודם לא הרגשתם כך. מבחינה כספית זה הזמן לעשות שינויים משמעותיים.    


 

עקרב

 

אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור הכוכב המשפיע עליכם מאוד ואתם אוהבים להיות מאוהבים בה ושמה וונוס מלכת האהבה . חשוב שתראו את המציאות בעיניים מפוכחות ותחשבו כיצד אתם יכולים לבנות את עצמכם באופן  זוגי בדרך שתוכלו להרגיש מסופקים. במידה ואתם מעוניינים להרגיש שאתם בכיוון הנכון, הרי שההצלחה תגיע בדרך של דו שיח ותאום ציפיות.  


 

קשת

 

כוכב יופיטר שמביא שפע והזדמנויות עדיין נמצא אצלכם בבית הכספים עד לסוף השנה  ולכן למרות שאתם המזל שעוברים את אחת התקופות היותר קשות של חייכם מבחינה כלכלית, ייתכן מאוד ששילוב כוכבי שכזה עם העובדה שגם סטורן הכוכב שמביא איתו קשיים, עדיין נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים,  יביא אתכם למחשבות והרהורים כיצד עליכם לפעול על מנת לא ליפול כלכלית .


 

גדי

 

מבחינה מנטאלית אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם, כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם והתחברו לתת המודע , כיוון שמשם תקבלו את כל התשובות הנכונות לעשייה. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות, לא הצלחתם לממש אותם.


 

דלי

 

נראה שעד היום חייכם האישיים והחברתיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם, אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים ואולי אפילו לשנות את צורת חייכם. הכוכב שאחראי על מערכות יחסים   נמצא עכשיו בבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון לעזור לעצמכם דרך קשרים אישיים במקום העבודה, במימוש תוכניותיכם החדשות להצלחה .  


 

דגים

 

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שכוכבים משמעותיים ומעצבי אישיות נמצאים בבית החברה שלכם ובמקום המקושר עם היכולת למנף את עצמכם מבחינה חברתית. גם בתחום העיסוק שלכם אתם יכולים לצפות להתפתחויות מעניינות שיעזרו לכם להתפתח. החיים מזמנים לכם שינויים ומומלץ לכם לזרום עם הנסיבות ופחות להיות חשדניים ומחושבים.    


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש