איתן בוגנים - רשת המספרות המצליחה באילת

מאת: אביבה דקל ● 18/12/2020 09:31 ● ערב ערב 2996
בואו לפגוש את רשת המספרות איתן בוגנים • רשת שהיא סיפור הצלחה בזכות המקצועיות, החומרים המובחרים בשוק והמחירים הסבירים
איתן בוגנים - רשת המספרות המצליחה באילת
תגיות:

את המספרה  הראשונה שלו באילת פתח איתן בוגנים  במלון U CORAL BEACH CLUB, ועד מהרה הפכה המספרה הזו לשם דבר ולסיפור הצלחה שהתפשט גם בין התיירים שהגיעו למלון וגם בקרב תושבי אילת. מאז ועד היום הלך סיפור ההצלחה וגדל, והמספרה הפכה לרשת מצליחה שלה ארבעה סניפים שכולם ידועים מוכרים ואהובים על ידי תושבי אילת ואורחיה: מספרה ב- U CORAL BEACH CLUB, מספרה במלון 'מג'יק פאלאס', מספרה במלון 'הרודס' ומספרה ב'בית ישרוטל' ב'שחמון'.

את ההצלחה של המספרות של איתן בוגנים יש לזקוף למקצועיות המושלמת שלו ולעובדה שברשת שלו משתמש איתן בחומרים המובחרים ביותר של החברות המובילות בשוק המאושרות על ידי משרד הבריאות: שמפו ומסיכות שיער של 'פסטל' וצבעי שיער של 'שוורצקופ', 'וולה' ו'אינדולה'. תוספות השיער שמשתמשים בהן במספרות של איתן בוגנים הן משיער רוסי טבעי באיכות גבוהה מאוד, אבל חשובה גם העובדה שגם במספרות בבתי המלון המפוארים וגם במספרה שבשחמון, מקפיד איתן בוגנים לשמור על רמת מחירים סבירה ביותר.  כל הספרים והמטפלים במספרות הרשת הם מקצועיים ומנוסים וברזומה של כל אחד מהם שנות ניסיון רבות בתחום.
בכל המספרות אפשר ליהנות ממניקור ומפדיקור מקצועיים ביותר, מסידור גבות, משעווה, מאיפור ומתסרוקות ערב, מאיפור ומתסרוקות כלה ומתוספות שיער.
איתן, יליד חיפה, החל את הקריירה שלו כספר בגיל 15. אחרי שנים מספר בהן צבר ניסיון וידע רב, עבר לארצות הברית, שם היה בעל שתי מספרות - בפילדלפיה ובניו יורק, מספרות שהפכו לסיפור הצלחה. הגעגועים הביתה החזירו את איתן הביתה אחרי 14 שנים בארצות הברית. הוא חזר לחיפה ופתח בה שתי מספרות, שגם הן היו לסיפור הצלחה. אחרי שנתיים עם המשפחה בחיפה, החליט איתן שהגיע הזמן לשנות מקום, הגיע לאילת ופתח בה את רשת המספרות שלו שהיא כיום רשת המספרות המצליחה בעיר ואחת המצליחות בארץ.      
"לדעתי, לכל אשה, גבר וילד מגיע להתפנק ביום מספרה", אומר איתן בוגנים, "זו הסיבה שהחלטתי להפוך את המספרות שלי למקומות בהם המחירים הנוחים יאפשרו לכל אדם להגיע להסתפר, לצבוע או לעשות החלקה, בלי להסתבך בהוצאות שאינו יכול לעמוד בהן". 

ואלו המחירים אותם תשלמו במספרות של איתן בוגנים:
צבע + פן - 120 ש”ח, פסים - 250 ש”ח, אומברה - 450 ש”ח, החלקה אורגנית - 499 ש”ח, החלקת קרטין - 250 ש”ח.

 

ההחלקות הכי טובות בעיר

 

גם לאירועים


במספרות רשת 'איתן בוגנים' נותנים שירות לאירועים - איפור, פדיקור, תסרוקות כלה. בתיאום מראש אפשר לסגור את המספרה ביום האירוע לשימוש המשפחה. הספרים והמאפרים מכל מספרות הרשת נרתמים למשימה.

תסרוקת ערב תעלה לכם- 150 ₪ עד 250 ₪, תסרוקת כלה- 600 ₪. 

המספרות בבתי המלון 'מג'יק פאלאס' 'הרודס' 
ו- U CORAL BEACH ובית ישרוטל שחמון פתוחות שבעה ימים בשבוע בין השעות 09:30-19:00. המספרה בשחמון פתוחה בימים א'-ה' 09:30-19:00.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש