חגיגת פורים עם עידן 2000

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: יח"צ ● 5/2/2021 13:32 ● ערב ערב 3003
פורים תשפ"א אוטוטו כאן, וב'עידן 2000' מחכים לכם עם מאות תחפושות לכל גיל מ- 0 ועד 120 ● עם מחירים שווים לכל כיס ● אז למה אתם מחכים?
חגיגת פורים עם עידן 2000
תגיות:

אז נכון שאנחנו בעידן קורונה, אבל ב'עידן 2000' מבטיחים שהפורים הזה יהיה שמח מאוד, כי להתחפש זה מותר ואף מומלץ, במיוחד עם מחירים נמוכים, ואין אחד שמוותר על החג המדהים הזה.
האילתים אוהבים את הסניף הדרומי ביותר של רשת הצעצועים 'עידן 2000' שפתח קובי חזיזה לפני שלוש שנים. מעבר לצעצועים הרבים שתמצאו כאן במבחר ובמגוון גדול ביותר, עכשיו לקראת פורים, תוכלו להצטייד ממש פה בכל תחפושת שעולה על דעתכם ועל דעת ילדיכם, והכל במחירים שווים לכל כיס. המחיר משחק תפקיד בעיקר בשנה זו, ובטח ובטח בפורים, ועוד יותר אם יש לכם יותר מילד אחד, ואם גם אתם רוצים להתחפש. 'עידן 2000' חרטו על דגלם את המשפט: "גם המחיר צעצוע" ומוכיחים זאת בקופה. מעבר לכל הרשום לעיל, יש עוד כמה סיבות להגיע לכאן: השירות האישי והמפנק ואנשי המכירות בחנות שיעזרו לכם עם הרבה סבלנות. כי ב'עידן 2000' כל לקוח VIP.

 

 

אז למה מתחפשים בפורים 2021?


השנה ישנים להיטים חדשים שלא היו בשנים קודמות:
לבנות
: ריינבוקורן, טיקטוק, סטורי, לול, במבי וכמובן - המלכה הבלתי מעורערת של התחפושות: נועה קירל.
לבנים: לראשונה בישראל, תחפושות לגו, אמונג אס מיינקראפט וכמובן גיבורי העל האהובים. 
ולקטנטנים – ליצנים, שפים, חיות, טייסים ועוד.
לצד התחפושות, מחכים לכם כאן אין ספור אביזרים שישלימו כל תחפושת.
המחירים ב'עידן 2000' כאמור אטרקטיביים ביותר ויש גם מבצעים. 
פורים אמנם מגיע רק בעוד כמה שבועות, אבל דווקא עכשיו עד סוף הסגר, קובי חזיזה ממליץ לקהל הלקוחות להזמין בטלפון או באתר של 'עידן 2000 אילת' ולרכוש תחפושת. "בדרך כלל יש לנו עונה של חודש וחצי מכירת פורים, ועכשיו בגלל הסגר המכירה הצטמצמה לשלושה שבועות", אומר קובי ומוסיף: "הזמן לרכוש תחפושות הוא עכשיו לפני שחלק מהתחפושות יאזלו מן המדפים. לא מיותר לציין, שהחנות עובדת בהתאם להנחיות התו הסגול. כמובן שניתן להגיע גם לאחר הסגר עם הילדים ולזכות לחוויית קניה מהנה ביותר. בואו לשטוף את העיניים במבחר הגדול, המגוון והצבעוני, עד שכל ילד או מבוגר ימצאו בדיוק את התחפושת עליה חלמו במידה שהולמת אותם".
ל'עידן 2000' מועדון חברים אילתים שבו אלפי חברים. חברי המועדון זכאים ל- 10% צבירה בנקודות על כל קניה, וכל משפחה מקבלת מתנת יום הולדת לילדים בסך 30 ₪  (עד שלושה ילדים למשפחה).

08-6600557
חפשו אותם בפייסבוק 'עידן 2000', 
ובאינסטגרם: IDAN 2000 EILAT ובאתר 'עידן 2000 אילת', 
 תמצאו גם אפשרות למשלוחים עד הבית ב- 15 ₪ בלבד עלות משלוח
עידן 2000 סניף אילת, מיקום: רחבת הדואר המרכזי, שד' התמרים

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש