פגמים בדיבור ופה ברווזי: איך להשיג מילוי שפתיים מוצלח ולהימנע מטעויות

מאת: או-מד מדיקל ● 3/1/2021 11:09 ● ערב ערב 2998
מילוי קמטים הפך באחרונה לפופולרי יותר ויותר. נשים וגברים פונים למרפאות אסתטיות למילוי החריצים סביב הפה ולקבלת מראה רענן וצעיר. עם זאת, בשוק קיימים לא מעט מטפלים ללא הסמכה ומכוני יופי ללא רישוי שמבטיחים תהליכים מקוצרים במחירים נמוכים. בפועל, טיפול לא נכון בעור הפנים עלול לגרום לנזק רב. המדריך למילוי שפתיים בטוח ד"ר עמוס לויאב, רופא ראשי ברשת המרפאות "כללית אסתטיקה"
פגמים בדיבור ופה ברווזי: איך להשיג מילוי שפתיים מוצלח ולהימנע מטעויות
שאטרסטוק
תגיות:

אחרי גיל ארבעים, נפח השפתיים יורד באופן טבעי. השומן התת-עורי מתנוון והרכות והגמישות שאפיינו את השפתיים בגיל צעיר, נעלמות בהדרגה. התוחם בין אודם השפה לעור נעלם, בצדי השפתיים מתחילים להיאסף קמטוטים ולאורך השפה העליונה נוצרים קמטים אנכיים בדומה לקמטי עישון. השמש והשנים מתחילים להיראות היטב על עור הפנים ולמי שיש שפתיים דקות באופן טבעי, הדבר בולט עוד יותר. החדשות הטובות הן שניתן היום בקלות להשיב לשפתיים מראה גמיש ורענן. עם זאת, יד לא מיומנת וטיפול לקוי עלולים להחמיר את המצב ולגרום לנזק כבד.

אם אתם מעוניינים ללמוד על ההליך קבלו מדריך קצר בן 6 כללים עליהם יש להקפיד והם יעזרו לכם לצאת עם שפתיים מחייכות מצד לצד:

  1. מינון לא נכון של חומר המילוי עלול לגרום למראה פנים לא פרופורציונלי. השפתיים עלולות להידחק קדימה, למתוח את העור סביבן ולשוות לשפתיים מראה ברווזי. לפני תחילת הטיפול יש להיוועץ ברופא ולהתאים את הציפיות לתוצאות הטיפול האפשריות.

 

  1. סיליקון הוא חומר נפוץ למילוי שפתיים, אולם הוא לא מומלץ לשימוש. מחקרים עדכניים מראים שלחומר נטייה לזוז ממקומו עם השנים וליצור בין היתר זיהומים, גושים והתקשויות. כמו כן, הבעיה המרכזית בשימוש בסיליקון היא שאי אפשר להיפטר ממנו.

 

  1. בעת מילוי השפתיים מומלץ להשתמש בחומצה היאלורונית. מדובר בחומר בטוח לשימוש, שמוכר גם בשמות המסחריים "רסטילן" ג'ובידרם" ועוד. החומר ברוב המקרים אינו גורם לאלרגיות והוא נמצא באופן אורגני בגוף שלנו. חומצה היאלורונית משמשת לטיפולי אסתטיקה רבים, בהם יישור קמטוטים בפנים, מילוי עצמות לחיים ועיצוב הסנטר. החומר מחזיק מעמד בין חצי שנה לשנה והוא היחיד שניתן להמיס אותו במקרה הצורך.

 

  1. מילוי קמטים בהזרקה סביב השפתיים נעשה בהרדמה מקומית. ניתן לקבל את ההרדמה באמצעות משחה מאלחשת או זריקה. הטיפול נמשך מספר דקות ובשעות הראשונות לאחר הטיפול עלולה להווצר נפיחות קלה או שטפי דם שטחיים.

 

  1. בדרך כלל פונים לטיפול נשים וגברים מעל גיל ארבעים, אז מתחילים להיווצר קמטים סביב השפתיים. עם זאת, הטיפול מתאים לכל אחד ואחת מעל גיל 18.

 

  1. בשוק קיימים לא מעט מכוני יופי ללא רישיון ומטפלים ללא הסמכה. לפני תחילת הטיפול יש לבדוק שהמזריק הוא רופא פלסטיקאי או רופא עור מומחה בעל ניסיון במילוי קמטים בהזרקה. כדי למנוע מפגש עם מכונים לא מורשים, מומלץ לעבור את הטיפול בכללית אסתטיקה שם המרפאות פועלות תחת פיקוח משרד הבריאות, עם חומרים שעומדים בתקנים ישראליים ובינלאומיים.

    רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

    חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

     

     

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש