ביטוח חיות מחמד – האם זה כדאי?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/1/2021 08:47 ● ערב ערב 2998
אנשים שמחזיקים בחיות מחמד, מבינים כי הם חלק בלתי נפרד מהמשפחה. אנו דואגים בכל מחיר לחיות המחמד שלנו אם מהבחינה הרפואית, כאשר אנו דואגים לביקורת ווטרינר, חיסונים ובדיקות הדמיות למיניהן ומיותר לציין כאשר בעל החיים נפצע חלילה או חלה.. במאמר זה נסקור את האפשרויות העומדות בפניכם לביטוח חיית המחמד האהובה שלכם.
ביטוח חיות מחמד – האם זה כדאי?
תגיות:

 

מה יש לשים בבחירת פוליסת ביטוח חיות מחמד?

 

רבים אינם מעוניינים למצוא את עצמם בהתלבטות מול מי יותר זול בטיפולים הרפואיים לחיות המחמד אך מצד שני, העלויות הן גבוהות. כאשר מדובר על כלבכם או חתולכם האהוב – מגיע לו הטוב ביותר וניתן לדאוג עבורם לפוליסת ביטוח חיות מחמד, אשר כולל  ביטוח רפואי, ביטוח צד ג' (חלילה אם הכלב נשך או הפיל אדם שהגיע אליכם לביקור או אם מדובר על עובר אורח) ועוד.

 

מה כולל הביטוח?

 

בגלל שישנן חברות ביטוח אשר מציעות פוליסות שונות הכוללות ביטוח לכלבים, יש לשים לב מה כוללת הפוליסה. ככל שתאספו יותר מידע כך תוכלו לדעת, באיזה סוג פוליסה אתם תצטרכו לבחור שתכסה את כל הנזקים והכוונה היא לפוליסת ביטוח חיות מחמד  אשר כוללת את הכיסויים הבאים:

 

  • כיסוי הוצאות רפואיות כתוצאה מפגיעה בחיית המחמד עקב תאונה או מחלה
  • ביטוח צד ג' לכלבים אשר מכסה מתקיפה או פגיעת הכלב בצד שלישי (כלב אחר, אדם אחר או רכוש).
  • פיצוי בעל חיית המחמד על מות חיית המחמד כתוצאה מתאונה

מהן הגבלות שיש לדעת עליהן לפני רכישת פוליסת ביטוח לחיות מחמד?

 

כמו בכל פוליסת ביטוח ישנן הגבלות לגבי רכישת פוליסת ביטוח חיות מחמד. לדוגמא הביטוח מכסה חיות מחמד מגיל 4 חודשים ועד לגיל של 8 שנים, כאשר מצבם הבריאותי תקין וכלבים אשר לא נכללים תחת רשימת גזעי הכלבים המסוכנים ביותר על פי חוק הכלבים הישראלי.

 

במסגרת פוליסת ביטוח של חיות המחמד, הבעלים, משלמים תשלום קבוע ואם נגרם אירע לחיית המחמד, אשר מחייב טיפול, על המבטח חלה השתתפות עצמית קבועה וחד פעמית. הביטוח כולל כיסוי לטיפולים במרפאה הווטרינרית וכן, אשפוז בבי"ח לחיות מחמד, בדיקות מעבדה, צילומים רנטגן והדמיה, בדיקות של וטרינרים מומחים, תרופות ועוד.

 

מדוע מומלץ לבטח כלבים בביטוח צד ג'?

 

בעלי  כלבים, במיוחד הגדולים שבהם, מומלץ כי יכסו את הכלבים שבבעלותם בהרחבה או שיצוין בפוליסה גם ביטוח צד ג' לכלבים.

 

פוליסה זו, מכסה על פגיעה אשר נגרמה כתוצאה של נשיכת הכלב. תארו לעצמכם סיטואציה, אשר בה שכלבכם גרם לאלמוני לברוח, ליפול או להינשך ע"י כלבכם. גם אם יתבעו אתכם ותצטרכו לשלם פיצויים בגין נזקים גופניים או נפשיים הביטוח יכסה אתכם.

 

במסגרת ביטוח צד ג', אתם מוגנים מתביעה בסכום ביטוח אשר נקבע מראש והכוונה היא "גבול אחריות של הביטוח". כך שאם עליכם לפצות את הניזוק, חברת הביטוח תשלם את הפיצוי במקומכם.

פנייה לחברת ביטוח אמינה וותיקה לפוליסת ביטוח מקיפה של חיות מחמד

גם כאשר אתם פונים לחברת ביטוח על מנת שתהיו מכוסים מההוצאות השונות והיקרות שיש לשלם עם השנים על חיות המחמד שלכם, יש לפנות אל חברת ביטוח וותיקה ואמינה אשר מתמחה גם עם ביטוח חיות מחמד.

 

אחת מחברות מסוכנויות הביטוח אשר דואגת לכם לפוליסה שתכסה אתכם מכל צרה, הינה המרכז הישראלי לביטוח חיות מחמד. סוכני הבטוח של חברה, ישמחו לעמוד לשירותכם ויסבירו לכם מה כוללים סעיפי הפוליסה כך שתהיו שקטים כי גם אתם וגם חיית המחמד האהובה שלכם מכוסים.

 

למידע נוסף על ביטוח חיות מחמד ניתן לפנות להיכנס לאתר המרכז הישראלי לביטוח חיות מחמד.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש