התקנת מצלמות אבטחה – 3 סיבות מעולות לעשות זאת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/2/2021 19:32 ● ערב ערב 3005
האם יש דבר חשוב יותר מתחושת בטחון? לילות ארוכים ללא שינה כנראה יעידו שלא; אתם מתהפכים שוב ושוב, חושבים על החנות שהשארתם אמנם נעולה למשך הלילה אבל משהו מטריד אתכם. איך תוכלו להיות בטוחים שהיא לא חשופה לפריצות וגניבות? התקנת מצלמות אבטחה במקום, היא הפתרון שאתם זקוקים לו. בעיקר בזמנים בהם כולנו נמצאים בבית ובעלי העסקים רחוקים ממקור הפרנסה בו השקיעו כל כך הרבה שנים, זה רק הגיוני יותר לעשות את הצעד.
התקנת מצלמות אבטחה – 3 סיבות מעולות לעשות זאת
תגיות:

מדוע כדאי להזמין התקנת מצלמות אבטחה לעסק ובהקדם?

 

  • כדי להרתיע – התקנת מצלמות אבטחה מטרתה קודם כל להרתיע; אנשים בעלי כוונות זדוניות שמעוניינים לגנוב ולפגוע, ייתכן שיחזרו על צעדיהם ברגע שיבינו שעוקבים ומתעדים את כל מעשיהם.
  • כדי לשמור על המלאי – לכל עסק יש מחסן ובו נמצאים כל פריטי האקסטרה, קולקציות ישנות וחדשות, מסמכים ועוד. ברגע שיש מצלמת אבטחה במקום, יהיה לכם קל יותר לעקוב אחר המלאי והנעשה במחסן, לוודא שהכל כשורה ואף לשלוף הקלטות במקרה של בעיה.
  • מה עושים העובדים? – לא תמיד בעלי העסקים נמצאים במקום, ועליהם לסמוך בעיניים עצומות על העובדים שלהם. כדי להגיע לפגישות חשובות בראש שקט, מומלץ להציב מצלמת אבטחה גם מעל לקופה או בחדר העובדים, ולו רק כדי לוודא במאת האחוזים שכל הצוות שלכם ישר ונאמן לכם. האמינו לנו, אין דבר נורא מלגלות בסוף החודש חוסר עצום בקופה ולהבין שמי שאחראי לזה הוא כנראה האדם שהכי סמכתם עליו. הדרך להימנע מסיטואציה כזו, היא לעלות על הבעיה מראש.

 

ומה קורה בבית?

 

בין אם מדובר בבית פרטי או דירה בבניין מגורים, התקנת מצלמות אבטחה תמיד תהיה רעיון טוב. רק דמיינו לכם שאתם חוזרים מנופש בחו"ל כדי לגלות שפרצו לכם הביתה וגנבו כמה פריטים יקרים. כשיש לכם מערכת אבטחה במקום, אתם יכולים להציץ בנעשה בבית דרך אפליקציה מיוחדת המותקנת בסמארטפון, לעקוב אחר המתרחש וליהנות מטיול בראש שקט.

לסיכומו של עניין כדאי להוסיף, שכשמדובר על התקנת מצלמות אבטחה מחיר לא צריך להיות הפרמטר שיקבע האם תעשו את הצעד או תחליטו לוותר עליו. לשקט נפשי מחיר כבד יותר, כך שבכל מקרה עדיף לא להתפשר על המערכת שבסופו של דבר ימליצו לכם עליה. זכרו שאנשי המקצוע יודעים להתאים את המערכת הטובה ביותר לצרכיו האישיים של הלקוח ולתנאי הסביבה, כך שהיעילות תהיה אופטימלית אפילו יותר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש