אוהל אבלים – דרך נוחה לקיים "שבעה"

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/12/2020 18:14 ● ערב ערב 2996
פטירה של אדם יקר הינו מקרה מצער ועצוב, בין אם מדובר בפטירה פתאומית ובין אם בפטירה שהייתה ידועה מראש, כך או כך הבשורה הינה מכאיבה וקשה לעיכול
אוהל אבלים – דרך נוחה לקיים ''שבעה''
תגיות:

יחד עם זאת, בתוך כל האבל והעצב משפחת המנוח צריכה להתחיל לדאוג לכל הארגון עבור ה"שבעה". לבית המנוח יגיעו אנשים רבים, ולפעמים הבית עצמו אינו מספיק כדי להכיל את כל המנחמים. יש לכך פתרון פרקטי – רבים המקרים בהם יוקם אוהל אבלים בקרבת בית המנוח. פתרון זה הינו יעיל ונוח עבור הן עבור המשפחה והן עבור האורחים הבאים להביע תנחומיהם לאורך כל ימות השבעה. 

 

מה חשוב לדעת על אוהל אבלים?

 

מכיוון שמדובר במתחם בו יתקיים אירוח של המון אנשים, בו יערכו תפילות לאורך כל שעות היום, יוגש כיבוד ותיערכנה סעודות, חשוב שהאוהל יהיה נאה ומכובד. מלבד האוהל עצמו יש לבדוק גם האם יש צורך בציוד נלווה שיעשה בו שימוש בזמן השבעה כגון: שולחנות, כסאות, מיחם, פלטות חימום, מקרר ועוד. לפני שמבצעים הזמנה של אוהל הידוע גם בכיניו "סוכת אבלים" ישנם כמה דגשים בסיסיים שחשוב להתייחס אליהם, הנה הם לפניכם:

  • חוזק ועמידות - האוהל חייב להיות עמיד וחזק ולהקנות בטחון מוחלט למשפחה המארחת ולאורחים המגיעים לנחם בכל ימות השבוע.
  • עמידה בלוחות זמנים – יש לוודא כי החברה שמספקת את האוהל מתחייבת לעמוד בזמנים שנתבקשה. זאת כמובן מבלי לגרוע ביעילות, באדיבות וברגישות שיש להקפיד עליהם בזמן רגיש שכזה.
  • התאמת האוהל לצרכי המשפחה – יש לוודא כי האוהל מותאם בגודלו לכמות האורחים הצפויה להגיע. זה נכון שקשה לצפות את המספר המדויק, אך ניתן לאמוד את כמות האנשים וזאת על מנת שלא יקרה מצב בו האוהל קטן מדי מלהכיל את כולם או לחלופין גדול מדי ואז נראה ריקני.
  • התייחסות למזג האוויר – זהו פרמטר חשוב שיש להתייחס אליו בכובד ראש, במידה השבעה נערכת בחורף וצפויים להיות רוחות, גשמים וקור, חובה שהאוהל יהיה עמיד לחלוטין בפני מזג אוויר שכזה על מנת לאפשר סביבה יבשה ונעימה ככל האפשר. מנגד, בעונת הקיץ חשוב שהאוהל יהיה מאוורר על ידי חלונות נשלפים המאפשרים כניסה של אוויר טבעי.

 

איך נדע מאיזה חברה כדאי להזמין אוהל אבלים?

 

במצב רגיש שכזה, בו העצב והאבל קשה מנשוא, הדבר האחרון שהמשפחה האבלה תרצה לדאוג לו הוא טיפול והתעסקות רבה ומסובכת בכל הקשור לארגון ותפעול השבעה. לכן, לפני שבוחרים חברה ממנה תתבצע השכרת האוהל, נוודא כי מדובר בחברה אמינה ובעלת נסיון בתחום. פרמטר חשוב נוסף, הינו עניין המחיר, חשוב לבחור בחברה בה ניתן למצוא אוהל איכותי, מותאם לצרכי המשפחה במבחינת גודל והשלמת ציוד נלווה במקרה הצורך, כל זאת במחיר שיהיה נוח תוך מתן שירות אדיב ומתחשב.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש