לגור על ההר הירוק תמיד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/1/2021 09:31 ● ערב ערב 2997
חיפה נחשבת לבירת הצפון והיא העיר השלישית בגודלה בישראל עם כ- 350 אלף תושבים המתגוררים בה. העיר אשר למרגלותיה מפרץ חיפה ובדרומה הר הכרמל היא למעשה המטרופולין של מחוז הצפון. מה שהופך אותה לעיר חשובה ומרכזית הוא, בין היתר, נמל חיפה שהוא נמל המסחר השני בגודלו בארץ, התחבורה הציבורית וצירי התנועה המרכזיים - כמו הרכבת ומערות הכרמל המחברים אותה בקלות למרכז הארץ, ומתחם הייטק מהמפותחים בארץ אשר מספק מקומות תעסוקה רבים לתושבי העיר ומחוצה לה.
לגור על ההר הירוק תמיד
צילום freepik
תגיות:

טיול במושבה הגרמנית בחודש דצמבר יחשוף בפניכם מראה מרהיב לעיניים שילמד אתכם מעט על החיים של האוכלוסיות המגוונות המתגוררות בעיר, זו לצד זו בדו שיח מעורר השראה.

העיר מציעה איכות חיים גבוהה לתושביה בזכות מערכת חינוך מעולה, שפע של אטרקציות, מרכזי תרבות ופנאי מגוונים, וזה עוד מבלי להזכיר את אצטדיון סמי עופר, אוניברסיטת חיפה, הטכניון, הגנים הבהאים וכפר האומנים בעין הוד, שהופכים אותה בנוסף לכל לפנינה תיירותית.

לא בכדי הפכו המגורים בחיפה למבוקשים והודות לתנופת הבנייה המתמדת שבה העיר נמצאת, חלום לדירה חדשה בחיפה, עם נוף מרהיב, הוא במרחק נגיעה. כיום, לא קשה יהיה למצוא דירות חדשות בחיפה, היא מושכת אליה קבלנים ומשקיעים ופרויקטים חדשים מתרחשים בה כל הזמן. תכניות השיקום וההתחדשות העירונית הרבות של העירייה הן אחת הסיבות לכך. הביקוש לדירות חדשות בחיפה אמנם מביא אתו עלייה במחיר הדירות, אך ביחס לערים אחרות הם נותרו אטרקטיביים. דירות חדשות בנות שני חדרים נוכל למצוא בחיפה החל מ- 870 אלף שח ואם חשקה נפשנו בדירת יוקרה נצטרך להיפרד מלמעלה משני מיליון שח בממוצע, כמובן שהמחיר משתנה בהתאם למיקום.

אחד הפרויקטים המדוברים עתיד להתרחש במערב חיפה והוא כולל שלושה מגדלים מעוצבים אדריכלית אשר יציע דירות חדשות בנות ארבעה וחמישה חדרים עם מרפסת לים.

אך לא רק דירות חדשות במגדלים, גם דירות יוקרה בבנייני בוטיק נמוכים תוכלו למצוא בפרויקט אחר בעיר, בגבעת זמר אל מול הנוף הירוק של הר הכרמל.  

דירות חדשות נוספות ניתן למצוא גם בפרויקט בשכונת דניה הנחשבת ליוקרתית, והוא כולל דירות חדשות בשלושה בניינים רבי קומות, מדירות קטנות עד פנטהאוזים רחבי ידיים.

פרויקט פינוי בינוי, לא פסח על העיר חיפה ובמסגרת ההתחדשות העירונית הנעשה בשכונות נווה שאנן ונווה דוד עתידים להיבנות כ- 2800 דירות חדשות.

מגורים במטרופולין גדולה מגיעים עם כל היתרונות שיש בכך, אך טרם תרכשו דירה חדשה בחיפה כדאי לכם לבדוק את הסביבה שבה אתם מעוניינים לגור- האם יש בקרבתה מוסדות חינוך? האם זו סביבה שקטה? נגישה למקום עבודתכם? כמטרופולין גדולה תוכלו לשקול לבדוק דירות חדשות בערים הקטנות הסמוכות אליה ומהוות חלק בלתי נפרד ממחוז חיפה.   


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש