היתרונות בקניית אונליין

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/3/2021 08:41 ● ערב ערב 3006
בשנים האחרונות כולנו התחלנו לבצע קניות ברשת והתחלנו להתוודע ליתרונות ולנוחות שלהן
היתרונות בקניית אונליין
תגיות:

עקב המגמה, יותר ויותר בתי עסק מזהים את הביקוש ופותחים חנויות אינטרנטיות בכל המגזרים ומכל סוגי המוצרים, למשל בית מרקחת אונליין, צעצועים ובגדים, גדג'טים ומוצרי חשמל ועוד הרשימה ארוכה. יחד עם זאת, בניגוד לארה"ב ולמדינות נוספות בהן מרבית הקניות כבר מבוצעות ברשת, אצלנו עדיין חלק גדול מהאנשים ממשיכים עם ההרגל המוכר של קניות בחנויות פיזיות. אין כל רע בכך, כמובן, אך חשוב גם להכיר את היתרונות בקניית אונליין.

 

שאלה של נוחות

 

בוא ניקח לדוגמא בית מרקחת אונליין. מדובר למעשה באתר אינטרנט המאפשר להגיע לכל סוג של תרופה שמוצעת על "המדפים". היתרון הראשון והבולט הוא כמובן שלא צריך לצאת מהבית, ויש לכך משמעות גדולה למרבית האוכלוסייה. למשל, אדם שאינו חש בטוב כבר לא צריך לעלות על הרכב ולעבור דרך הרחובות והפקקים, דרך המון האנשים והתורים, עד ההגעה אל התרופה שהוא זקוק לה. אין ספק שמדובר בהקלה גדולה עבורו בשעה שהוא אינו חש בטוב, וכל שעליו לעשות הוא לשבת עם כוס תה בביתו החם ולבצע את ההזמנה דרך האתר. וכיום, כאשר נגיף הקורונה עדיין נמצא איתנו, יש גם יתרון גדול במניעת חשיפה לנשאים שמן הסתם מגיעים גם הם לבתי מרקחת פיזיים, שכן אינם מודעים להיותם נשאים.

 

גם המחירים מושפעים

 

לא תמיד זה נכון, אבל במקרים רבים המחירים המוצעים בחנויות אינטרנטיות הינם נמוכים יותר מאשר בחנויות הפיזיות. בואו ניקח למשל חנות צעצועי ילדים. פתיחה של מקום פיזי כרוכה בעלויות לא מבוטלות, למשל על השכרת המקום, ארנונה וחשמל, העסקת עובדים וכן הלאה. לעומת זאת, העלויות של חנות מקוונת שהיא "רק" אתר אינטרנט מושקע הינן נמוכות בהרבה. רק תחשבו על ההבדל בעלויות של שיפוץ כללי למקום חדש שהושכר עבור החנות, לעומת בנייה של אתר באלפי שקלים בודדים. ובכן, לא פעם החיסכון המשמעותי בעלויות מאפשר לבעלי חנויות מקוונות להציע מחירים נוחים יותר – לגלגל את החיסכון אל הצרכנים.

 

ויש גם שירות

 

אחד הדברים שמרתיעים לעיתים אנשים מקניות אונליין הוא היעדר השירות האנושי. יחד עם זאת, חשוב לדעת שבאתרים המכבדים את עצמם תמיד ניתנת אפשרות לקבלת שירות, בין אם טלפוני או בצ'ט מקוון, על ידי איש מקצוע שמכיר היטב את העניין. למשל בבית מרקחת אונליין ניתן לקבל ייעוץ והכוונה מקצועית לגבי מוצרים ותכשירים מכל הסוגים על ידי אנשי צוות ורוקחים מנוסים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש