לא נרדמים במיטה: הכל על הדברת פשפש המיטה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/1/2021 13:04 ● ערב ערב 3000
קמתם בבוקר וגיליתם עקיצות בכל הגוף? יתכן מאד שיש לכם פשפש המיטה בבית. במאמר הבא נסביר מה זה פשפש המיטה, איך תדעו שיש לכם פשפש מיטה וגם, איך מדבירים אותו? כל התשובות.
לא נרדמים במיטה: הכל על הדברת פשפש המיטה
תגיות:

 

מה זה פשפש המיטה?

 

נתחיל בזה שפשפש המיטה יכול להוות צרה של ממש עבורכם ושהדרך להדביר אותו היא דיי קשה ומייגעת.

פשפש המיטה הוא למעשה חרק קטן בצבע חום צהוב שבמשך היום פשוט מתחבא במיטה שלכם ובמצעים. מה הוא עושה שם, אתם שואלים? אז התשובה היא שהוא מחכה לכם, שתיכנסו למיטה והוא יוכל למצוץ לכם את הדם.

אז כן, פשפש המיטה ניזון מהדם שלנו ולא בכדי הוא משנה את צבעו לכהה לאחר לילה שלם שבו הוא מצץ לנו את הדם. מלבד המיטה, הוא יכול להסתתר במקומות שונים ומשונים שאתם פשוט לא תדמיינו לעצמיכם, כמו שקעי החשמל, בתוך הארונות ואפילו בבגדים שלכם.

 

כך תדעו שיש לכם פשפש מיטה

 

אז כפי שציינו, פשפש המיטה ניזון מהדם שלכם ולכן אחד הסימנים הנפוצים ביותר להימצאותו בבית שלכם הוא פשוט עקיצות על העור. פשפש המיטה פועל בעיקר בלילה, כך שבמידה וקמתם בבוקר ואתם מגלים שאתם מלאים בעקיצות, סביר להניח שיש לכם פשפש המיטה.

פשפש המיטה יעקוץ אתכם בכל הגוף, אך ברוב המקרים הוא יתמקד בבטן ובגב ובצורה מרוכזת במקום אחד. כלומר, אם הוא יתמקד בבטן שלכם, תוכלו לראות ריכוז של עקיצות ברדיוס יחסית קטן.

לאור העובדה שפשפש המיטה ניזון מהדם שלכם, אתם תוכלו לראות על המיטה ועל הסדינים כתמי דם קטנים. אז אם אתם חוששים שיש לכם פשפש המיטה, זה הזמן להזמין מדביר מקצועי שיאתר אותו ויבצע את ההדברה.

 

איך מדבירים את פשפש המיטה?

 

אז כפי שציינו, פשפש המיטה נחשב למזיק עיקש שההדברה שלו מהווה אתגר של ממש בקרב המדבירים. למה? מכיוון שחומרי ההדברה הרגילים פשוט לא משפיעים על פשפש המיטה, או יותר נכון על הביצים שלו, מה שאומר שהדור הבא של הפשפשים בדרך אליכם.

לכן, על מנת למגר את התופעה מהשורש יש לבצע שורה של פעולות משולבות. המדביר יצטרך לבצע הדברה בקיטור על מנת לחסל את הביצים ואף להשתמש במכשיר לחץ אוויר. בניגוד להדברה רגילה, את הפעולה הזו המדביר יצטרך לבצע מספר פעמים ולכן הוא יצטרך להגיע אליכם יותר מפעם אחת.

 

כך תמנעו מחזרת פשפש המיטה

 

אז במידה והמדביר ביצע את עבודתו כמו שצריך, אתם ודאי לא רוצים שהפשפשים יחזרו אליכם. לכן, אחת לכמה חודשים מומלץ להכניס את המצעים של המיטה למייבש ולייבש אותם על הטמפרטורה הכי גבוהה שאפשר.

בנוסף, עליכם לשים לב לכל סימן, קטן כגדול, להימצאות פשפש המיטה בבית. אז אתם כבר מכירים את הסימנים, עקיצות, כתמי דם על המצעים ואפילו גללים קטנים של צואה. במידה ואתם מבחינים בסימנים הללו, אל תהססו להזמין מדביר מורשה ומקצועי. ככל שתטפלו בפשפשים מוקדם יותר, כך הסיכוי שתמגרו את התופעה מהשורש גדל.

בחרו חברת הדברה מהאזור שלכם, על מנת שהטיפול יהיה מהיר ויעיל. לדוגמה, אם אתם גרים בדרום, חפשו בגוגל חברות הדברה בדרום.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש