כבר לא צריך לנסוע למרכז - מרפאה לאופטמומטריה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 8/1/2021 03:21 ● ערב ערב 2999
כל החידושים בתחום רפואת עיניים תחת קורת גג אחת
כבר לא צריך לנסוע למרכז - מרפאה לאופטמומטריה
תגיות:

הכירן את ריטה אליאנוב, אילתית ותיקה, שכל משפחתה גרה באילת, כאן נולדו ילדיה, והיא רואה עצמה רק באילת. ריטה היא אופטומטריסטית מוסמכת עם ותק של 18 שנה בתחום, ועם זאת היא לא שוקטת על השמרים, אלא ממשיכה ללמוד ולהשקיע במקצועה.
מלימודיה בתחום ובטכנולוגיות החדשות בשנים אחרונות בעולם האופטומטריה ורפואת העיניים, בהייטק של טכנולוגיה של מכשור כל כך מתקדם, של שיטות טיפול רפואי חדשות, מחקרים חדשים, אשר קיבלו אישורים בכל העולם וגם - של משרד הבריאות בארץ, היא גורסת: "אני פשוט מבינה עד כמה אנחנו בעיר המדהימה שלנו נמצאים בעולם השלישי בתחום האופטומטריה ורפואת העיניים!!!".
בנוסף, הריחוק עושה גם הוא את שלו. כיתות הרגליים לבתי חולים במרכז/צפון הארץ, ובמיוחד פציינטים עם מלווים והורים עם ילדים וגם כל האחרים, מקשה על הבדיקה. זאת ועוד: הנסיעות מצריכות לקיחת ימי חופש, וכל זה בשביל בדיקה של שעה - שעתיים. שלא לדבר על התורים שנקבעים לעיתים לטווח רחוק מדי עבור מצבו של מטופל זה או אחר.
לאור העובדות הללו, החליטה ריטה להרים את הכפפה ולתת לאילת הזדמנות שווה כמו לשאר אזורי הארץ: "מעתה תוכלו לרכז את כל הבדיקות האופטומטריות והרפואיות בתחום העיניים במרפאה פרטית כאן בעיר האהובה שלנו. אני בטוחה שלפחות כל האנשים שיש להם ילדים עד גיל 18 יוכלו לנשום לרווחה! לא צריך לנסוע יותר!!!! מומחי עיניים (ילדים) הבכירים ביותר בארץ יגיעו לאילת, וכך גם לגבי אוכלוסייה גריאטרית, ואני אתן את כל כולי על מנת לספק לתושבי אילת בדיקות עיניים הכי איכותיות, מקיפות ומורחבות".

 

מה יש בקליניקה?


בקליניקה מיכשור מתקדם הכולל: סטריאוסקופים, עדשות, פריזמות ומראות, מד צמצם, חיץ רמי, משימות המבוססות על בדיקת טורוויל, נייר ועיפרון ומשימות שונות – קלפי הצלה, קלפי מקום פנוי, מעגלים חריגים, קלף חבית, קלף שלוש-נקודות, חוט ברוק, טכניקות במחשב, טבלת הרט וטבלאות שונות אחרות, איתור אותיות, העתקה ועוד ועוד. קצרה היריעה מלהכיל את כל המיכשור המתקדם לכל סוגי הבעיות.
מאחר והפרעות ראייה לקויה עלולות להוביל לליקויי למידה אצל ילדים והן אצל מבוגרים, מומחי הילדים יספקו: טיפולים ותרגילים ל: ליקויי למידה, קשיי למידה, שיקום ראייה, מיקוד ראייה, פזילה, מידע וטיפול בעין עצלה, ראייה דו-עינית ותנועות עין פגומות או כפל ראייה ועוד. 
לאלה הסובלים מראות לקויה - חדות ראייה מאד נמוכה, הנחשבת על פי חוק לעיוורון (אך עדיין יש להם סוג של חדות ראייה). מחלות העיניים השכיחות ביותר הגורמות ללקות בראייה הן: גלאוקומה, ARMD, רטיניטוס פיגמנטוזה, רטינופתיה סוכרתית, נזק לעצב האופטי, לבקנות.
הקליניקה עובדת בשיתוף עם המרכזים לראייה ירודה כדי להעניק לחולים עם חדות ראייה נמוכה מאד או עם שדה ראייה מוגבל מאד מסיבות פתולוגיות שונות, אביזרים מתקדמים שישפרו את איכות חייהם. לקויי הראייה יוכלו למצוא כאן: אביזרים אופטיים: עדשות מגדילות בעצמות שונות, משקפיים טלסקופיים לשיפור ראייה ממרחק, משקפיים מקרוסקופיים ופריזמתיים לקריאה. מכשירים אופטומטרים ללקויי ראייה: מתקנים מגדילים לקריאה וכתיבה ועוד.
במסגרת החידושים בתחום אותם לומדת ריטה, היא הסבה את תשומת ליבנו לתסמונת העין היבשה, דבר שקיים אצל הרבה מאיתנו. מעבר ליובש בעיניים, ישנם תסמינים נלווים ביניהם: גירוי, אדמומיות, הפרשות והתעייפות העיניים בנקל. ראיה מטושטשת עלולה להופיע גם כן בחלק מהמקרים. בקליניקה של ריטה תמצאו טיפול חדשני בתסמונת שהוא פריצת דרך ברפואה: תאורת פולס אינטנסיבית (IPL) טיפול באמצעות פולסים של קרני אור. 
כדאי לכם ליצור קשר, וריטה יותר מתשמח להעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

פייסבוק: Optometry clinic Eilat, בו תוכלו להתעדכן בכל מה שקורה בקליניקה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש