בניית הפרויקט ''נופי בראשית'' באילת בעיצומה, - מעל 65% מהדירות נמכרו

מאת: ● 28/2/2021 13:12 ● ערב ערב 3006
קבוצת מנוס מדווחת על התקדמות הבנייה בפרויקט ''נופי בראשית'' ברובע 11 בשכונת שחמון.  בימים אלו השלב הראשון בפרויקט הכולל 52 יחידות דיור נמצא בעיצומה של הבניה. השלב השני בפרויקט בו ייבנו 36 יחידות דיור נמצא לקראת קבלת היתר ועבודות הבניה יתחילו מיד עם קבלתו. הפרויקט כולל חמישה מגרשים עליהם תבנה קבוצת מנוס עשרות מבנים צמודי קרקע בני 2 קומות עם 88 יחידות דיור כאשר כבר  מעל ל-  65% מיחידות הדיור בפרויקט נמכרו.
בניית הפרויקט ''נופי בראשית'' באילת בעיצומה, - מעל 65% מהדירות נמכרו
הדמית דירת גג ובריכה נופי בראשית אילת viewpoint
תגיות: נדל''ן

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ומכיל דירות גן בנות 3,4,5 חדרים ודירות גג 4 חדרים.

דירות הגג בנות ה – 4 חדרים הכוללות יחידת הורים משתרעות על שטח של כ - 118 מ"ר בממוצע ומרפסת שמש הכוללת בריכת שחיה המשתרעת על שטח של  כ-80 מ"ר בממוצע ומחירן החל מ 1,890 מיליון ש"ח.

הפרויקט כולו בנוי כמתחם ייחודי המחולק למגרשים המכילים רחובות הולנדיים פרטיים. לכל אחת מיחידות הדיור יוצמדו חניות הכוללות פתרונות הצללה המתאימים להתמודדות עם האקלים כמקובל בעיר. צפי לסיום עבודות הבניה בעוד כשנה וחצי.

שמואל חי ראובן, מנכ"ל קבוצת מנוס "בשנה האחרונה, מאז פרוץ מגיפת הקורונה נוכחנו לראות כי הדירות המיוחדות- דירות הגג, עם מרפסות גדולות ובריכות פרטיות הפכו למבוקשות במיוחד. על כך מעיד שיווק הדירות בפרויקט. מאז תחילת השיווק הספקנו למכור את כל הדירות בשלב הראשון של הפרויקט ומחצית מהדירות בשלב השני. אנשים הבינו שתוספת של סכום מסויים עבור דירה מרווחת יותר עם מרפסת גדולה, גינה או בריכה תאפשר להם איכות חיים שמתאימה לתקופה הנוכחית. אנחנו שמחים לראות כי מרבית הדירות בפרויקט נמכרו ומקווים לקבל היתר בניה לשלב השני של הפרויקט בהקדם ולהתחיל בבנייתו".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש