טיפים לבחירת בית דפוס

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/2/2021 08:05 ● ערב ערב 3005
למרות שהעולם יותר ויותר עובר למדיה, למרות שאנחנו יותר מתמיד מחוברים למסך המחשב, הנייד או הטאבלט, ישנם דברים שלעולם לא ייעלמו מן העולם. בתי דפוס הם אחד מהם. למרות שאנחנו ניזונים רבות מהמדיה, האינטרנט מספק לנו מידע, אפשרויות שונות כמו קניות, הזמנת שירותים, לשלם חשבונות ועוד הרשימה ארוכה, אנחנו עדיין צריכים ביתי דפוס שרק מהם אנחנו יכולים לקבל את מבוקשנו.
טיפים לבחירת בית דפוס
תגיות:

לא פעם אנחנו משתמשים בשירותי בית דפוס, לאירועים פרטיים אנחנו נעזרים במעצב הגרפי של בית הדפוס שיעצב עבורנו הזמנה לחתונה שתמיד חלמנו. הולדת הבן והזמנת המשפחה והחברים לברית, או בהגיעו לגיל המצוות הדפסת ההזמנות לבר המצווה שלו. בתחום העסקי בית הדפוס משרת את בעל העסק הרבה יותר, הפקת קבלות, מעטפות ממותגות, הדפסת ברושורים, כרטיסי ביקור, מדבקות, חולצות ממותגות ועוד.

 

איך לבחור את בית הדפוס שאיתו תעבדו?

 

בעלי עסקים רבים שמתחילים את ה"רומן" שלהם עם בית דפוס כזה או אחר, שומרים לו אמונים ונצמדים אליו לאורך שנים. ישנם בעלי עסקים וותיקים שמעולם לא החליפו בית דפוס כי הם מקבלים בדיוק את השירות שהם מצפים, הם מרגישים שיש מי שמקשים לצרכים שהם והם מקבלים תמורה בעד התשלום שהם מעבירים לבית הדפוס שממנו הם עושים את הזמנותיהם. ישנם כאלו שמחליפים את בית הדפוס בכל פעם שהם רוצים לעשות הזמנה וזה מצב לא טוב במיוחד בלשון המעטה. זה אומר אחד משני הדברים הבאים או שניהם יחדיו. או שאותו בעל עסק לא מקבל את מבוקשו כפי שציפה לו (אי עמידה בזמנים, שירות ירוד, איכות מוצר לא מספקת) או שבית הדפוס יקר משמעותית ובעל העסק מנסה להשיג דילים טובים יותר. בשני המקרים בעל העסק לא נהנה משירות איכותי והולך לחפש 'בשדות זרים'.

 

2 דברים שחשוב לעשות לפני שפונים לבית דפוס?

 

  • וודאו לפני שאתם סוגרים חוזה או הזמנה כי כל התנאים שאתם רוצים לקבל מבית הדפוס נמצאים. כמה ימי אספקה בית הדפוס מציין, מה המחיר עבור השירותים שהוא נותן לכם, במידה וישנן הזמנות דחופות – האם ישנו תעריף שונה והאם ישנה אפשרות להזמין בדחיפות מוצרים. כל אלו הם פרמטרים שמומלץ לבדוק מראש על מנת לא להתאכזב בהמשך ולתאם ציפיות בין שני הצדדים.
  • ערכו סקר שוק כדי שתדעו מה הם מחירי השוק, מהו מחיר יקר או מחיר זול משמעותית. זכרו, מחיר זול לא בהכרח יספק לכם מוצר איכותי ולא תמיד היקר יספק לכם אותו. לכן חשוב לשאול את הנציג של בית הדפוס מה איכות המוצרים שהם נותנים ואם ישנה אפשרות לראות עבודות של לקוחות אחרים שהם מספקים כך תוכלו לשפוט את בחירתכם בצורה נבונה יותר.

בעבור בעלי עסקים שונים בית דפוס הוא אחד מערכות היחסים הארוכות ביותר בחיי העסק שלהם. חשוב שתבחרו בבית דפוס שמספק לכם את השירות שאתם צריכים ועומד בציפיות שלכם כדי לשמור על מערכת יציבה שתלווה את העסק שלכם שנים רבות.   


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש