מיתוסים על שיניים ובריאות הפה שהגיע הזמן להפריך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/1/2021 03:46 ● ערב ערב 2998
סביר להניח שלאורך השנים שמעתם על תרופות סבתא לכאבי שיניים, דעות לכאן ולכן הנוגעות לצחצוח ושאר השגות על בריאות הפה. הגיע הזמן להפריך את השמועות ולעמוד על דיוקם של הדברים
מיתוסים על שיניים ובריאות הפה שהגיע הזמן להפריך
תגיות:

מכירים את האנשים האלה שיש להם מה להגיד על כל דבר ופתרון לכל בעיה? בטוח כבר יצא להם לחוות דעה על כאבי שיניים, היגיינת הפה ובריאותו. אז לכל מי שחשב שהוא יודע, מכיר תרופות סבתא ובטוח בצדקתו בכל הקשור לשיניים – הנה כמה מיתוסים שממש הגיע הזמן להפריך, כדי שלא יהיו מי שיאמינו להם ויסכנו את בריאות הפה שלהם.

 

אלכוהול משכך כאבי שיניים

 

לא שמעתם עדיין "קצת ערק וכאב השיניים יעבור"? כל השאר זה בונוס, ואת זה יגיד לכם כל רופא שיניים בבאר שבע והסביבה. אלכוהול לא מרגיע כאב שיניים. הוא אמנם יכול לחסל חיידקים אך לא להרגיע את הכאב ואף להגביר אותו, אז אל תתפתו להצעה האלכוהולית. לאיתור רופא שיניים באזורכם הקלידו בגוגל: רופא שיניים באר שבע.

 

הלבנת שיניים מזיקה לשיניים

 

רופאי שיניים משתמשים בשיטות שונות להלבנת שיניים, ואף תוכלו לעשות זאת בעזרת התכשירים המתאימים בעצמכם בבית. מחקרים כבר הראו כי לא נגרם נזק לשן מחומרים אלה, אלא מקסימום רגישות בשיניים ובחניכיים שנמשכת זמן קצר בלבד לאחר הטיפול.

 

צריך לצחצח שיניים מיד לאחר ארוחה

 

כל רופא שיניים בבאר שבע ימליץ לכם לחכות עם צחצוח השיניים כחצי שעה לאחר ארוחה. הסיבה לכך היא שישנם מאכלים עם רמת חומציות שמרככת את האימייל בפה לזמן קצר, וצחצוח השיניים בחלון הזמן הזה עלול לגרום נזק לשיניים.

 

בוקעות לכם שיני בינה? מומלץ לעקור אותן

 

אם אתם מרגישים את העקצוץ והכאב ויודעים שצומחת לכם שן בינה, מומלץ לגשת לרופא שיניים באזור מגוריכם. אילתיים שייגשו ל-רופא שיניים באילת יעברו בדיקה קפדנית, אך מכאן ועד עקירה הדרך ארוכה. אם הרופא לא יזהה סיבוכים או שאתם לא סובלים מכאבים חזקים, אין כל סיבה לעקור את השן.

 

אסור לעשות טיפולי שיניים בהריון

 

הנחה זו מוטעית שכן טיפולי שיניים מסוימים קריטיים בהריון, לנוכח השינויים ההורמונליים שעוברת האישה. כל רופא שיניים בבאר שבע (חפשו בגוגל "רופא שיניים באר שבע") ימליץ לנשים בהריון להיבדק במהלך ההריון כדי לזהות דלקות שיניים וחניכיים אם קיימות ולטפל בהקדם כדי למנוע הידרדרות במצב. כמובן שיש לנקוט באמצעי הזהירות המרביים.

 

יישור שיניים אפשר לעשות רק בגיל העשרה

 

ממש לא. כל רופא שיניים בבאר שבע יגיד לכם שגם מבוגרים יכולים ליישר את השיניים שלהם באמצעות שלל טיפולים ואמצעים. כל עוד הלסתות ביחס תקין, ואתם לא סובלים ממחלות ובעיות שיניים וחניכיים – ניתן לעשות יישור שיניים. עם זאת, ככל שתהיו יותר מבוגרים, מהירות ההצלחה של הטיפול תהיה איטית יותר והתוצאות יהיו פחות מרשימות מאשר בגיל העשרה. אם אתם מתגוררים באילת, חפשו רופא שיניים באילת שאתם סומכים עליו, כדי שזה יתאים לכם את יישור השיניים המדויק ביותר עבורכם.

 

מספיק לצחצח פעמיים ביום, לא חייבים להשתמש גם בחוט דנטלי

 

כל רופא שיניים יגיד לכם שצחצוח תקין פעמיים ביום הוא חובה, אך שימוש קבוע בחוט דנטלי או קיסמים גם הוא חשוב ביותר שכן ישנם מקומות אליהם מברשת השיניים מתקשה להגיע – ושם מצטברים חיידקים. למשל, בחריצים במקום המפגש בין שתי שיניים צמודות.

כעת כשאתם מכירים את המיתוסים הקשורים לבריאות הפה ויודעים להפריך אותם, זה הזמן לחפש בגוגל "רופא שיניים באר שבע", ולקבוע אליו תור בהקדם. גם אם זאת רק בדיקה שגרתית, אל תוותרו עליה, ותקוו לצאת ממנה עם האישור שהשיניים והחניכיים שלכם במצב תקין ובריא.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש