חגיגות חנוכה, כריסטמס ושנה אזרחית חדשה בכפר השעשועים אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 10/12/2020 09:14 ● ערב ערב 2995
סוף סוף, אחרי הרבה סגרים, חגי תשרי בהם הילדים לא נהנו ממתנות, נפתחה חנות 'כפר השעשועים' הוותיקה האילתית ב'ביג' והשמחה גדולה לילדים ולהורים, בה כמובן תוכלו למצוא את כל המגוון מתינוקות ועד גיל 80+, שהרי בכל אחד מאיתנו יש ילד, במחירים ללא מע"מ והכי נמוכים שיש!
חגיגות חנוכה, כריסטמס ושנה אזרחית  חדשה בכפר השעשועים אילת
תגיות:

התזמון הוא יחיד ומיוחד, מפני שאנחנו עומדים בפני כמה חגים, והם חנוכה, כריסטמס ונובי גוד (חגיגות השנה האזרחית החדשה). ובינינו כדאי לנצל את חלון הזמן הזה להתחדש בדברים מיוחדים במחירים נוחים ועם המון מבצעים, כי מי יודע מתי ייפול עלינו הסגר הבא...אז כדאי למהר, לפני שייסגר..
בחנות הגדולה, המוכרת והמזמינה, מחכה לכם הצוות הוותיק והמנוסה, שמכיר אתכם ויודע בדיוק לכוון אתכם למה שאתם חפצים בו, בהתאם לגיל.
לא מיותר לציין כי החנות עובדת בהתאם לתו התקן הסגול, כמות שוהים במקום תהיה לפי תקנות הגבלות התקהלות, שמירה על מרחק חברתי, עמדת חיטוי ידיים ועוד ועוד. 
לידיעתכם - יש להגיע לחנות עטויי מסיכה.

 

 

אז מה מחכה לנו בחנות?


חג החנוכה בפתח, והילדים מקבלים דמי חנוכה, ואיך אם לא 'כפר השעשועים' הוא המקום, עולם ומלואו לילדים ולמבוגרים להתחדש במתנות.
לפנינו עוד שני חגים – כריסטמס ונובי גוד, ובמיוחד לכבודם יוצאים ב'כפר השעשועים' במבצעים כדי שאנשים יוכלו לעמוד בנטל ולחגוג כמו שצריך.
מעבר לכך, רשת 'כפר השעשועים' הידועה כרשת מזמינה עבור הילדים וגם ההורים – יוצאת בעוד הרבה מבצעים. בנוסף, ל'כפר השעשועים' אפליקציה בה תוכלו למצוא קופונים עם מחירים עוד יותר נמוכים, כמו לדוגמה: לגו 'מיינקרפט' – ב- 94.90 ₪ בלבד, מכונת ממתקים – 84.90 ₪ בלבד, שעון חכם 'קידי וואץ'' – 69.90 ₪ ועוד, חפשו אותה בחנות האפליקציות בסמארטפון. בנוסף, תוכלו למצוא אותם בפייסבוק – 'כפר השעשועים אילת - אפשר לקנות להם יותר' -  – שם תוכלו להתעדכן בכל הדברים החדשים המגיעים לחנות וכמובן - במבצעים ספציפיים לאילת.
בחנות תוכלו למצוא הכל מכל וכל, אך נציין כמובן את כל הלהיטים שהילדים אוהבים, כמו למשל: LOL, האצ'ימל, ריינבוקורן, ולאחרונה יצאה לשוק בובה חדשה – בובת קפה; ביצי דינוזאור, כדורגל חכם, בקוגנים, פוקימונים ועוד. יש מגוון ענק של משחקי קופסה לכל המשפחה, שממש כיף לשחק בהם בחג החנוכה המשפחתי, ובמיוחד למשפחות הדתיות המטיילות וחפצות במשחקים שניתן לשחק בהם בשבת, כמו 'קטאן', 'שם הקוד' ועוד.


'כפר השעשועים' חרטו על דגלם: שירות, מגוון ומחיר. 
אז למה אתם מחכים? בואו עוד היום להתחדש ב'כפר השעשועים אילת'.

 

כפר השעשועים אילת, כתובת: מרכז 'ביג', טלפון: 08-6315468.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש