ביטוח פנסיוני: מתי חשוב לשלב אותו עם ביטוח חיים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/1/2021 09:38 ● ערב ערב 2997
תכנון לעתיד הוא חלק חשוב בתכנון הכספי האישי שלכם, אבל הוא צריך לכלול כל תרחיש אפשרי. כך, למשל, חשוב לתכנן מה יקרה עם הכסף והנכסים שלכם לאחר מותכם, במיוחד כאשר יש לכם משפחה או תלויים אחרים.
ביטוח פנסיוני: מתי חשוב לשלב אותו עם ביטוח חיים?
תגיות:

ביטוח פנסיוני יכול להעניק לכם ביטחון זה וכחלק מהכיסוי שלכם, אתם יכולים לכלול גם ביטוח חיים. מאמר זה מסביר מה חשוב לדעת על ביטוח פנסיוני, כך שתוכלו לבצע בחירה מושכלת ולרכוש את הביטוח שהכי מתאים לצרכים שלכם.

 

האם כדאי לרכוש ביטוח פנסיוני או ביטוח חיים?

 

רוב האנשים מגלים שהם זקוקים לפוליסת ביטוח פנסיוני וגם לביטוח חיים, כדי להבטיח שיוכלו לעמוד בהוצאות המחיה שלהם עם צאתם לפנסיה. ביטוח חיים חשוב אם יש לכם תלויים מכל סוג שסומכים עליכם מבחינה כלכלית.

הכיסוי הנכון לביטוח חיים יכול להעניק לכם ולבני משפחתכם שקט נפשי במקרה של פטירתכם באופן בלתי צפוי. הם לא ייאלצו להתמודד עם קשיים כלכליים במקביל לאבלם. יש אנשים שמוצאים יתרון בשילוב בין שני הביטוחים, ואם אתם מקפידים על השוואת מחירי ביטוחים, מומחי ביטוח יוכלו לסייע לכם להחליט אם זו אפשרות שמתאימה לכם.

 

האם כדאי לרכוש תוכנית פנסיה בביטוח חיים?

 

היתרונות של ביטוח חיים זמינים לאחר פטירת המבוטח, ולכן ביטוח זה מומלץ באמת רק לאנשים שיש להם תלויים כמו ילדים, בני זוג, הורים מזדקנים, אחים או קרובי משפחה שהם תומכים בהם מבחינה כלכלית. אם אין לכם תלויים, סביר להניח שלא יהיה שימושי לרכוש רכיב ביטוח פנסיוני בביטוח חיים.

אפשר להוציא תוכנית פנסיה בביטוח חיים מחברת ביטוח א לבחור פוליסת ביטוח פנסיוני שיש לה הטבות ביטוח חיים, ובמקרה זה יש להתייעץ עם יועץ ביטוח ולברר אם זוהי אפשרות מעשית. חברת הביטוח תבסס את הכיסו המוצע על קריטריונים מסוימים כדי להציע פולסה שהכי תתאים לכם. הקריטריונים כוללים את השיקולים הבאים:

  • גיל המועמד לביטוח
  • הרגלי סגנן חיים
  • היסטוריה רפואית.

 

למה חשוב לרכוש ביטוח פנסיוני?

 

חשוב לזכור שהמטרה העיקרית של ביטוח פנסיוני היא להפחית כל סיכון כלכלי שעשוי להתרחש כתוצאה מאירועים שונים במהלך החיים, ולכן חשוב להגדיר את הסיכונים השונים ולקבוע בהתאם את הביטוח המתאים.

ביטוח פנסיוני וביטוח חיים כוללים סיכונים מכוסים שקשורים בגוף ולכן ההתמקדות צריכה להיות בהם, כמו למשל מחלה או תאונה שמובילים למוגבלות זמנית או קבועה, או למצב סיעודי, או מות אחד מבני המשפחה

 

איך מוצאים ביטוח פנסיוני משתלם?

 

תמיד חשוב לחפש הצעות מחיר של ביטוח פנסיוני כדי להבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר. לפני שתקבלו החלטה פיננסית שתשפיע באופן משמעותי על עתידכם, מומלץ להתייעץ עם מומחה ביטוח שיסביר לכם את האפשרויות הזמינות.

היועץ יוכל לענות על כל השאלות שלכם ויסייע לכם למצוא ביטוח פנסיוני או מוצר של ביטוח חיים שהכי מתאים לצרכים שלכם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש