איך לנסח מודעות דרושים בהייטק מקצועיות?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/2/2021 08:08 ● ערב ערב 3005
מחפשים עובדים לחברה שלכם? רוצים לדעת כיצד לנסח מודעות דרושים בהייטק מקצועיות ומושכות אשר יאפשרו לכם לגייס את העובדים הנכונים והמתאימים ביותר לחברה שלכם ולהשלים את הגיוס בזמן הקצר ביותר ובאופן היעיל ביותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.
איך לנסח מודעות דרושים בהייטק מקצועיות?
תגיות:

בשוק ההייטק ההיצע והביקוש גבוהים מאוד, ובכל אתר או פלטפורמת דרושים ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מודעות דרושים בהייטק מאין ספור חברות, מגייסים וציידי כשרונות.

לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מגייסים את כח האדם הנכון והמתאים ביותר עבור החברה שלכם ומפרסמים מודעות דרושים הייטק שימשכו את האנשים הטובים והנכונים ביותר לחברה שלכם, קראו את המאמר הבא ותלמדו כיצד לנסח מודעות דרושים הייטק מקצועיות ונכונות.

 

הגדירו את הצרכים שלכם

 

פעמים רבות הבעיה במודעות הדרושים היא שמי שכותב אותם לא יודע להגדיר במאת האחוזים מה הוא מחפש.

לעיתים מדובר במידע שלא הועבר נכון או במלואו מהמנהלים אל הצוות בכוח האדם, לעיתים מדובר בתפקיד חדש שהחברה עצמה לא הגדירה אותו כראוי או כל סיבה אחרת.

לכן, לפני שאתם בכלל מתחילים לכתוב את מודעת הדרושים, התחילו קודם כל בהגדרת הצרכים שלכם כך שתהיה לכם אפשרות לדעת מה באמת אמור להיות במודעה - בין אם זה הגדרה מפורטת של התפקיד, הגדרה של הצרכים של החברה, הדרישות מהמועמדים או כל פרט אחר.

 

דרישות חובה ויתרונות

 

יש הבדל בין דרישות שהן חובה מבחינת החברה, ומי שלא עומד בהן לא יוכל לקבל את התפקיד, לבין דרישות שהן יתרונות ומוסיפות נקודות זכות למועמד, אך ייתכן והוא יקבל את העבודה גם בלעדיהם.

חשוב מאוד שתדעו להגדיר זאת לעצמכם ולנסח את זה במודעת הדרושים.

במודעות בהן לא כתוב אילו דרישות הן חובה ואילו הן יתרון בלבד, יכולים לקרות שני מצבים - האחד בו אתם תקבלו כמות גדולה מאוד של קבצי קורות חיים, אשר לא באמת עונים על הדרישות שלכם והמועמדים בהם לא מתאימים למשרה כמו שאתם מצפים, או שיקרה מצב הפוך בו לא תקבלו מספיק קורות חיים בשל דרישות משרה לא הגיוניות או לא תואמות שכר וכדומה.

לכן חשוב להגדיר בצורה מסודרת וברורה מה מבין הדרישות הן דרישות חובה, ואילו דרישות הן לא חובה אך מהוות יתרון חשוב.

 

אל תחסכו במילים

 

בעבר מודעות דרושים היו מפורסמות בעיתונים, בהם התשלום על המודעה היה לפי מילה, ולכן המעסיקים והמגייסים היו מנסים לחסוך ולצמצם כמה שיותר במילים על מנת שהפרסום של המודעה לא יהיה יקר מידי.

היום זה כבר שונה, אתם לא משלמים על כל מילה ואין שום סיבה שתחסכו במילים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו קורות חיים רלוונטיים ומתאימים עבור הצרכים שלכם, הקפידו לפרט כמה שיותר. ככל שהמודעה תהיה מפורטת יותר כך קורות החיים שתקבלו יהיו רלוונטיים ונכונים יותר.

 

לסיכום, ניסוח נכון של מודעות דרושים הייטק הוא השלב הראשון בגיוס עובדים מקצועיים ואיכותיים לחברה שלכם, ולכן חשוב שתקפידו לבצע ניסוח מקצועי אשר יאפשר לכם לגייס את אנשי המקצוע הטובים ביותר והמתאימים ביותר עבור החברה שלכם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש