והשיניים שלכם בידיים טובות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 10/12/2020 09:19 ● ערב ערב 2995
קשה לבחור רופא שיניים. כדי להקל עליכם, חיפשנו, בדקנו ומצאנו את רשת מרפאות השיניים שיש בה כל מה שצריך כדי שתשנו טוב בלילה ● רשת 'שיניים - ד"ר בוחניק' הגיעה לאילת
והשיניים שלכם בידיים טובות
תגיות:

אף אחד לא הולך לרופא שיניים מתוך הנאה. מעבר לכך, טיפולי שיניים כואבים בדרך כלל וכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת. אז איך בוחרים? 
חיפשנו, בדקנו ומצאנו את רשת מרפאות השיניים הפרטיות הוותיקה בישראל- 'רשת שיניים – ד"ר בוחניק', אשר פתחה לאחרונה סניף באילת.
הרשת נוסדה בשנת 1988 על ידי האחים ד"ר עמוס בוחניק ואורי בוחניק, במטרה לאגד את כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. בזה אחר זה הצטרפו סניפים נוספים לרשת, וכיום היא מונה 21 סניפים בפריסה ארצית. 
במרפאות עובדים רופאים מכל תחומי רפואת השיניים לצד רופאים מומחים בכירורגיה ובהשתלות, יישור שיניים, טיפולי שורש, פריו (טיפולי חניכיים) ועוד. כל הרופאים בעלי ביטוח ואחריות מקצועית, המתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות האחרונות בענף רפואת השיניים ועוברים כנסים והשתלמויות מקצועיות.
הרשת מעניקה את כל סוגי טיפולי השיניים - טיפולים משמרים (כגון סתימות, עקירות וטיפולי שורש), שיקום הפה (כגון מבנים, כתרים ותותבות), כירורגיה והשתלות דנטליות, טיפולי שיננית והדרכה אוראלית, יישור שיניים וטיפולי אסתטיקה דנטלית. 

 


"היתרון הבולט ואחת מאבני הדרך של הרשת, הוא מתן כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת מבלי לכתת רגליים בין רופאים שונים", אומר אורי בוחניק, מנכ"ל הרשת. 
המרפאות מטפלות בכל סוגי הלקוחות - לקוחות פרטיים המגיעים בעקבות המלצה מפה לאוזן, ולקוחות המבוטחים בחברות הביטוח השונות. מרפאות הרשת נבחרו כמרפאות ייחודיות לקבוצות מבוטחים רבות כגון בנק הפועלים, משטרת ישראל, הסוכנות היהודית, שב"ס, פלאפון, אגד ועוד. במרפאות זוכים עובדי החברות הללו ובני משפחותיהם לשירות VIP הכולל: מחירים מיוחדים, הרחבת כיסויים ולעיתים אף טיפולים ללא צורך באישור מראש מחברת הביטוח ועוד.

 


אחד השירותים הייחודיים ברשת הוא מתן אפשרות ללקוחות לשלוח את תוכנית הטיפול שלהם ואת הצילומים לפאנל רופאים מומחים בתחומי רפואת השיניים השונים, למייל: info@shinaim.net ולקבל חוות דעת נוספת ללא תמורה. בנוסף, מעמידה הרשת ללקוחותיה מוקד טלפוני 24/7 המעניק אינפורמציה כללית לגבי הסניפים ואתר מתקדם הכולל מידע אינפורמטיבי רפואי נרחב בתחום רפואת השיניים. כמו כן, לרשת דף פייסבוק הזוכה לפופולריות רבה, בו מפורסם מדי יום מידע מקצועי רב, ומידע נוסף מהארץ ומהעולם.
אחד היתרונות הבולטים של הרשת היא היכולת של לקוחותיה לקבל מענה בכל אחת ממרפאות הרשת, גם אם היא איננה נמצאת באזור מגוריו, למשל כאשר הוא בחופשה, במילואים או מתארח אצל קרוביו באזור אחר. 
רשת 'שיניים' חרטה על דגלה, יציבות, חדשנות, מקצועיות ותודעת שירות.
 

סניף 'שיניים' אילת, סמטת ארנון 393/2 (פינת רודד), טלפון 072-278-5656.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש