משרד עורכי דין אושרת לוי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/1/2021 12:49 ● ערב ערב 3000
על עו''ד אושרת לוי, בעלת שנות ניסיון רבות, אפשר לסמוך בעיניים עצומות. משרדה מתמחה בדיני משפחה, גירושין, צוואות, הסכמי ממון ותביעות לשון הרע
משרד עורכי דין אושרת לוי
“תמיד בער בי הרצון לעזור לחלש” עו”ד לוי
תגיות:

ממתי בער בך הצורך להילחם למען הצדק?
"כבר בבית הספר גיליתי בתוכי את הצורך להגן על החלש. חבריי לספסל הלימודים יעידו על כך, והבחירה שלי במשפטים הקנתה לי כלים לעזור". אמרה וגם עשתה, ולפני כעשור פתחה את משרד עו"ד הפרטי שלה.

באילו תחומים עוסק משרדך?
"שניים מתחומי ההתמחות העיקריים הם:  דיני משפחה ולשון הרע. אין לי מושג להסביר מדוע - אך עיקר לקוחותיי הם האבות במשפחה המתפרקת שמבקשים קשר עם הילדים וכמה שיותר. שנים של ניסיון בתחום לימדו אותי שבכל הנוגע לגירושים -  במרבית המקרים הגברים זקוקים לעזרה במידה שווה לנשים". 

ואם בדיני משפחה עסקינן, באיזו ערכאה משפטית את ממליצה לבחור בתיקי גירושין?
"בעבר הייתי שומעת מלקוחות שבתי הדין הרבניים 'הולכים תמיד לטובת הגבר' לכאורה. לשמחתי, אני תמיד מצליחה להראות שבתי הדין הרבניים עוסקים במלאכת המשפט ללא קשר לבעל או לאישה. בבתי הדין הרבניים נמצאים דיינים, המכריעים בצורה נפלאה וחכמה תוך פסיקה לפי החוק וההלכה, וכיום נשים וגברים מבקשים באופן כמעט שווה את שתי הערכאות".
 
ספרי לי על תחום תביעות לשון הרע במשרדך.
"זהו גם תחום שמאוד קרוב ללבי. נכון להיום בכל תביעות הדיבה שהוגשו על ידי (ומתעקשת שאכתוב "בן פורת יוסף" וברוך השם) הצלחתי להביא ללקוחותיי פיצוי כספי הולם ופרסום התנצלות". 

האם יש לך דוגמאות?
"בשנה החולפת, ייצגתי את העיתונאי ואיש התקשורת שמעון ריקלין (מערוץ 20) בתביעת דיבה שהגשתי בשמו נ' ח"כ עופר כסיף (מהרשימה המשותפת) – היה זה לאחר שהאחרון כינה אותו ברשת ה'טוויטר' 'נאצי'. התביעה הסתיימה בהתנצלות שפורסמה ב'טוויטר' וכן בפיצוי כספי - בעניין סכום הפיצוי נחתם הסכם סודיות.
דוגמא לתביעה נוספת שהסתיימה לאחרונה בהצלחה, היא של שוטר תנועה, שמצא עצמו מוכפש באחת מהרשתות החברתיות בעיר. אזרחית שקיבלה דו"ח החליטה לפרסם כנגדו פוסט גזעני, מחריד – גם במקרה הזה, הנתבעת פרסמה התנצלות ושולם פיצוי של אלפי שקלים.
בנוסף, משרדי מייצג חוקרת משטרה, בתביעה דיבה שהגשנו נ' חדשות ערוץ N12 – הפיצוי הנתבע  210,000 ₪  - מדובר באחד המקרים הקשים ביותר בעניין לשון הרע ופגיעה בזכות לשם טוב".
    
מה ההצעה המשפטית שלך בכל נושא תביעות לשון הרע?
"ראשית,  'לספור עד 100'. מילה שנכתבת ברשתות החברתיות היא כמו אבן שנזרקת – לשתיהן אין כתובת מדויקת, והפגיעה קשה.
פרסמתם נ' פלוני וקיבלתם 'מכתב התראה', שכרו שירותיו של עו"ד שיפנה לצד השני לצורך מו"מ – בחלק לא מבוטל מהמקרים התנצלות כנה בצירוף מחיקת הפרסום, מייתרת עשרות עד מאות אלפי שקלים". 

אני מניחה שכעורכת דין, עלייך לנסוע מחוץ לאילת, איך זה מסתדר עם משפחתיות?
"נכון, אני מייצגת תיקים רבים בבתי משפט בערים שונות, אבל את סופי השבוע אני מקדישה רק למשפחה. בנוסף ישנן פגרות של בתי המשפט וחגים, בהן אני זמינה רק למקרים דחופים. כמו כן, אני משתדלת לפנות לי זמן ביומן במהלך השבוע להיות בבית, במיוחד בזמנים בהם השבועות גדושים בדיונים ברחבי הארץ. בין לבין אני פעילה במפלגת הליכוד, תומכת בראש הממשלה נתניהו ומחזיקה בחשבון 'טוויטר' פעיל עם כ- 7K עוקבים".
 

ליצירת קשר: 050-7688809

בית קריית הממשלה, קומה ג'


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת